کد خبر : 10770
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 10:08
-

استقبال کم تماشاگران/حضور افتخاری/خوش و بش کشاورز با کاپیتان حریف/حضور مربی مستعفی روی نیمکت

استقبال کم تماشاگران/حضور افتخاری/خوش و بش کشاورز با کاپیتان حریف/حضور مربی مستعفی روی نیمکت
حواشی دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و منصوری قرچک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حواشی دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و منصوری قرچک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* با وجود اینکه این مسابقه در یک روز تعطیل برگزار می‌شد و کری‌خوانی بسیاری بین گیتی‌پسند و منصوری قرچک مطرح بوده، تماشاگران استقبال چندانی از بازی به عمل نیاورده بودند و در بازی امروز کمتر از ۳۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت.

* گیتی‌پسند در این بازی هر بار از تیم منصوری عقب می‌افتاد و در نیمه دوم با وجود موقعیت‌های بسیاری که داشت، نتوانست به گل برسد.

* این بازی جدال بحران‌زده‌ها به شمار می‌رفت و دو تیم در هفته گذشته مقابل تیم‌های رقیب خود شکست خورده بودند اما امروز گیتی‌پسند بازنده این جدال بود.

* رضا داورزنی، سرمربی تیم منصوری قرچک که هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود، بعد از عدم قبول استعفای وی امروز بار دیگر به عنوان سرمربی در کنار تیمش حضور داشت.

* در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی محمد کشاورز از گیتی‌پسند مطرح می‌شد و برخی از بازی امروز به عنوان اولتیماتوم باشگاه به وی یاد می‌کردند.

* افشین کاظمی، بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند که هفته گذشته به دلیل درگیری با مربیان در اختیار باشگاه بود، در ترکیب تیم حضور نداشت اما در ورزشگاه بود؛ همچنین محمد طاهری که به دلیل مصدومیت در ترکیب حاضر نبود، به ورزشگاه آمده بود و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

* سید رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در سالن حضور داشت اما بعد از پایان مسابقه حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد.

* محمد کشاورز که هفته گذشته مصدوم شده بود، امروز در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت و تنها به هدایت بازیکنان مشغول بود؛ البته وی ترجیح داد به جای او بی‌غم به هدایت بازیکنان مشغول شود.

* در بین دو نیمه محمد کشاورز با بازیکنان حریف خوش و بش کرد و با حمید نصیری، کاپیتان تیم حریف نیز به گفتگو نشست.

* درگیری علی عابدین، بازیکن گیتی‌پسند با حسین قپانچی در نیمه دوم بازی با وساطت داور مسابقه ختم به خیر شد.

* اعتراضات مهدی پاسبانی، سرپرست گیتی‌پسند در طول مسابقه بارها ادامه داشت و وی در پایان مسابقه نیز به عملکرد داوری بازی به شدت معترض بود.

* محمد کشاورز در بازی امروز مقابل تیم سابقش نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و در این هفته متحمل شکست شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.