کد خبر : 154520
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 22:40
-

لیگ برزیل بعد از ۱۰ سال به روز آنتن می‌رود

لیگ برزیل بعد از ۱۰ سال به روز آنتن می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دورانی که دنیای فوتسال به دلیل شیوع کرونا تعطیل است. سازمان لیگ ملی فوتسال برزیل، دست به کار بزرگی زد و توانست طی توافقی با تلویزیون ملی این کشور، بعد از ۱۰ سال بازی‌های لیگ را پخش سراسری کند. السکاندر رولین هماهنگ کننده ارتباطات و بازاریابی LNF در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دورانی که دنیای فوتسال به دلیل شیوع کرونا تعطیل است. سازمان لیگ ملی فوتسال برزیل، دست به کار بزرگی زد و توانست طی توافقی با تلویزیون ملی این کشور، بعد از ۱۰ سال بازی‌های لیگ را پخش سراسری کند.

السکاندر رولین هماهنگ کننده ارتباطات و بازاریابی LNF در این خصوص گفت: پخش بازی‌ها از تلویزیون ملی و آزاد باعث گسترش بیش از پیش فوتسال در میان جامعه خواهد شد. زیرا مخاطبینی که دسترسی به تلویزیون کابلی ندارند و یا کسانی که عادت به تماشای مسابقات از طریق اینترنت ندارند نیز می‌توانند بازی‌ها را به راحتی تماشا کنند. ما در تمام مناطق کشور توانستیم چرخه کاملی از انتقال را داشته باشیم که متناسب با مشخصات اقشار مختلف مردم باشد. دسترسی برای تماشای LNF بیشتر می‌شود، زیرا پوشش تلویزیون ملی نه تنها مراکز کشور، بلکه کل برزیل را در بر می‌گیرد.

مسابقات لیگ ملی برزیل در سال ۲۰۲۰ علاوه بر پخش از طریق تلویزیون ملی، از طریق تلویزیون کابلی SportTV و شبکه اینترنتی LNFTV نیز پخش خواهد شد تا علاقه‌مندان بتوانند از طریق یکی از سه راه پیش‌بینی شده بازی‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

ریکاردینهو سرمربی مگنوس که با این تیم فینال فصل گذشته را تجربه کرد و خودش نیز به عنوان بازیکن قهرمانی در لیگ برزیل را در کارنامه دارد در این خصوص گفت: این برای ما یک محرک بزرگ است. با افزایش تماشاگران فوتسال مسئولیت ما برای ارائه بازی‌های بهتر و جذاب‌تر سنگین‌تر می‌شود. از سویی شرکت‌هایی که در فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند را تحریک می‌کند تا میزان سرمایه‌گذاری خود را با افزاییش برد رسانه‌ای بازی‌ها بیشتر کنند. من به تلویزیون برزیل برای این حرکت تبریک می‌گویم

مارکینیوش خاویر سرمربی کورینتیانس و تیم ملی برزیل در این خصوص نظر مشابهی دارد: من از ابتکار هیئت مدیره LNF استقبال می‌کنم و تبریک می‌گویم. این یک تمرکز زدایی در انتقال اطلاعات و دستیابی بیشتر برای تماشای مسابقات است. با این روش فوتسال فرصت بیشتری برای نمایش پیدا می‌کند. بازار هدف ما مردم داخل برزیل هستند که با این روش دستیابی آن‌ها به تماشای مسابقات بیشتر می‌شود. من فکر می‌کنم این همکاری با تلویزیون ملی یک گام بزرگ برای فوتسال، بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها و حامیان مالی است.

سرخیو لاکردا سرمربی پاتو، قهرمان دو دوره اخیر لیگ برزیل با دیگر همکاران خود هم عقیده است: من این موضوع را با دید مثبت می‌نگرم. زیرا باعث افزایش بینندگان فوتسال می‌شود. این یک رشد بزرگ برای فوتسال و جذب حامیان مالی بیشتر برای آن است.

بازی‌ها لیگ ملی یک‌شنبه هر هفته ساعت ۱۱ صبح پخش خواهد شد. این یک موضوع مهم در سالگرد ۲۵ سالگی LNF است که در دوران رکود فوتسال و بحران جهانی گامی مهم در گسترش حوزه بینندگان خود برداشته است.

مارکینیوش خاویر در مورد استفاده از این فرصت می‌گوید: تبریک می‌گویم به لیگ ملی، برای علاقه‌مندان به فوتسال در سراسر برزیل این موضوع بسیار مهم است. هرچه بتوانیم این ورزش را برای افراد بیشتری نمایش دهیم بهتر خواهد بود. ما باید فوتسال را به کودکان معرفی کنیم زیرا آن‌ها آینده این رشته ورزشی را می‌سازند.

از نظر سرمربی تیم ملی برزیل این یک فرصت برای گسترش بیشتر فوتسال است که باعث اشتراک بیشتر اطلاعات می‌شود و تعداد کسانی که در سراسر برزیل به تمرین فوتسال می‌پردازند نسبت به فوتبال بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: این به عنوان یک محرک برای رشد هرچه بیشتر فوتسال و افراد شاغل در آن است. با پخش بیشتر بازی‌ها مربیان جوان می‌توانند سطح بالای فوتسال را بیشتر تماشا کنند و در مسیر اصلاح اشتباهات و رشد حرکت کنند. این یک روش برای مطالعه بیشتر فوتسال است. برای ما مربیان نیز بهتر است. باعث بیشتر دیده شدن دسترنج‌مان می‌شود. فوتسال فراگیرترین ورزش کشور است.

السکاندر رولین هماهنگ کننده ارتباطات و بازاریابی LNF افزود: لیگ ملی هر سال که پیش می‌رود از لحاظ تجاری رشد می‌کند و درآمد و حامیان مالی خود را افزایش می‌دهد. این نتیجه افزایش دسترسی آن به شرایط متنوعی است که با فوتسال در ارتباط هستند. با پخش ۱۰۰ در ۱۰۰ بازی‌ها در سال ۲۰۲۰ انتظار می‌رود روند رشد بیش از گذشته باشد.

شکی نیست که فوتسال در برزیل رشد می‌کند. سازمان لیگ ملی به عنوان یک سازمان تثبیت شده سعی می‌کند در مواقع بحرانی به دنبال راه حل‌های مناسب بگردد. همه در تلاش هستند نه تنها ورزش بلکه زندگی دوباره به حالت عادی برگردد. کسی که دیده نمی‌شود از یاد می‌رود. در تلویزیون ملی دیده شدن نه تنها برای مربیان بلکه برای بازیکنان و تمام کسانی که فوتسال نقشی دارند بیشتر خواهد بود.

پخش تلویزیونی از این یک‌شنبه این هفته با پخش دیدارهایی از فصل گذشته آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.