کد خبر : 154503
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 12:51
-

افضل: دیرتر برگزار کردن فینال لیگ به سود ما است /می‌شد این بازی را یک هفته دیرتر برگزار کرد

افضل: دیرتر برگزار کردن فینال لیگ به سود ما است /می‌شد این بازی را یک هفته دیرتر برگزار کرد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره زمان و نحوه برگزاری فینال لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شروع تمرینات این تیم پیش از بازی فینال لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات ما قرار است بعد از تعطیلات عید فطر از روز چهارشنبه به صورت رسمی آغاز شود. بازیکنان سه شنبه در تست‌های پزشکی باشگاه شرکت می کنند.

سرمربی مس سونگون درباره زمان بازی فینال لیگ برتر بیان داشت: سازمان لیگ برتر فوتسال می‌توانست تاریخ فینال لیگ برتر را یک هفته دیرتر تعیین می کرد تا هر ۲ تیم با شرایط خوبی وارد بازی فینال می‌شدند.  این تصمیمی بود که در جلسه کمیته فوتسال گرفته شد و ما تابع آن هستیم. به نظر من سازمان لیگ برتر فوتسال قصد داشت بازی فینال را هر چه سریع‌تر از سر خود باز کند وگرنه می‌شد این بازی را یک هفته دیرتر برگزار کرد.

افضل خاطر نشان کرد: سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفته بازی سوم فینال را در شهر کرمان برگزار کند. امیدوارم که تیم ما بتواند در همان مسابقه رفت و برگشت بازی را تمام کرده و دیگر کار به بازی سوم کشیده نشود. بازی فینال قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

سرمربی مس سونگون تصریح کرد: اگر مسئولان سازمان لیگ بازی فینال را در همان اسفند ماه برگزار می‌کردند خیلی بهتر بود، زیرا شرایط در آن زمان نسبت به الان بهتر بود و بازیکنان هر ۲ تیم از نظر بدنی در شرایط خوبی بودند. در حال حاضر بازیکنان مس و گیتی پسند در حدود ۷۰ روز است که از تمرینات تیمی دور هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.