کد خبر : 154573
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 13:27
-

اردلان: چه کسی ضامن جان بازیکنان در لیگ است؟

اردلان: چه کسی ضامن جان بازیکنان در لیگ است؟

سرمربی خودروسازان گفت: زمانی که ما در مسابقات زنان از نمازخانه به عنوان رختکن استفاده می‌کنیم چه کسی پروتکل بهداشتی را تضمین می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال سایپا با برگزاری ۲۳ بازی در لیگ برتر صاحب ۱۷ برد، ۲ مساوی و ۴ باخت شد تا با ۵۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و حریف تیم ملی‌حفاری خوزستان صدرنشین شود. حال با اعلام سازمان لیگ برای پیگیری پلی آف در ۱۳ تیرماه، نیلوفر اردلان، سرمربی خودروسازان به دلیل شیوع کرونا یکی از مخالفین ۱۰۰ درصد است: «نمی‌دانم بازی مقابل ملی‌حفاری که خودش اعلام کرده شرایط برگزاری تمرینات را حتی برای خودشان ندارند؛ سؤال بزرگ من از مسئولان این است که هدف از برگزاری پلی آف چیست؟ جان بانوان با مردان نباید متفاوت باشد.»

هر چند طبق تصمیم سازمان گفته شده تیم‌ها باید پروتکل بهداشتی را رعایت کنند، اما او معتقد است: «چه تضمینی برای پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد؟ خوزستان یکی از شهر‌های قرمز است همانند تهران. ما باید شرایط بهداشتی را بدانیم. زمانی که ما در مسابقات زنان از نمازخانه به عنوان رختکن استفاده می‌کنیم چه کسی پروتکل بهداشتی را تضمین می‌کند؟ آیا الان تمام باشگاه‌ها توانایی گرفتن CIP و هتل‌ها را دارند؟»

سرمربی سایپا همچنین در درباره زمان اعلام شده پلی آف هم بیان می‌کند: «من کلاً مخالف برگزاری پلی آف هستم چراکه باید ابتدا هدف مشخص باشد. نه جام باشگاه‌های آسیا و نه جهانی که حتماً بخواهیم قهرمان مسابقات را مشخص کنیم. اگر موضوع اسپانسر است باید بگویم ما اسپانسر‌ها را زمانی از دست دادیم که ورود مدیران باشگاه‌ها و عکاسان مرد را به سالن رقابت‌ها به خاطر اشتباه یک تیم ممنوع کردیم. حالا با نتیجه یک بر صفر از حریف خود عقب هستیم و در فوتبال و فوتسال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. تیم ما به اندازه کافی توانایی دارد. ما تمرینات میدانی که بسیار برای‌مان حائز اهمیت است به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم داشته باشیم.»

اردلان در ادامه تأکید می‌کند: «تست کرونا هزینه زیادی دارد آیا تمام باشگاه‌ها می‌توانند از پس این هزینه‌ها برآیند؟ اینجا پای جان در میان است، بحث پول، ترس و لجبازی مطرح نیست بلکه بحث ما جان بازیکنان است. من به عنوان سرمربی تابع تصمیمات باشگاه سایپا هستم و سپس سازمان لیگ.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.