کد خبر : 154491
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 13:32
-

شریف:ادامه پلی آف به صورت متمرکز در یک شهر سفید برگزار شود

شریف:ادامه پلی آف به صورت متمرکز در یک شهر سفید برگزار شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی پیشنهاد ادامه برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز در یک شهر را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف با پیشنهاد به سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری ادامه مسابقات گفت: پیشنهادم این است که ادامه مسابقات را به صورت متمرکز در یک شهر سفید برگزار کنیم تا از این طریق رفت و آمد تیم‌ها و احتمال ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا کمتر شود.
وی در خصوص لیگ برتر فوتسال بانوان افزود: بازیکنان ما بعد از هشت ماه حضور در لیگ برتر نیاز به ریکاوری داشتند، بنابراین با تعطیلی لیگ فوتسال، مدتی تمرینات تیم هم تعطیل شد و بعد از آن تمرینات بدنسازی بازیکنان زیرنظر مربی بدنساز انجام شد و کادر فنی تیم هم به طور مرتب شرایط بازیکنان را رصد می‌کرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: اعلام پایان مسابقات و تعیین قهرمان با چهار تیم در مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر فوتسال بانوان که امتیازات نزدیک و حساسی دارند کار سختی است، ضمن آنکه از لحاظ جذب حامی مالی در فصل بعدی هم دچار مشکل می‌شویم.
وی با اشاره به صدور مجوز ستاد کرونا در ورزش برای سرگیری فعالیت‌های ورزشی افزود: می‌توانیم بعد از فرصتی مناسب که برای شروع تمرینات به تیم‌ها داده شده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه مسابقات را برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.