کد خبر : 154798
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 - 22:35
-

رضایی: بی سرانجامی لیگ برتر فوتسال بانوان حیف است

رضایی: بی سرانجامی لیگ برتر فوتسال بانوان حیف است

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: با وجود هزینه‌های بالایی که تیم‌ها در فصل جدید انجام دادند، بدون سرانجام ماندن لیگ برتر فوتسال بانوان حیف است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: تیم خوزستان اعلام کرده بود شرایط استان قرمز است و سایپا نیز گفته بود سلامتی بازیکنان مهم‌تر از قهرمانی است و ما منتظر بودیم سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد که اعلام شد در تاریخ قبلی برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با زمان گرفتن تست pcr از بازیکنان و کادر تیم مس، افزود: با صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم، قرار است همه بازیکنان ۱۷ خرداد در رفسنجان حضور داشته باشند تا تست‌ها انجام شود و برای ایفمارک ارسال شود.

رضایی در رابطه با زمان سه هفته‌ای برای آماده کردن بازیکنان، ادامه داد: تمرین‌های انفرادی بازیکنان را زیر نظر داشته‌ایم و می‌دانیم آنچنان عقب نیستند و فکر می‌کنم در این مدت زمان بتوانیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم. کمیته فوتسال زمان کمی برای آماده سازی تیم‌ها نداده است و تیم‌ها برای شروع فصل هم یک ماه تمرین می‌کنند.

وی در ارتباط با کیفیت لیگ امسال افزود: از آنجایی که ملی‌پوش ها در تیم‌های مختلف پخش شده بودند، سطح کیفی تیم‌ها بالا بود و ترکیب بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه با بازیکنان جوان جواب داد. تا هفته‌های آخر تیم‌های پلی آف مشخص نبودند و اگر امتیازات را نگاه کنیم چهار تیم بالای جدول یک امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند و با وجود هزینه‌های بالایی که تیم‌ها در فصل جدید انجام دادند، بدون سرانجام ماندن لیگ برتر فوتسال بانوان حیف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.