کد خبر : 154604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 13:21
-

رضایی: تابع تصمیم فدراسیون برای شروع لیگ فوتسال بانوان هستیم

رضایی: تابع تصمیم فدراسیون برای شروع لیگ فوتسال بانوان هستیم

رضایی گفت: باشگاه ما نظرش را درباره شروع لیگ فوتسال بانوان اعلام کرده، اما در نهایت تابع تصمیم فدراسیون هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: ما هنوز تمرینات را شروع نکرده ایم. قرار است  از ۱۷ خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کنیم. برای شروع لیگ برتر فوتسال بانوان ما نظرمان را به فدراسیون اعلام کردیم و هرکسی این اجازه را دارد که نظرش را بگوید، چون ما یک باشگاه هستیم و نه شخص. باید و نبایدی برای فدراسیون نکردیم و در آخر تابع تصمیم فدراسیون هستیم همان طور که در دور برگشت مرحله پلی آف بازی ما با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی را لغو کردند.

او تصریح کرد: بازی‌های لیگ در این فصل سطح بالایی داشت و ملی پوشان در تیم‌های مختلف پخش شده بودند. تیم‌ها تا آخرین لحظات شانس حضور در مرحله پلی آف را داشتند. در شروع لیگ ۱۴ تیم حضور داشتند، اما ۲ تیم انصراف دادند و با این حال حدود ۲۲-۲۳ بازی در طول مسابقات تا شروع مرحله پلی آف برگزار شد. این تعداد بازی برای بازیکنان سخت است. متاسفانه به خاطر انصراف تیم ها، نیم فصل دوم لیگ بانوان را از اول قرعه کشی کردند.

رضایی افزود: جوانان در این فصل از رقابت‌ها حرف برای گفتن داشتند و حتی دروازه بان تیم ما که متولد ۷۹ است به اردو تیم ملی دعوت شد. خوشبختانه مربیان تیم ملی هم اهمیت و نگاه ویژه تری به جوانان داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.