کد خبر : 154513
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 13:27
-

اختصاصی Fut5al/ نامی نو اصفهان با هدایت علی افضل در لیگ برتر؟

اختصاصی Fut5al/ نامی نو اصفهان با هدایت علی افضل در لیگ برتر؟

در فصل جدید لیگ برتر نامی نو اصفهان جانشین هایپر شاهین شهر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم نامی نو اصفهان که در دو فصل اخیر لیگ برتر فوتسال بانوان تیم داری کرده با حضور علی طاهری به عنوان مدیرعامل همواره این شایعه در اطرافش بوده ک به زودی در سطح اول فوتسال مردان تیمداری خواهدکرد.

سابقه مدیریت علی طاهری در پست اصفهان، فولاد ماهان و گیتی پسند باعث شده تا این شابعه هراز چند گاهی مطرح شود اما به نظر می رسد این بار جدی تر از قبل باشد. علی طاهری مدیرعامل و جمعی از کارکنان باشگاه نامی نو امروز با سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار کردند.نکته مهم در این دیدار حضور مهدی پاسبانی سرپرست فصل قبل هایپر شاهین شهر در این جلسه بود.این در حالی است که هایپری ها مشکلات عدیده مالی داشتند و از پرداخت مطالبات بازیکنان خود نیز خودداری کرده اند و بیش از هر زمانی بحث فروش این تیم مطرح است.هایپری ها در اواخر فصل گذشته نیز به توافقاتی با نامی نو رسیده بودندکه این نقل و انتقال قطعی نشد اما حالا پیش از شروع فصل جدید رقابتها به نظر می رسد نامی نو جانشین هایپر خواهد شد.

در این دیدار علی افضل سرمربی کنونی مس سونگون هم حضور داشت.علی افضل در شرایطی در این جلسه همراه با نامی نویی ها حاضر بوده که چند روز دیگر باید مس سونگون را برای حضور در فینال لیگ برتر تمرین دهد با این حال همراهی او با علی طاهری می تواند موید این نکته باشدکه فارغ از هر نتیجه ای در فینال لیگ برتر،افضل سرمربی فصل آینده نامی نو در لیگ برتر فوتسال خواهد بود.در این جلسه احتمالا تعاملی که اداره ورزش و جوانان با این باشگاه در صورت حضور در لیگ برتر خواهد داشت نیز بررسی شده است.

در زیر تصاویری از جلسه امروز نامی نویی ها با مدیران ورزش اصفهان را مشاهده کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

چقدر این افضل بدبخت شده که می دونه تو فینال هیچی نمیشه از الان افتاده برا تیم بعدش ! بعدبخت بازیکنا مس

ناشناس شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

این میتونه بهترین خبر برای فوتسال اصفهان باشه…

مجتبی دوشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲:۴۹

خخخخ امتیاز هایپر که طبق کیمته استیناف توفیق شده توسط سرمربی فصل قبل و در ضمن با توجه به کسر شش امتیاز بابت هدم پرداخت مطالبات سرمربی فصل قبل مطابق حکم اسنفد ماه تیم افتاده لیگ یک پس چرا میزنین لیگ برتر. بنویسید لیگ یک کشور. هایپر اسفند ماه افتاد و آذرخش بندر عباس موند لیگ برتر

ناشناس شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

حضکر باشگاهی مثل نامی نو باعث کیفیت بیشتر لیگ فوتسال میشه