کد خبر : 154756
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 16:44
-

شمس:برگزاری جام ملت‌ها در مرداد ماه تقریبا نزدیک به صفر است/احتمال دارد تاریخ فینال لیگ برتر تغییر کند

شمس:برگزاری جام ملت‌ها در مرداد ماه تقریبا نزدیک به صفر است/احتمال دارد تاریخ فینال لیگ برتر تغییر کند

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: تیم‌های آسیایی در این مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا هیچ گونه تمریناتی نداشته اند و احتمال برگزاری مسابقات جام ملت‌ها در مرداد ماه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال درباره آخرین وضعیت مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تا امروز هنوز هیچ خبر رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر چگونگی برگزاری مسابقات جام ملت‌ها اعلام نشده و تا آنجا که من می‌دانم گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ تاریخ را به کشور‌های آسیایی پیشنهاد داده تا بازی‌ها در آن تاریخ برگزار شود. یکی آذر ماه و دیگری هم اسفند ماه است. به نظر من به احتمال بسیار زیاد مسابقات جام ملت‌ها در آذر ماه برگزار خواهد شد.

او درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد بازی‌های جام ملت‌ها را در همان مرداد برگزار کند بیان داشت: برگزاری مسابقات جام ملت‌ها در مرداد ماه تقریبا نزدیک به صفر است، زیرا تیم‌های آسیایی در این مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا هیچ گونه تمریناتی نداشته و موفق نشدند بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کنند و همان طور که گفتم احتمال برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا در مرداد ماه وجود ندارد.

شمس در ادامه درباره فینال لیگ برتر فوتسال که بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون قرار است برگزار شود، بیان کرد: در جلسه اخیری که بین اعضای فوتسال برگزار شد و در آن جلسه هر ۲ مدیرعامل باشگاه‌های مس سونگون و گیتی پسند حضور داشتند و هر ۲ مدیرعامل باشگاه‌ها موافقت کردند که بازی رفت را ۳۰ خرداد در اصفهان و بازی برگشت هم ۶ تیرماه به میزبانی مس سونگون برگزار شود. اگر مسابقات لیگ برتر در آن تاریخ برگزار شود و با توجه به اینکه هر ۲ تیم سپاهان و تراکتور میزبان هستند این احتمال وجود دارد که تاریخ فینال لیگ برتر فوتسال دستخوش تغییر شود، اما اگر بازی‌های سپاهان و تراکتور با فینال لیگ برتر مداخله‌ای نداشته باشد بازی‌ها در همان ۳۰ خرداد و ۶ تیر ماه برگزار خواهد شد.

عضو کمیته فنی فوتسال همچنین درباره بازی دوستانه تیم ملی که قرار است شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار شود خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است شهریور ماه در تورنمنتی که به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود، شرکت کند. تا الان حضور تیم‌های ایران، اسپانیا و تایلند قطعی شده و هنوز تیم چهارم مشخص نیست. به احتمال بسیار زیاد تیم چهارم این رقابت‌ها کشور لیتوانی میزبان مسابقات جام جهانی خواهد بود. تا الان با کشور‌های زیادی از جمله روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان صحبت‌هایی شده تا در این تورنمنت حاضر شوند، اما همان طور که گفتم به احتمال بسیار زیاد کشور لیتوانی به عنوان تیم چهارم در این مسابقات حاضر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.