کد خبر : 10475
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393 - 9:57
-

برادران شمسایی آشتی کردند/کل فوتسال ایران در سالن هندبال/تعویض رختکن برای شمسایی آمد داشت

برادران شمسایی آشتی کردند/کل فوتسال ایران در سالن هندبال/تعویض رختکن برای شمسایی آمد داشت
حاشیه های بازی تاسیسات دریایی تهران با شهرداری ساوه بیشتر با اتفاقات شیرین و جالب همراه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهرداری ساوه عصر دیروز در تالار هندبال برگزار شد که طی آن تیم تاسیسات دریایی تهران توانست این بازی را با برتری دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد.حواشی این بازی از نظرتان می گذرد:

*محمود خوراکچی که پیش از این بازی های تیم تاسیسات را در همین سالن نظاره می کرد این بار به عنوان مربی رودرروی تاسیساتی ها قرار گرفت.

*پیش از شروع بازی وحید شمسایی و بازیکنان تاسیسات به سمت خوراکچی رفته و ضمن خوش و بش با او ، رخصت گرفتند.

*در بازی قبلی تاسیسات در تهران مقابل فردوسی دروازه این تیم در ثانیه های ابتدایی باز شد اما این بار این تیم در ثانیه های ابتدایی موفق به زدن گل شد و قبل از اتمام دقیقه یک توسط مجید رئیسی به گل رسید.

*خوراکچی در چندین صحنه به تصمیمات داور اعتراض کرد.یکبار هم به نبستن بازوبند کاپیتانی توسط وحید شمسایی اعتراض کرد تا داور مجبور شود به شمسایی بگوید بازوبندش را ببندد.این اقدام با واکنش کاپیتان تاسیسات روبرو شد.

* وجود تیمی از تهران در لیگ برتر باعث شده تا اکثر فوتسالی ها برای تماشای بازی تاسیسات به سالن بیایند.در این بازی تمامی چهره های شاخص فوتسال را می توانستیم در سالن ببینیم و فرصتی برای تجدید دیدار و یادآوری خاطرات بود.عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال در گوشه ای از سالن کنار علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی و تاسیسات دریایی و محمد ناظم الشریعه سرمربی حفاری این بازی را تماشا کرد.در گوشه ای دیگر خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی به همراه سیف مترجمش و محمد هاشم زاده مربی تیم ملی نشسته بودند که از نیمه دوم سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال هم به این جمع اضافه شد. در کنار این ها امیر شمسایی سرمربی ماهان تندیس که تیمش روز جمعه بازی دارد هم حضور داشت.در بخشی دیگر از سالن علی رعدی مربی فوتسال در کنار چند تن از بازیکان میثاق مثل حسین سلطانی،موسی حسندوست و مرتضی فراهانی نشسته و این بازی را نظاره کرد. چهره های دیگری مثل تسبیحی مدیرعامل سابق شهرداری ساوه،اکبری سرپرست سابق تیم فیروزصفه، مدیران باشگاه تاسیسات دریایی و … هم حضور داشتند.

* این سومین بازی تاسیسات در خانه خودش بود.در بازی اول این تیم به ماهان تندیس باخت.در این بازی رختکن تاسیسات در جایی بود که کنار سکوی تماشاگران است.در بازی با فردوسی اما وحید شمسایی رختکن تیم را تغییر داد و به سراغ آن یکی رختکن که در پشت سالن بازی است رفت و توانست فردوسی را ببرد.او در این بازی هم از رختکن پشت سالن استفاده کرد تا تیمش برنده باشد.شمسایی بارها اعلام کرده که در برخی مسائل خرافاتی است و گویا این بار تعویض رختکن برای او آمد داشته است.

*امیر شمسایی و وحید شمسایی که با یکدیگر قهر بودند و در بازی تاسیسات دریایی با ماهان تندیس هم به سمت هم نرفتند در این بازی آشتی کردند.پس از پایان بازی امیر شمسایی که بازی را از نزدیک می دید وارد زمین بازی شد و دست وحید شمسایی را گرفت و با او به رختکن تاسیسات رفت و در کنار بازیکنان این تیم حاضر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعيد پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

اینم ازثمرات حضورمردمودب فوتسال ایران محمودخورکچی است.همه فوتسالیهاروجمع میکنه وموجب آشتی هم میشه.٠٠٠موفق باشی

ساری پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

قابل توجه آقایان چ طور وحید شمسایی با داداش مشکل داره ولی نباید تماشاگرای ساروی با شمسایی مشکل داشته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام ... پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

هیچ کس با اقا وجید مشکل نداره یک سری تماشاگرنما این کارها میکنم که همیشه هستند اقا وحید شرمنده از طرف یک هودار اصیل شهروندی ساروی

یک فرد مطلع پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

سعید !!!
یا م – ص ن ؟؟؟