کد خبر : 154725
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 16:21
-

جابری: معیار و جواز حضور در لیگ فوتسال تست PCR است نه تب‌سنج!

جابری: معیار و جواز حضور در لیگ فوتسال تست PCR است نه تب‌سنج!

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: فقط مس سونگون و گیتی‌پسند پاسخ تست PCR کرونا را ارسال کرده‌اند و از لیگ یک هیچ تیمی جواب تست را نفرستاده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در ارتباط با ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتسال و انجام تست کرونا توسط تیم‌ها اظهار داشت: تا الان دو تیمی که در فینال پلی‌آف لیگ برتر حضور دارند یعنی مس سونگون و گیتی‌پسند پاسخ تست PCR کرونا را برای سازمان لیگ فوتسال ارسال کرده‌اند و از لیگ یک هنوز هیچ تیمی جواب تست خود را برای ما نفرستاده است. معیار ما فقط تست PCR است و تست‌هایی که تیم‌ها خود اقدام به گرفتن آن با تب‌سنج یا هر روش دیگری می‌کنند، برای ما معتبر نیست.

وی در ادامه در خصوص اعتبار تست‌هایی که تیم‌ها برای سازمان لیگ اعلام می‌کنند، تصریح کرد: ما پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش را به تیم‌ها ارسال کرده‌ایم و فقط تست‌هایی که طبق این پروتکل‌ها باشد، معتبر است.

رییس سازمان لیگ فوتسال پیرامون شرایط برگزاری مسابقات در تیرماه، افزود: دیدار رفت و برگشت پلی‌آف لیگ برتر و بازی‌های باقی‌مانده از لیگ یک همگی بدون تماشاگر خواهند بود.

جابری در پایان در مورد حواشی دیدار شهرداری قرچک و شهرداری ساوه و آرای کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: کمیته استیناف و کمیته انضباطی مستقل هستند و ما در زمان منتظر صدور حکم کمیته استیناف برای این بازی هستیم. هیچ نامه‌نگاری از سوی سازمان لیگ با کمیته استیناف در مورد این بازی انجام نشده است اما قطعا به کمیته استیناف در این خصوص خبر خواهیم داد تا هرچه زودتر تکلیف این آرا مشخص شده و تیم‌ها بدانند که در چه شرایطی در جدول قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.