کد خبر : 10182
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 - 19:49
-

متلک های برادر آقای مدیر فنی به حسین شمس!/ فرزین دبیری ۴دقیقه زودتر به رختکن رفت

متلک های برادر آقای مدیر فنی به حسین شمس!/ فرزین دبیری ۴دقیقه زودتر به رختکن رفت
برادر مدیر فنی تیم فوتسال پایاسازه در اعتراض به کم بازی کردن برادرش در دبیری متلک هایی به حسین شمس گفت که با دست تکان دادن های سرمربی دبیری همراه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران تیم فوتسال دبیری در دومین دربی فصل فوتسال تبریز متحمل شکست سنگین ۶ بر ۲ برابر پایازه و تا رده پنجم لیگ سقوط کرد.

تیم فوتسال دبیری برای اولین بار در این فصل در سالن علوم پزشکی مقابل پایاسازه آذربایجان صف آرایی کرد اما تعویض سالن هم برای این تیم ثمری نداشت. این بازی در حالی آغاز شد که وحید شفیعی اولین گل بازی را برای دبیری به ثمر رساند و نتیجه یک بر صفر تا دقایق پایانی نیمه اول بازی ادامه داشت ولی در دقایق واپسین این نیمه پایاسازه توسط الیاس قبادی و علیرضا عسگری به گل رسید تا نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم حسین شمس، شاگردانش را با تاکتیک هجومی به زمین فرستاد تا بتواند گل‌های خورده را جبران کند ولی این پایاسازه بود که توسط علیرضا عسگری در ضد حمله به گل رسید. در ادامه مجید ایرجی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا حسین شمس در زمان ده دقیقه مانده به پایان بازی، به استفاده از سیستم پنج نفره روی آورد و دبیری با گلزنی رشید قلی‌پور یکی دیگر از چهار گل خورده را جبران کرد تا دبیری به ادامه بازی امیدوارتر باشد.

علیرضا عسگری ستاره‌ی این بازی روی یک حرکت فردی گل سوم خودش و پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند ولی این پایان بازی نبود چرا که عسگری برای چهارمین بار نیز دروازه‌ی دبیری را گشود تا در نهایت پایاسازه با نتیجه‌ی شش بر دو دبیری را مغلوب سازد.

عملکرد ناصر اسماعیلی دروازبان پایا سازه در این بازی خیره کننده بود و با توپ گیری هایش دبیری را ناکام گذاشت ضمن اینکه در چند صحنه هم تیرک دروازه به داد پایا سازه رسید.

حواشی بازی را در زیر می بینید:

-داوران با تاخیر در سالن حضور یافتند.

-پیش از شروع بازی فرهاد فخیم بازیکن دبیری که همزمان مدیرفنی پایاسازه نیز بود به سمت سکوی تماشاگران رفت و از مجید زارعی مدیرعامل پایاسازه برای حضور در زمین رخصت گرفت.

-کردی دستیار حسین شمس با گرمکن تیم ملی قطر در کنار زمین حضور یافته و تیمش را هدایت می کرد.

-بازیکنان پایا سازه وقتی صاحب توپ می شدند سوت هواداران دبیری جو سنگینی در ورزشگاه بوجود می آورد.

-در تایم فنی تیم پایا سازه اسماعیل عباسیان دروازبان نیمکت نشین پایا به سمت ناظر و داور بازی رفت و نسبت به سوت های داور معترض بود.

-الیاس قبادی پس از گلزنی ناصر رهنما دستیار قضایی را در آغوش گرفت.

-پایا سازه با تاخیر چند دقیقه در زمین حاضر شد و داور و بازیکنان دبیری منتظر حضور بازیکنان پایا سازه برای شروع بازی بودند.

-دروازبان پایا سازه در چند صحنه روی زمین دراز کشید تا کادر پزشکی وارد زمین شود که با اعتراض بازیکنان دبیری روبرو شد.بازیکنان دبیری معتقد بودند پایا سازه قصد کم کردن سرعت بازی را دارد.

-۴ دقیقه مانده به پایان بازی فرزین دبیری مدیرعامل و سرپرست دبیری که به شدت ناراحت به نظر می رسید، نیمکت این تیم را به سمت رختکن ترک کرد.

-فرهاد فخیم بازیکن دبیری با هادی بافنده درگیری لفظی پیدا کرد که با وساطت بازیکنان ختم به خیر شد.

-به دنبال درگیری لفظی میان برخی لیدرهای دبیری با حسین قضایی و خط و نشان هایی که آنها برای این مربی کشیدند، نیروی انتظامی بلافاصله بعد از سوت پایان بازی سالن را ترک کردند در حالی که افراد فوق الذکر جلوی سالن باقی بودند.

-در این بازی برادر مدیر فنی پایا سازه به همراه چند نفر از همراهانش علیه حسین شمس شعار دادند و با بیان اینکه دبیری برابر پایاسازه انگار برای گردش به پارک آمده، به کم بازی کردن فرهاد فخیم معترض بودند. فرد مورد نظر با تکه پرانی به حسین شمس در پایان بازی به دنبال درگیری لفظی با سرمربی دبیری بود که با دست تکان دادن های معنادار سرمربی دبیری ماجرا به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

جناب دبیری تا این کادر فنی ضعیف آبروی شما و تبریز رو نبرده آنها را عوض کن چون همان طور که در آسیا آبروی فوتسال ایران بردنند آبروی شما را هم در ایران می بردند . حالا فهمیدید که افتضاح دبیری در آسیا به دلیل کادر فنی ضعیف بود؟؟

صادق جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹

باسلام. من امردز سالن فوتسال بودم از نزدیک بازی رو تماشا کردم اگر هرکسی که دوبار بازی فوتسال دیده باشه متوجه میشد بازیکنان باتجربه تیم دست به یک کودتای خاموش زده بودند وکمکاری میکردند. واقعا برای این فوتسال کثیف متاسفم

صادق شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

با سلام به این دوست گرامی. به نظر شما بازیکنهای ملی پوش وباتجربه تیم وقتی کم کاری میکنند که این امر را من با چشمان خودم در سالن دیدم شما چه انتظاری از کادر فنی داریید!!!؟؟بازیکن دبیری که مدیر فنی پایه سازه هست چه انتظاری داریید!؟!؟ واقعا فوتسال قشنگی دارییم!!!!!!

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

آقای صادق کدم صحنه بازیکن ها کم کاری کردند؟
شما تماشاگری و سر از این جور چیزا در نمیاری پس لطفا فقط بشینید نگا کنید و نظرهای فنی تون رو برا خودتون نگه دارید لطفا
واقعا اونایی که از سال قبل با تیم موندن اشتباهی نکردند تو زمین که بخوان جواب پس بدن
بازیکن های جدید هم زحمتشون رو کشیدند ولی تو چند تا صحنه اشتباه اونا باعث شد تیم عقب بیفته و نتونه جبران کنن
تو سه تا گل آقای نمازی اشتباه کرد یکی کوهستانی و گل آخری اصغری مقدم و همه اینا فدای سرشون خلاصه اونام انسانند

حسین جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

آقای دبیری پاداش رو آماده کن برای تیم پایا سازه و عسگری.

نام ... جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

تیم پایا سازه وعسگری بیاد اقای دبیری یه پاداش ویژه بهشون بده

عاشق خوراکچی م.ر جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰

آقای دبیری ی بار اشتباه کردی اقای خوراکچی رو اول فصل نیاوردی دیگه اشتباهتون رو تکرار نکنید الان وقتشه رنگ آرامش رو تو فضای تیمی مشاهده کنید
فقط خوراکچیییییییییییی

تبریز جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

آقای دبیری واقعا بدترین کاری که می تونستین انجام دادین اینطوری خط ندین شما که سالهای قبل با هرکی علیه تیم شعارمی دادن برخورد می کردین حالا چی شده نگاه مکنین

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۲۶

عشق هست سلطان علیرضا عسکری، ۱تنه دبیری رو شکست داد،، آقای دبیری شما عادت دارید به کسی که هتریک میکنه پاداش بدید عسکری رو فراموش نکنید مرسی

فوتسال شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۳:۵۱

حیف نیست چند بازیکن باباند باری وکم فروشی بخان اسطوره مربیگری(حجازی فوتسال)ایراناستاد شمس را خراب کنند اهای اقای بازیکن چوب خدا صدا نداره یه روزی بااین کاراتبد جوری زمین میخوری یادت باشه!

Esy شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۴:۰۸

Aghaye dabiri vaghean kareton kheyli zesht bode baraton motasefam

سید شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۴۰

به به آقایان دبیری، پس کجائین؟ بابا این تیم تهرانی نیست ها که بازیکنش در مقابل یک تیم تبریزی هت تریک کنه و مورد لطف و عنایت شما قرار بگیره، بابا پس کجائین، بازیکن تیم تبریزی فراتر از هت تریک عمل کرده، چهار تا گل زده، پس کو جایزه اش؟ بخدا این بازیکن هم فارسی صحبت می کنه ها؟!!!!!!

مسی شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

تورا خدا آقای دبیری با اسطوره مربیگری (حجازی فوتسال ) رابخاطر کم فروشی وکودتای چند بازیکن پا به سن گذاشته خراب نکن اهای اقای بازیکن چوب خدا صدا نداره —یه روز زمین میخوری یادت باشه

نام ... سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

آقای صادق مدیر فنی پایا سازه تو گلهایی که دبیری خورد تو میدان نبود که جنابعالی از خودت نظر میدی برا فرهاد فخیم آبرو مهمتره تا مدیر فنی

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

بازیکنی که پاداش گرفت به خاطر سه گل زده تهرانی نبود، مشهدی بود اطلاعات نداری کامنت الکی نزار