کد خبر : 154551
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:26
-

توسلی: طبق برنامه مربی تیم ملی ، برنامه های خود را انجام می دهیم

توسلی: طبق برنامه مربی تیم ملی ، برنامه های خود را انجام می دهیم

دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حدود دوماه است که طبق برنامه مربی بدنساز تیم ملی فوتسال، برنامه های خود را انجام می دهیم و با توجه به اینکه امکان تمرین در سالن وجود ندارد، در منزل تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزانه توسلی، دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حدود دوماه است که طبق برنامه مربی بدنساز تیم ملی فوتسال، برنامه های خود را انجام می دهیم و با توجه به اینکه امکان تمرین در سالن وجود ندارد، در منزل تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

سنگربان تیم ملی فوتسال در خصوص آمادگی جسمانی خود گفت: آمادگی قطعا در حد ۱۰۰ در صد نیست. لیگ امسال بسیار پرفشار بود و مصدومیت بالا رفت اما شکر خدا الان حدود ۶۰ درصد آماده هستیم و کل بازیکنان تیم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند. در واقع کادر فنی مرتب پیگیر وضعیت جسمانی بازیکنان است.

توسلی ادامه داد: تمرین توپی اصلا نداشتیم و با توجه به اینکه عمده تمرین، تمرین کار با توپ در غالب تیمی است ، حدود دو ماه می شود که این تمرین را انجام نداده و اما امیدوارم با شروع تمرینات و اردوها به شرایط اولیه خود باز گردیم. بدون شک زمان می برد تا به حد ایده آل برسیم.

وی در پایان گفت: با آغاز تمرینات گروهی تمام هدفمان این است که به اوج آمادگی رسیده تا بتوانیم برای مسابقات پیش رو آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.