کد خبر : 11010
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1393 - 12:36
دسته‌بندی نشده
-

زرخانلی:بازی سختی با فرش‌آرا داریم/ باید با برد این هفته ثابت کنیم پیروزی مقابل گیتی‌پسند اتفاقی نبود

زرخانلی:بازی سختی با فرش‌آرا داریم/ باید با برد این هفته ثابت کنیم پیروزی مقابل گیتی‌پسند اتفاقی نبود
مربی تیم شهیدمنصوری قرچک گفت: گرچه بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما باید فرش‌آرا را ببریم تا نگویند برد هفته گذشته‌مان مقابل گیتی‌پسند اتفاقی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا زرخانلی اظهار داشت: بعد از باختی که در هفته هفتم مقابل مقاومت البرز داشتیم به نوعی به غرورمان برخورد. البته این شکست دلائلی داشت که نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. بعد از صحبتی که با بچه‌ها داشتیم آنها را از نظر روحی تقویت کردیم و در تمرینات هم تمرکزمان روی کارهای تاکتیکی و دفاعی بود و در شیوه بازی‌مان تغییراتی ایجاد کردیم. با همدلی و رفاقتی که بین تیم ایجاد شد، مقابل گیتی‌پسند خوب کار کردیم و بردیم.

وی در مورد دیدار هفته نهم تیمش با فرش‌آرا که روز جمعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازی سختی را پیش رو داریم. مشهد تیم خوبی است که نفرات خوبی هم دارد. بازیکنانش از قابلیت فنی بالایی برخوردارند. فکر می‌کنم این هفته کارمان بسیار دشوار است. مرتضایی در راس این تیم است و حسن‌زاده هم به او کمک می‌کند آنها فوق‌العاده خوب هستند. باید روی این بازی تمرکز کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. باید ببریم تا نگویند برد هفته گذشته‌مان مقابل گیتی‌پسند اتفاقی بوده است.

زرخانلی ادامه داد: ما برای کسب هر سه امتیاز بازی همه تلاش‌مان را خواهیم کرد. این کار را با کمک تماشاگران خونگرم‌مان که همیشه مشوق تیم هستند، انجام خواهیم داد. از مسئولان باشگاه هم می‌خواهیم توجه بیشتری نسبت به تیم داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی امینی پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

آقای زرخانلی عزیز برای شما آرزوی موفقیت دارم.. شما از جمله مربیان با استعداد و پر تلاش فوتسال این مملکت هستید که با توجه به شناختی که از شما دارم انشاالله در کارتان موفق خواهید بود.. بازی شما با وجود آقای مجید مرتضایی عزیز و با اخلاق که از مدرسین خوب کشور هستند بازی خوبی ازآب در خواهد آمد.
با احترام-امینی

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

با سلام،آقای زرخانلی آدم شریف و مربی خود من بوده ولی من نمیدونم چرا مسئولین منصوری ار آقای عباسی نظر نمیخوان،ایشون یکی از بهترین آنالیزورهای کشوره …البته با شناختی که من از ایشون دارم مطمعنم خودشون دوس ندارن جلو چشو باشن..در فوتسال هم مهمترین کار آنالیز تیم حریفه.مطمعن باشید منصوری با وجود آقای عباسی موفق میشه