کد خبر : 10169
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:31
-

قضایی: هدف ما در دربی تبریز کسب امتیاز است/در این بازی با دبیری رفیق نیستیم

قضایی: هدف ما در دربی تبریز کسب امتیاز است/در این بازی با دبیری رفیق نیستیم
سرمربی تیم پایاسازه تبریز می گوید این تیم در دربی این شهر به دنبال کسب امتیاز است.

حسین قضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی فردای تیمش برابر دبیری تبریز که شهرآورد آذربایجان محسوب می شود گفت: دبیری قهرمان فصل گذشته و مدعی قهرمانی در این فصل است که بازی کردن در برابر این تیم کار ساده ای نیست ولی تیم ما هم در هفته گذشته تمرینات خوبی داشته است و بازیکنان برای اینکه نشان دهند جایگاهشان بالاتر از آن چیزی است که جدول نشان می دهد با انگیزه هستند و هدف ما در این مسابقه کسب امتیاز می باشد.

قضایی در مورد برگزاری بازی در سالن علوم پزشکی گفت:به نظر من در فوتسال سالن فرقی ندارد و یک بازی ۴ برابر ۴ است و هرتیمی از دنیا را به هر سالنی ببرید با تاکتیک و برنامه خود کار می کند و بنظرم این کارها بهانه تراشی است.بجز ۲ سالن باقی سالن های تیم های لیگ برتری استاندارد هستند.سالن علوم پزشکی هم باتوجه به اینکه سالن تیم دبیری است که موفق شده در آن سالن قهرمان لیگ برتر شود بخاطر همین در این سالن عملکرد بهتری دارند.

حسین قضایی در مورد پاداش مدیرعامل دبیری به بازیکن تاسیسات بعد ازبرد بازی مقابل پایا سازه گفت:فکر ما به تیم خودمان است و ما نمی توانیم برای کسی تصمیم گیری کنیم و هدفمان دوری از هر نوع حاشیه است.از طرفی سالی که در دبیری بودم با این تیم موفق شدیم مقام چهارم را کسب کنیم بخاطر همین مسائل دبیری را تیم خودم می دانم و بجز این بازی که مجبوریم در مقابل هم باشیم باهم دیگر رفیقیم.

قضایی در مورد حضور حسین شمس در نیمکت دبیری گفت:آقای شمس استاد من بوده اند و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته ام و هنوزم برای مشورت با ایشان تماس می گیرم.من در فوتسال نکات زیادی از حسین شمس و میر معصوم سهرابی یاد گرفته ام که امیدوارم در ادامه کار این نکات هم مشکل گشای تیم ما شود.

قضایی در مورد محروم و مصدومیت بازیکنان تیمش گفت:آقای مجید ایرجی بخاطر مصدومیت در دو بازی گذشته نیز نتوانسته در خدمت تیم باشد که تلاش می کنیم برای بازی فردا برسد و از وی نیز استفاده کنیم و غیر از ایشان بازیکن محروم و مصدومی نداریم.

تیم ما یک تیم جوان است که نیاز به فرصت دارد و از منتقدان می خواهم تحمل کنند تا انشالله بتوانیم برای سال آینده چند بازیکن از استانمان به تیم ملی معرفی کنیم  اگر این جوان گرایی را سال گذشته در هلال احمر شروع کرده بودیم مطمئناً می توانستیم امروز ثمراتش را ببینیم.

وی همچنین دلیل اینکه چرا هلال احمر سال گذشته بهتر نتیجه می گرفت گفت:با توجه به اینکه سال گذشته ما قبل از همه تیم ها کارمان را شروع کرده بودیم که موفق شدیم در نیم فصل اول نتایج خیلی خوبی کسب کنیم ولی نیم فصل دوم افت داشتیم و رضایت بخش نبود.

قضایی در آخر افزود:تیم ما به معنای ولقعی تیم است و در اینجا بازیکن بخاطر کادر فنی و مدیریت تلاش می کند و بلعکس کادرفنی نیز بخاطر بازیکنان تلاش می کنند و مطمئن هستیم که بخاطر همین تیم بودن ما بهتر می شویم و نتیج خوبی کسب خواهیم کرد و در نهایت از مالک باشگاه آقای احد زارعی و مدیرعامل فوتسالیمان آقای مجید زارعی بخاطر حمایت هایشان تشکر می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال عاشیق لری پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

بی شک شما خاک خورده فوتسال و پدیده مربیگری فوتسال تو چند سال اخیر هستین
به امید موفقیت شما

پاشا پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

واقعا اقای قضایی این مطالب را خواندم شوکه شدم اگر شما امسال تیم جوان و کم تجربه دارید اقایان بافنده و سپه و ناصر وصفری و عباسیان و عطایی و ایرجی ….. هم تجربه بالایی در لیگ دارند و هم به لحاظ سنی نزدیک به سی هستند اقای قضایی سال قبل هلال احمر بازیکن جوان به لیگ معرفی نکرده پس سجاد تربت و بابک و حسن محمدی و امین و رامین …. جوان نیستند واقعا خجالت داره که شما به واسطه ارتباط با زارعی مربی تیم هستید و تیم پایا سازه بازیکنان خوب و قدرتمند دارد ولی کادر فنی ضعیفی دارد که حتی قادر نیست یک برد کسب کندوووو اقای قضایی با این مصاحبه ها نمیتوانی نتایج و عملکرد ضعیفت را توجیح کنی

پایا جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

اقاای پاشا معلومه از کجا خط میگیری کارنامه حسین اقا معلومه اولین مقام چهارمی دبیری بعدااز سالها صعود به لیگ برترر باشهرداری معروفی جوانان به فوتسال مانند هاتف علی محمدی جابر رامین

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۴۱

ایشون سالیکه دبیری چهارم شدنماد مربی بودن نه سرمربی…سرمربی دکتر شهرام دبیری بودن..

هاشم زاده شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۳۷

حسین قضایی سرمربی تیمهای شهرداری تبریز- سرمربی دبیری تبریز – مربی هلال احمر-سرمربی پایا سازه مربی کارنامه دار تبریز ضمنا کاپیتان وشماره ۱۰ ماندگار آذربایجان هستند و چندین سالی که ایشان را می شناسم کم ادعا و پرتلاش فوتسال با نام و آشناست .دوست بسیار نزدیکم هستند که از دانشگاه با این مربی بزرگ آشنا شدم و آدم بسیار مهربان ولی جدی هستند.

سید شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۱۹

جناب پاشا: از قیاس یک تیم در دو فصل مشخصه که از فوتسال و حتی اصل ورزش هیچ چی نمی دونی. حتی نمی شه شرایط تیم یک تیم را در در دو هفته متوالی قیاس کرد چه برسد به اینکه در دو فصل متوالی قیاس کنی؟ جناب مستطاب شما چقدر از شرایط تیم پایا سازه آگاهی داری که اینگونه صحبت می کنی؟ حضرت آقا این جوانی که شما گفتین سجاد و امین کو؟ پس کجا هستن؟ بابک را هم که خود آقای قضایی آورده بود و سرمربی وقت اصلا بابک رو نمی خواست و با اصرار آقای قضایی موند و چهره شد. اما لازم بذکره که الان هاشم حقوردیان، علی محمدی، پاکنام روکا و چند جوان در رده سنی امید که در آینده نزدیک خیلی از این جوانها می شنوی.

حسین شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

اقای حسین قضایی یک مربی است ولی امکانات اگر مساوی باشد قضایی درحد یک مربی استانی هم نیست
چون اینها در لیگ برتر بازی کردن ودور بری سهرابی و زارعی هستند ودر زمان مربیگری امیدها درفولاد گسترازبازیکنان برتر استانی رابا پول جمع می کردند بازیکنان امیر پناهی وهلال احمررا و خودشان را نشان می دهند مثلا درسال ۹۲ اقای ناصررهنما یک تیم استانی نفرات برترراجمع کرد در دور مقدماتی حذف شد اگر قضایی توانست دراستان یک تیم معمولی را به نیمه نهایی ببرد بدون هزینه با بازیکنان رایکان ان وقت ثابت کند مربی است مربی گری مهره شطرنج است حالا این را برمیدارند آن یکی را میگذرند