کد خبر : 154689
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 13:20
-

ناظم الشریعه : تاکنون پروتکل بهداشتی برای برگزاری اردوهای تیم ملی به فدارسیون اعلام نشده است

ناظم الشریعه : تاکنون پروتکل بهداشتی برای برگزاری اردوهای تیم ملی به فدارسیون اعلام نشده است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تا کنون پروتکل بهداشتی برای برگزاری اردوهای تیم ملی به فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور اطلاع دارید که تمامی برنامه های ورزشی چه مسابقات و چه اردوها در کشور تعطیل شد.

وی فزود: از اواسط اردیبهشت اعلام شده که بازی‌های لیگ طبق پروتکل های ورزشی در سطح کشور برگزار می شود. البته این موضوع شامل اردوهای تیم ملی نشده و با توجه به صحبت‌هایی که با نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال داشتم وی با صراحت اعلام کرد که تاکنون پروتکلی بهداشتی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی به ما ابلاغ نشده و به محض ابلاغ این موضوع را اطلاع رسانی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود: با توجه به تغییر بازی‌های جام جهانی منتظر هستیم تا تکلیف بازی‌های جام ملت‌ها هم مشخص شود. البته کادر فنی تیم ملی تمام برنامه‌های خود را در یک سال اخیر به کمیته فوتسال و کمیته فنی اعلام کرده است و ما منتظر هستیم تا مجوزات لازم برای برگزاری اردوها از سوی کمیته فوتسال به ما اعلام شود و تا زمانیکه این مجوز صادر نشود  نمی توانیم نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.