کد خبر : 154463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 15:41
-

سری آ ایتالیا لغو شد

سری آ ایتالیا لغو شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از لغو لیگ فوتسال پرتغال و کنسل شدن ادامه مرحله گروهی لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا نیز به سرنوشتی مشابه دچار شد و ادامه مسابقات این لیگ لغو شد. روز گذشته با اعلام شورای فدرال ایتالیا تمامی مسابقات فوتبال آماتور و فوتسال بانوان و آقایان در سطح ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از لغو لیگ فوتسال پرتغال و کنسل شدن ادامه مرحله گروهی لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا نیز به سرنوشتی مشابه دچار شد و ادامه مسابقات این لیگ لغو شد. روز گذشته با اعلام شورای فدرال ایتالیا تمامی مسابقات فوتبال آماتور و فوتسال بانوان و آقایان در سطح ملی و منطقه‌ای لغو شد. بر این اساس در حالی که ۲۳ هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا گذشته بود، ادامه این بازی‌ها لغو شد تا سرنوشت جدول این بازی‌ها فعلا نامشخص باشد. با اعلام شورای لیگ‌های ملی آماتور ایتالیا، این شورا پیشنهادهای خود را برای تعیین تکلیف لیگ‌های لغو شده، روز جمعه ۲۲ می (۲ خرداد) ارائه خواهد داد. سرنوشت این مسابقات پس از بررسی این پیشنهادها توسط فدارسیون فوتبال ایتالیا و با نظر شورای فوری کورید ۱۹ اعلام خواهند شد.

کوزیمو سیبیلیا رئیس شورای لیگ‌های آماتور ایتالیا در این خصوص گفت: این تصمیم برای حفظ سلامت ورزشکاران و دیگر اعضای تیم‌های گرفته شده است. در لیگ‌های آماتور سنجش سلامت بازیکنان کار ساده‌ای نیست.

همچنین گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ما تمام تلاشمان را برای حفظ و ساماندهی به جدول فعلی مسابقات خواهیم کرد. وی در ادامه گفت ما منتظر پینشهادات شورای لیگ‌های آماتور خواهیم ماند و در جلسه بعدی به این موضوعات رسیدگی خواهیم کرد.

در پایان هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا ایتالسرویس با ۶۰ امتیاز در صدر جدول قرار داد. همچنین فورتینو از رئال ریتی با ۲۵ گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.