کد خبر : 154782
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 - 22:12
-

ادعای عجیب سرمربی سابق مس: از چند تیم فوتسال پیشنهاداتی را دریافت کرده ام

ادعای عجیب سرمربی سابق مس: از چند تیم فوتسال پیشنهاداتی را دریافت کرده ام

سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی پور سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون  درباره وضعیت خود و اینکه آیا برای فصل بعد از تیمی پیشنهاد همکاری دریافت کرده یا خیر، اظهار داشت: قبل از آن که بحث ویروس کرونا به وجود بیاید با چند تیم صحبت‌هایی را انجام داده بودم تا در صورت توافق بتوانم فصل بعد هدایت یکی از آن ها را بر عهده بگیرم، اما با شیوع این بیماری مذاکراتم با این باشگاه متوقف شد و فعلا منتظر هستیم تا ببنیم که وضعیت فینال لیگ برتر به کجا می‌انجامد تا بعد از آن بتوانم با تمرکز بالایی به پیشنهاداتم فکر کنم. همان طور که گفتم هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تمام مذاکراتم را به بعد از بازی فینال موکول کرده ام.

سرمربی سابق تیم فوتسال مس درباره فینال لیگ برتر فوتسال که قرار است بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون برگزار شود بیان داشت: سال گذشته در بازی رفت ابتدا تیم ما (مس سونگون) میزبان بود و گیتی پسند مهمان، اما امسال این شرایط بر عکس شده و ابتدا مس باید در اصفهان به مصاف گیتی پسند برود و بعد از آن بازی برگشت به میزبانی مس برگزار خواهد شد. به نظر من این مسئله کاملا به نفع مس سونگون است و آن‌ها می‌تواند در بازی برگشت از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرده تا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. هر چند کار بسیار سختی برابر گیتی پسند خواهند داشت.‌ای کاش می‌شد بازی فینال با حضور تماشاگران برگزار می‌شد تا آن‌ها هم از دیدن این مسابقه جذاب بی نصیب نمی‌ماندند.

او افزود: هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند در ترکیب تیمشان از بازیکنان بسیار بزرگی برخوردارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند در یک لحظه شرایط بازی را به نفع تیم خودشان تغییر دهند. من معتقدم بازیکنان بزرگ، در بازی‌های بزرگ خودشان را نشان می‌دهند. تیم مس سونگون را من خودم ابتدای فصل بسته ام و کاملا از شرایط آن‌ها آگاهم. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌توانند عصای دست سرمربی باشند. همچنین گیتی پسندی‌ها هم در ترکیب تیشمان بازیکنان بزرگی وجود دارد که نیمی از تیم ملی کشورمان را تشکیل می‌دهند. به هر حال امیدوارم بازی فینال یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند و به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ای برگزار شود.

نیم فصل بسیار سختی را با مس پشت سر گذاشتم

تقی پور همچنین درباره رقابت‌های لیگ برتر در سال گذشته هم گفت: لیگ برتر سال گذشته در ابتدای فصل با یک وقفه چند هفته‌ای شروع شد. آن هم به دلیل آن که تیم ما (مس سونگون) باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رفت و بعد از آن مسابقات ما باید بلافاصله در جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شدیم و همین موضوع باعث شد بازیکنانم نتوانند به خوبی استراحت کنند و به همین دلیل یک نیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. به هر حال من معتقدم لیگ برتر در سال گذشته از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و تماشاگران هم از مسابقات لیگ به خوبی حمایت می‌کردند. اگر سازمان لیگ فوتسال می‌توانست بازی فینال را در همان اسفند ماه برگزار کند خیلی خوب می‌شد، زیرا در آن موقع به مانند الان ویروس کرونا آنقدر شیوع پیدا نکرده بود و تماشاگران می‌توانستند به سالن مسابقه آمده و بازی فینال را از نزدیک تماشا کنند. به هر حال این بیماری در همه جای جهان شیوع پیدا کرده و ایمدوارم که هر چه زودتر ریشه کن شده تا همه مردم به شرایط عادی زندگی شان باز گردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.