کد خبر : 11130
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 13:01
-

فنون کشتی فرنگی پزشک بر روی بازیکن مصدوم!/ مدیرعامل تاجیکی میهمان فردوسی مشهد

فنون کشتی فرنگی پزشک بر روی بازیکن مصدوم!/ مدیرعامل تاجیکی میهمان فردوسی مشهد
پزشک بازی فردوسی مشهد و شهروند ساری که قصد داشت با یکی از فنون کشتی فرنگی بازیکن مصدوم شهروند را بر روی برانکارد منتقل کند با اعتراض شدید بازیکنان ساروی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، در دیدار تیم های شهروند ساری و فردوسی مشهد در سالن کارگران شهر مشهد تماشاگران شاهد یک فوتسال تماشایی از سوی هر دو تیم میزبان و میهمان بودند. شاگردان مصطفی نعمتی در این بازی بر روی چند اشتباه فاحش خود را سه بر صفر شکست خورده دیدند اما با تاکتیک پاورپلی و استفاده از سیستم ۵نفره به بازی بازگشته و با پس از تساوی تا آستانه پیروزی هم پیش رفتند.

در این بازی که با کلکسیون اشتباهات برخی بازیکنان مسن فردوسی و فرصت طلبی بازیکنان جوان شهروند همراه بود فردوسی موفق شد تا تک امتیازی را بدست بیاورد که با توجه به فاصله بین دو تیم در انتهای جدول ارزش زیادی برای آنها داشت.

حواشی این بازی را در ذیل می خوانید:

*بازی از سوی صداو سیمای مرکز خراسان رضوی به صورت پخش زنده بر روی آنتن رفت تا تماشاگران ساروی هم در منازل خود شاهد عملکرد تیم خود باشند.

*از سوی باشگاه فردوسی مشهد پلاکاردهای خوش آمدگویی و خیر مقدم برای شهروند ساری تعبیه شده بود که حرکت ارزشمندی بوده و با تشکر ساروی ها همراه بود.

*این بازی میهمانان ویژه ای چون حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی، عصمت الله دولتوف مدیرعامل باشگاه فوتسال دی سی اینوست تاجیکستان و همراهانش که برای قرارداد خواهرخواندگی با فردوسی به مشهد آمده بودند بود، داشت. ضمن اینکه میهمانان فوتبالی این دیدار رضا ناصحی، بازیکن پدیده و علی شیخ الاسلامی مدیرعامل باشگاه پیام وحدت خراسان رضوی بودند.

*بازیکنان فردوسی مشهد به مناسبت درگذشت آیت ا… مهدوی کنی با بازوبند مشکی در زمین مسابقه حاضر شدند. ضمن اینکه آنها در شروع نیمه دوم نیز به مناسبت درگذشت مادر حسین واقعی داور پیشکسوت خراسانی و دبیر اجرایی هیات فوتبال خراسان سکوت کردند.

*حضور حسین شمس در این بازی باعث سئوال خبرنگاران مبنی بر پذیرش مسئولیت در این تیم مشهدی بود که با پاسخ منفی وی مواجه شدند. سرمربی سابق تیم ملی بارها از سوی تماشاگران فردوسی مورد تشویق قرار گرفت.

*در پایان بازی در هتل محل استقرار میهمانان تاجیکی باشگاه فردوسی در خصوص مفاد قرارداد خواهرخواندگی دو باشگاه با حضور حسین شمس صحبت شد که باشگاه تاجیکی پیش از جلسه رسمی امضاء قرارداد به دلیل برنامه سفر شمس، یک دست لباس تاجیکی به وی اهداء نمود.

شمس تاجیک

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.