کد خبر : 154735
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 12:38
-

بارانی: قهرمان لیگ به چه رقابت‌هایی اعزام می‌شود که اصرار بر برگزاری مسابقات دارند؟

بارانی: قهرمان لیگ به چه رقابت‌هایی اعزام می‌شود که اصرار بر برگزاری مسابقات دارند؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز گفت: تا به امروز تمام سالن‌های ورزشی شهر اهواز تعطیل است و جایی نیست که تمرین کنیم و نامه‌ای از باشگاه ملی حفاری و هیئت فوتبال زده شده است که تمهیداتی در این زمینه بیندیشند تا بتوانیم در یک سالن تمرین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی در خصوص برگزاری پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان در زمان مقرر، اظهار کرد: هفته قبل خانم نصیری اعلام کرد که اگر وضعیت خوزستان به حالت عادی برنگردد، دوباره تصمیم گیری خواهد شد، اما دوباره گفته‌اند مسابقات طبق زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه اصراری برای برگزاری مسابقات است و اگر اتفاقی برای یک بازیکن رخ دهد، فدراسیون پاسخگو است؟ تیم ما و سایپا اعلام کرده‌ایم بازی نمی‌کنیم و به دلیل وضعیت قرمز استان‌هایمان مخالف برگزاری مسابقات هستیم.

بارانی با بیان اینکه ۲۱ روز برای آماده سازی و تمرین تیم‌ها مهلت داده شده است، افزود: این فشردگی باعث آسیب دیدن بازیکنان تیم‌ها می‌شود. سه بازیکن غیربومی داریم که خانواده‌هایشان اجازه نمی‌دهند به خوزستان بیایند؛ حتی خانواده‌های بازیکنانی که در شهرستان‌های خوزستان هستند نیز اجازه نمی‌دهند که هشت بازیکن در خوابگاه‌ها کنار هم بخوابند.

سرمربی تیم ملی حفاری ادامه داد: یکی از مربیان پیشنهاد دادند که مسابقات در شهر سفید برگزار شود و وقتی ما شرایط تمرین در شهر خود را نداریم، چگونه می‌توانیم در یک شهر سفید مسابقه دهیم و آیا شهر سفید به ما اجازه ورود به آن شهر را می‌دهد؟

وی همچنین افزود: باید شرایط را بپذیریم که کرونا ممکن است طولانی مدت باشد، اما با وجود دوری چهار ماهه بازیکنان از شرایط مسابقه، آنها آسیب پذیر هستند. فرض می‌کنیم که یک تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شده است، آن تیم کجا قرار است برود و به چه رقابت‌هایی اعزام شود؟ آیا ارزش دارد که برای یک بازیکن اتفاق ناگواری بیفتد؟

بارانی در ارتباط با آغاز تمرینات تیم خود، ادامه داد: تا به امروز تمام سالن‌های ورزشی شهر اهواز تعطیل است و جایی نیست که تمرین کنیم و نامه‌ای از باشگاه ملی حفاری و هیئت فوتبال زده شده است که تمهیداتی در این زمینه بیندیشند تا بتوانیم در یک سالن تمرین کنیم. به ما گفته‌اند از ۱۷ خرداد آغاز کنیم و سه روز یکبار تست کرونا بدهیم که هزینه‌های زیادی دارد و به نظرم باید پایان لیگ را اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.