کد خبر : 154695
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 15:26
-

بی غم:منتظر صدور مجوز برای آغاز تمرینات هستیم/برای فصل آینده صحبتی با باشگاه نداشته‌ام

بی غم:منتظر صدور مجوز برای آغاز تمرینات هستیم/برای فصل آینده صحبتی با باشگاه نداشته‌ام

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باشگاه گیتی‌پسند بازیکنانی را در اختیار دارد که تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهند و همه برای بهترین نتیجه در فینال پیش رو تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره زمان آغاز تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: پس از انجام و منفی شدن تست کرونای بازیکنان و اعضای تیم، در حال حاضر برای آغاز تمرینات گروهی در انتظار صدور مجوز از سوی تهران هستیم.

وی ادامه داد: تا زمان صدور مجوز تمام بازیکنان به صورت انفرادی  نرم‌دویی را آغاز کرده و شرایط بدنی خود را برای آغاز دوباره لیگ حفظ کرده‌اند، این در حالی است که شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پیرامون زمان برگزاری فینال تصریح کرد: پیشنهاد من برگزاری فینال این دوره از رقابت‌ها به عنوان پیش فصل آغاز فصل بعدی لیگ برتر بود به گونه‌ای که بازیکنان، سرمربی و باشگاه صدمه‌ای را متحمل نشوند و بلافاصله پس از فینال آماده فصل جدید باشند.

وی افزود: بازیکنان گیتی‌پسند در این ایام برای حفظ آمادگی بدنی خود به صورت انفرادی به تمرین و نرم‌دویی می‌پرداختند اما همچنان به علت تعطیل بودن باشگاه‌های ورزشی از توپ و تمرینات گروهی به دور بوده‌اند و بازیکنان برزیلی باشگاه نیز ۱۵ خردادماه به ایران باز خواهند گشت.

بی‌غم درباره برنامه‌های پیش رو برای قهرمانی این فصل بیان کرد: دور بودن تیم از میادین در این شرایط تاثیرگذار است ولی باشگاه گیتی‌پسند بازیکنانی در اختیار دارد که تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهند داد و همه برای بهترین نتیجه در فینال پیش رو تلاش می‌کنیم.

وی درباره وضعیت خود برای فصل آینده خاطرنشان کرد: تا این لحظه نه من و نه باشگاه برای فصل آینده صحبتی با یکدیگر نداشته‌ایم و بهتر است نردبان، پله به پله طی شود. در حال حاضر تنها به فینال فکر می‌کنیم و گفت‌وگو برای سکان‌داری تیم در فصل آینده به بعد از بازی فینال موکول خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.