کد خبر : 154583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 13:14
-

عراقی زاده:بودجه امسال را هم برای قهرمانی در نظر گرفتیم/بی غم اولویت اول ماست

عراقی زاده:بودجه امسال را هم برای قهرمانی در نظر گرفتیم/بی غم اولویت اول ماست

قائم مقام باشگاه گیتی پسند هدف این تیم در فصل آینده لیگ برتر را هم کسب عنوان قهرمانی دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد جلسه اخیر هیات مدیره این باشگاه گفت: در جلسه ای که داشتیم عملکرد سال ۹۸ را بررسی کردیم و همچنین بودجه پیشنهادی خود برای سال ۹۹  را به هیات مدیره ارائه دادیم. این بودجه قطعا برای کسب قهرمانی در لیگ است و همچنین متمم بودجه‌ای هم در نظر گرفته شده که مربوط به حضور در در جام باشگاه‌های آسیا در صورت کسب قهرمانی در لیگ برتر یا حضور در جام باشگاه‌های جهان در صورت نایب قهرمانی در لیگ برتر است که در جلسه بعدی هیات مدیره در این باره تصمیم گیری می‌شود.

عراقی زاده با اشاره به اینکه هر دو بازی گیتی پسند با مس سونگون دراصفهان بدون تماشاگر بوده است اذعان داشت: تمهیدات لازم را برای میزبانی از مس در بازی رفت فینال لیگ برتر اندیشیده‌ایم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امیدواریم دیداری زیبا  را در اصفهان شاهد باشیم.

قائم مقام گیتی پسند در مورد ادامه همکاری این باشگاه با حمید بی غم برای فصل آینده گفت: تا الان از عملکرد بی غم  رضایت داشتیم و اولویت اول ما برای فصل بعد این مربی است اما نتیجه فینال هم در تصمیم ما موثر خواهد بود و در این باره بعد از فینال تصمیم گیری می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.