کد خبر : 154555
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:32
-

ناظم‌الشریعه : اردوی خرداد با بازیکنان جوان تشکیل می شود / شهریور به تایلند می رویم

ناظم‌الشریعه : اردوی خرداد با بازیکنان جوان تشکیل می شود / شهریور به تایلند می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قرار است شهریورماه برای برگزاری بازی‌های دوستانه، به تایلند برویم. «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص اردوی تیم ملی در خرداد ماه، اظهار داشت: با توجه به صدور مجوز برگزاری تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قرار است شهریورماه برای برگزاری بازی‌های دوستانه، به تایلند برویم.

«سیدمحمد ناظم‌الشریعه» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص اردوی تیم ملی در خرداد ماه، اظهار داشت: با توجه به صدور مجوز برگزاری تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اردوی تیم ملی را از اواسط خردادماه شروع می‌کنیم. در این اردو از بازیکنان جوان و کسانی که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند دعوت می‌کنیم و سطح فنی‌ آن‌ها را می‌سنجیم. بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون نیز بعد از به پایان رسیدن فینال لیگ برتر به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: از تمام بازیکنان و نفراتی که قرار است در این اردو حضور پیدا کنند تست کرونا گرفته می‌شود. اردو تیم ملی با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار می‌شود و امیدواریم مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

ناظم‌الشریعه در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال بیان داشت: کمیته فوتسال مسابقاتی در تایلند تدارک دیده است. این بازی‌ها در شهریورماه برگزار می‌شود و تیم ملی اسپانیا نیز در آن حضور دارد. همچنین به دنبال این هستیم که بازی‌های بیشتری جهت آماده‌سازی تیم ملی تدارک ببینیم اما باید در ابتدا تاریخ جدید رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.