کد خبر : 154715
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 13:07
-

ریکاردینیو:از رفتار تیم سابقم متاسفم/نمی‌دانم پاریس آخرین مقصد فوتسالی من خواهد بود یا نه؟

ریکاردینیو:از رفتار تیم سابقم متاسفم/نمی‌دانم پاریس آخرین مقصد فوتسالی من خواهد بود یا نه؟

ریکاردینیو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتسال از اول جولای به عضویت تیم فوتسال اکسس پاریس درخواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ریکاردینیو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتسال از اول جولای به عضویت تیم فوتسال اکسس پاریس درخواهد آمد. تیمی که قرار است فصل آینده با حضور بزرگانی همچون هامبرتو، اورتیز، ریکاردینیو و … به سرمربی‌گری خسوس ولاسکو اسپانیایی رویاهای بزرگ خود در اروپا را جستجو کند. اما ریکاردینیو دوست دارد خروجش از موویستار اینتر باشکوه باشد. تیمی که تمام مقام‌های باشگاهی دنیا را با آن کسب کرد و به هر افتخاری که ممکن بود دست پیدا کرد.
با این وجود ریکاردینیو از رفتارهای مسئولین تیم مادریدی در دوران قرنطینه ناراحت است و معتقد است آنطور که باید در این دوران با وی برخورد نکرده‌اند و شایسته برخورد بهتری در آخرین روزهای حضورش در این تیم است. “من متاسف هستم که در این مدت تماسی از سوی مسئولان موویستار اینتر نداشتم. از زمانی که وارد قرنطینه شدیم تنها در همان هفته اول با من تماسی داشتند. من نمی‌دانم درحال حاضر بازیکن اینتر هستم یا نه؟ آیا من شایسته همچین خداحافظی هستم؟ من فکر می‌کنم سزاوار مجبت بیشتری باشم. جواب کوتاه شما به این سوال که آیا همه چیز خوب است یا نه؟ من از رفتار باشگاه سرخورده شده‌ام، اما همیشه بخاطر دورانی که اینجا بوده‌ام سپاسگزار خواهم بود.”
قرارداد ریکاردینیو با موویستار اینتر ۳۰ جون به پایان می‌رسد. ولی وی همچنان به دنبال ماجراجویی‌هایش در پاریس است، جایی که امیدوار است موفقیت‌های بزرگ بدست آمده با تیم تورگون دی اردوز از جمله قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا را تکرار کند. “من نمی‌دانم پاریس آخرین مقصد فوتسالی من خواهد بود یا نه. در اینتر من کار خود را کردم و امیدوارم در فرانسه هم به این نتایج دست پیدا کنم. ما تلاش می‌کنیم به مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا برسیم و این یک اتفاق بزرگ و شگفت‌انگیز برای ما خواهد بود. ”
این اسطوره پرتغالی وعده بزرگی را برای سال‌های قبل از بازنشستگی خودش داد. وی دوست دارد تا دوباره در پرتغال بازی کند و امیدوار است تا پورتو همچون سایر تیم‌های بزرگ پرتغال مانند استورتینگ و بنفیکا به فوتسال وارد شود تا در این تیم سال‌های آخر خود را سپری کند. “امیدوارم چنین اتفاقی بیوفتد. من همیشه با اعضای هیئت مدیره این باشگاه صحبت می‌کنم و آنها همیشه می‌گویند که دوست دارند این اتفاق بیوفتد. ورود یک تیم بزرگ دیگر برای فوتسال پرتغال خوب است. و این مسیری است که به پیشرفت فوتسال در پرتغال کمک می‌کند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.