کد خبر : 154687
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 13:17
-

کشاورز:بعید می‌دانم جوان‌ترها برای حضور در تیم‌ملی بی‌انگیزه باشند/ ابزارهای لازم برای برگزاری پلی‌آف در فوتسال را نداریم

کشاورز:بعید می‌دانم جوان‌ترها برای حضور در تیم‌ملی بی‌انگیزه باشند/ ابزارهای لازم برای برگزاری پلی‌آف در فوتسال را نداریم

کارشناس فوتسال گفت: بعید می‌دانم جوان‌ترها برای حضور در تیم‌ملی بی‌انگیزه باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال، در پاسخ به این سوال که با تعویق یک‌ساله جام جهانی، تیم‌ملی فوتسال نیز یک‌سال پیرتر خواهد شد و آیا این اتفاق روی نتیجه تاثیرات منفی خواهد داشت؟ گفت: اینکه با عقب افتادن مسابقات یک سال سن بازیکنان بالا خواهد رفت شکی نیست اما کادر فنی تیم‌ملی طی گفتگویی این مسئله را برای تیم‌ملی مثبت عنوان کردند. شاید واقعا هم به این شکل باشد و سن بالا روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار نباشد به هر جهت کادر فنی بهتر به شرایط واقف است و من هم برای تک تک بازیکنان و تیم‌ملی آروزی موفقیت دارم.

او با اشاره به لزوم جوانگرایی در تیم‌ملی توضیح داد: شک نکنید هر ورزشکاری که در میدان ورزشی حاضر می‌شود و مسابقه می‌دهد برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی تلاش می‎کند پس اینکه بگوئیم جوان‌ها علاقه‌ای به حضور در تیم‌ملی ندارند درست نیست. بازیکنان فوتسال هم از این قاعده مستثنی نیستند و واقعا هم پتانسیل حضور در تیم‌ملی بزرگسالان را دارند.

کشاورز در مورد توافق فدراسیون و کادرفنی برای تشکیل تیم«ب» بیان کرد: به نظرم من تشکیل تیم «ب»  کار بسیار مفید و خوبی است و قطعا می‌تواند در آینده به فوتسال ما کمک کند. البته اجرای این برنامه به زمان بهتری نیازمند بود که فکر می‌کنم در حال حاضر هم توافق شده پس از پایان مسابقات جام جهانی این تیم تشکیل شود که به نظر من بهترین زمان باشد.

کارشناس فوتسال در پایان در مورد نکات منفی و مثبت پلی‌آف در رقابت‌های لیگ ایران گفت: پلی آف هم در همه رشته‌های ورزشی هم نکات منفی دارد و هم مثبت اما مهم این است که بدانیم آیا زیر ساخت و ابزار برگزاری این مرحله از مسابقات را در کشورمان داریم یا خیر؟ متاسفانه چون در ایران این ابزارهای لازم وجود ندارد ما فقط بخش منفی آن را دیدیم که در این شرایط می‌طلبد که بازنگری جدیدی در این بخش شکل بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.