کد خبر : 154575
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 13:48
-

گیتی‌پسند چهارشنبه تست کرونا می‌دهد

گیتی‌پسند چهارشنبه تست کرونا می‌دهد

اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان فردا تست کرونا می‌دهند تا تمرین‌های خود برای حضور در فینال لیگ برتر فوتسال را استارت بزنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با مشخص شدن زمان برگزاری فینال لیگ برتر، دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون می‌توانند تمرین‌های خود را استارت بزنند. البته سازمان لیگ فوتسال این دو تیم را ملزم کرده پیش از شروع تمرین‌ها تست کرونا از کادرفنی و بازیکنان خود بگیرند. بر این اساس باشگاه گیتی پسند از بازیکنان خود خواسته تا ظهر چهارشنبه خود را به اصفهان رسانده تا عصر این روز از بازیکنان و کادرفنی تست کرونا بگیرند.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با یک کلینیک، قرار است آن‌ها در سالن محل تمرین این تیم حاضر شده و از بازیکنان تست بگیرند. جواب تست کرونا به محل ایفمارک فرستاده خواهد شد و پس از مشخص شدن نتیجه آن، تمرین‌های گیتی پسند استارت می‌خورد.

باشگاه گیتی‌پسند هم‌چنین قبل از شروع تمرین سالن محل تمرین خود را ضدعفونی کرده و اقلام بهداشتی مورد نیاز را در اختیار تیم قرار می‌دهد. هم‌چنین چنانچه فردی در این تیم به بیماری کرونا مبتلا باشد طبق پروتکل های بهداشتی برای درمان او عمل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.