کد خبر : 10493
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 1:15
-

از غش کردن تماشاگر پایاسازه تا حمله به داور بازی

از غش کردن تماشاگر پایاسازه تا حمله به داور بازی
حاشیه های اختصاصی بازی پایاسازه تبریز با فردوسی مشهد را در پایگاه خبری فوتسال ایران ملاحظه کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی دو تیم پایا سازه آذربایجان و فردوسی مشهد در حالی با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید که در همان ثانیه های اول بازی ابراهیم قبادی که این روزها یکی از خوب های پایا سازه است توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.در ادامه بازی پایا سازه رو به بازی دفاعی آورد و بازی خوب بازیکنان فردوسی موقعیت های گل زیادی روی دروازه پایا سازه ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنان فردوسی و درخشش ناصر اسماعیلی بازی ادامه پیدا می کرد تا در دقایق اخر نیمه اول شوت نه چندان محکم میثم خیام با اشتباه دروازه بان پایا تبدیل به گل شد.در ثانیه های پایانی بازی ضربه محسن راجعی فردوسی را پیش انداخت تا این تیم با پیروزی به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم شاهد یک بازی بی کیفیت از سوی دو تیم بودیم که هادی بافنده توانست گل مساوی تیمش را به ثمر برساند بازیکنان فردوسی این نیمه بازی فیزیکی را در دستور کار خود قرار داده بودند که به همین علت در همان ۸ دقیقه آغازی نیمه دوم ۵ خطایه شدند تا بازی را آرام تر دنبال کنند.۴ دقیقه مانده به پایان بازی روی ضربه سهمگین ابراهیم حجتی فردوسی بار دیگر پیش بیفتد تا پایا سازه دقایق آخر بازی را با تاکتیک ۵ نفره دنبال کند تا ۲۸ ثانیه مانده به پایان بازی در صحنه ای مشکوک داور خطا روی مجید ایرجی را اعلام کرد که در ابتدا داور معتقد بود خطا دو ضرب می باشد که به یکباره تصمیمش را عوض کرد تا علیرضا عسگری از روی نقطه  پنالتی دوم گل مساوی تیمش را به ثمر برساند.

حواشی بازی بصورت زیر می باشد:

*بازیکنان فردوسی در ابتدا برای گرم کردن در زمین حضور پیدا نکردند و پس از اینکه بازیکنان پایا سازه به قصد عوض کردن لباس به رختکن می رفتندبازیکنان فردوسی به داخل سالن آمدند.

*به دلیل حضور بازیکنان فردوسی در داخل سالن مراسم شروع بازی بصورت نامنظم برگزار گردید که در مسابقات لیگ ۲ نیز شاهد چنین صحنه هایی نیستیم.

*بازیکنان مس در سالن حضور داشتند.

*تماشاگران پایا سازه را اکثرا دانش آموزان تشکیل داده بودند با این وجود بازهم تعداد تماشاگران این تیم کمتر از ۱۵۰ نفر بود.

*اسماعیل عباسیان به دسته گلی بزرگ به سمت نیمکت فردوسی رفت.

*این بازی با ۵ دقیقه تاخیر شروع شد.

*در صحنه ای ضربه بازیکن پایا سازه که در حال ورود به دروازه بود با دست بازیکن فردوسی برخورد کرد و داور دستور به ادامه بازی داد که نیمکت پایا سازه به این صحنه شدیدا اعتراض کردند.

*یکی از تماشاگران حاضر در سالن غش کرد که به بیمارستان انتقال داده شد.

*نیمه دوم بازی از دست داور خارج شده بود که اعتراض نیمکت نشینان هر دو تیم به این قضیه بیشتر دامن می زد.

*بعد از اینکه پایا سازه گل دوم ومساوی را  به ثمر رساند سیامک قاسمی آنالیزور تیم پایا سازه به اسماعیلی دروازبان تیمش اشاره کرد تا با مصدوم جلو دادن خود بازی را متوقف کند تا سرعت و هیجان بازی کاسته شود.

*علیرضا عسگری در صحنه ای از بازی که قصد ورود به زمین را داشت به خاطر خونی بودن شورت ورزشی اش، داور مانع این کار شد.در ادامه عسگری در حالی که پیراهنش شماره ۱۷ بود ولی شورت ورزشیش شماره ۲۰ بود به بازی ادامه داد.

*نیمکت نشینی نصیری نیا از نکات قابل توجه این بازی بود.

*بعد از پایان بازی  بازیکنان به سمت داور حمله ور شدند که با دخالت نیروی انتظامی این قائله پایان یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساري جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

باز بگین ساری بده بخدا این چیز هایی که نوشتین ۲ درصد هم تو ساری انجام نمیشه شماها بد تر از ماهه هستین که پس به این نتیجه رسیدیم کل فوتسال ایران مشکل داره نه فقط سالن شهرما(ساری)

؟ جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

اه حالم بد شد….اینم از لیگ فوتسال ما…شورت خونی و لباس تا به تا و تماشاجی دانش اموز و…از همه جالب تر حمله به داور!!!!

تبريز شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

آقای ساری اولا شما در حدی نیستی که راجع به تبریز نظر بدی
دوما بازیکنای فردوسی به داور حمله کردن سوما هیچ توهینی تو سالن تبریز اتفاق نمیفته که مثل بعضی شهرا مجبور بشن پخش زنده رو قطع کنن
پس شما برو به فکر شهر خودت باش که همه فوتسالیا معترضن بهش

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

احتمالا اونی که غش کرده طرفدار فردوسی بوده مخش هنگ کرده که مربی ۵+۱ واسه اولین بار به نیمکت نشینا هم بازی داده