کد خبر : 154446
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 12:29
-

تاریخ های پیشنهادی AFC برای برگزاری فوتسال قهرمانی آسیا

تاریخ های پیشنهادی AFC برای برگزاری فوتسال قهرمانی آسیا

به احتمال بسیار زیاد کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌ها را در آذر ماه و به جای جام باشگاه‌ها برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آن که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم گرفت که مسابقات جام جهانی فوتسال را برای یک سال به تعویق انداخته و قرار شد این مسابقات شهریور و مهر ۲۰۲۱ در کشور لیتوانی برگزار شود، از همین رو شنیده می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قصد دارد به خاطر به تعویق افتادن رقابت‌های جام جهانی، مسابقات جام ملت‌ها را برای چند ماه به عقب انداخته تا کشور‌های آسیایی بتوانند خود را برای این مسابقات به خوبی آماده کرده و با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. آن طور که شنیده می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته که بازی‌های جام ملت‌ها را در آذر ماه و به جای جام باشگاه‌ها برگزار کند.

یک منبع آگاه در کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور‌های شرکت کننده در جام ملت‌ها ۳ پیشنهاد ارائه داده است. پیشنهاد اول بازی در مرداد ماه است که با مخالفت بیشتر کشور‌های آسیا مواجه شده است. دومین پیشنهاد AFC بازی در آذر ماه، به جای جام باشگاه‌های آسیا است و سومین پیشنهاد هم برگزاری مسابقات جام ملت‌ها در اسفند ماه است. با توجه به این ۳ پیشنهاد کمیته فوتسال چند روز قبل به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای را ارسال کرد و ما در آن نامه خواستار برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها در آذر یا اسفند ماه شده ایم. به هر حال من معتقدم اگر بازی‌های جام ملت‌ها در آذر یا اسفند برگزار شود کاملا، به نفع تیم ملی ما خواهد بود، زیرا تا آن موقع بازیکنان تیم ملی هم می‌توانند خودشان را به خوبی آماده کنند.»

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اواخر هفته آینده جلسه‌ای را تشکیل می دهند تا در آن جا درباره زمان برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا تصمیم گیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.