کد خبر : 154554
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:35
-

نصیری : شرایط خوزستان تغییر نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم

نصیری : شرایط خوزستان تغییر نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال گفت: تاریخ ۱۷ خردادماه را برای آغاز تمرینات تیم‌های باشگاهی اعلام کرده‌ایم که اگر تا آن زمان شرایط خوزستان از لحاظ شیوع کرونا تغییری نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال گفت: تاریخ ۱۷ خردادماه را برای آغاز تمرینات تیم‌های باشگاهی اعلام کرده‌ایم که اگر تا آن زمان شرایط خوزستان از لحاظ شیوع کرونا تغییری نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم.
شهرزاد نصیری در پاسخ به گلایه مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری مبنی بر نامناسب نبودن شرایط اهواز برای آغاز تمرینات و ادامه مسابقات لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما تاریخ ۱۷ خردادماه را برای برگزاری تمرینات چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: تیم‌ها باید تمرینات خود را از آن تاریخ آغاز کنند و شاید تا هفته آینده وضعیت خوزستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا بهتر شده و تمرینات آغاز شود. اگر شرایط تغییری نکند دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم، اما فعلا بخشنامه‌ای که حتی برای تیم‌های دسته یک و دو آقایان استان خوزستان داده شده همین تاریخ است و ما امیدواریم وضعیت بهتر و تمرینات آغاز شود.

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال همچنین درخصوص هزینه‌ای که تیم‌ها باید برای گرفتن تست کرونا متحمل شوند، اظهار داشت: این چهار تیم مثل سایر تیم‌ها هزینه تست کرونا را باید تقبل کنند و فکر می‌کنم خدا را شکر چهار تیم مرحله نیمه نهایی از لحاظ مالی مشکلی ندارند. از طرفی شرایط ما برای برگزاری مسابقات همین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.