کد خبر : 154523
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1399 - 12:22
-

شریف: سازمان لیگ فوتسال براساس نظرات شخصی تصمیم‌گیری نمی‌کند

شریف: سازمان لیگ فوتسال براساس نظرات شخصی تصمیم‌گیری نمی‌کند

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: موافق برگزاری مسابقات لیگ با شرایط خاص بودم اما مسئولان سازمان لیگ و کارشناسان براساس نظرات شخصی تصمیم‌گیری نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف با بیان این موضوع گفت: من با شرایط خاصی موافق برگزاری مسابقات لیگ برتر بودم و از آنجایی که نظر شخصی من است سازمان لیگ براساس نظرات شخصی تصمیم‌گیری نمی‌کند، چون افراد کارشناس درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: نظر من این بود که با توجه به اینکه امتیاز تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است تعیین قهرمان کار خیلی سختی است و اگر بخواهیم بدون تعیین قهرمان مسابقات را به پایان برسانیم فصل بعدی لیگ برتر در جذب اسپانسرها دچار مشکل می‌شویم بنابراین من موافق برگزاری مسابقات بودم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی با تشریح شرایطی که برای ادامه لیگ برتر ارائه داده بود، خاطرنشان کرد: من با این شرایط موافق برگزاری مسابقات بودم که رقابت‌ها در شهری بی‌طرف که وضعیت سفید داشته باشد، انجام شود و همه تیم‌ها در یک شهر و بازی فینال و رده‌بندی هم ۴۸ ساعت بعد به صورت تک بازی برگزار و قهرمان لیگ مشخص شود.

وی افزود: درست است که مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار نمی‌شود و شاید به اعتقاد بسیاری لزومی برای تعیین قهرمان وجود ندارد اما وقتی قهرمان تعیین نشود اسپانسرها معترض می‌شوند و روی تیم‌داری سال بعد تاثیرگذار خواهد بود.

رضایی با اشاره به ضرر مالی تیمش در کنسل شدن بازی برگشت برابر مس رفسنجان گفت: نظر شخصی من ادامه لیگ برتر بود اما مسئولان سازمان لیگ و اهالی فن براساس نظر شخصی من تصمیم‌گیری نمی‌کنند و ما هم وقتی فدراسیون فوتبال را به عنوان مرجع می‌شناسیم پس باید تصمیمات شان را بپذیریم همانطور که چهار روز زودتر برای انجام بازی برگشت نیمه نهایی به رفسنجان رفتیم که یک روز به برگزاری مسابقه به ما اعلام کردند بازی کنسل است و به شهرمان برگشتیم اگرچه خیلی ضرر مالی کردیم و خیلی برای‌مان سخت بود، اما به تصمیم فدراسیون احترام گذاشتیم و الان هم احترام می‌گذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.