کد خبر : 11155
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 11:50
-

دبیری:قانون جدید سازمان لیگ شامل حال ما نمی‌شود/ با مسائل جزئی و بچه‌گانه حاشیه درست می‌کنند

دبیری:قانون جدید سازمان لیگ شامل حال ما نمی‌شود/ با مسائل جزئی و بچه‌گانه حاشیه درست می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری در مورد قانون جدیدی که کمیته فوتسال در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنانی که دوره مربیگری را طی نکرده‌اند در راس کادرفنی به تصویب رسانده، اظهار داشت: این قانون شامل حال ما نمی‌شود چون اسم اصغری‌مقدم به عنوان سرمربی رد نشده و هم اینکه وی مدرک مربیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری در مورد قانون جدیدی که کمیته فوتسال در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنانی که دوره مربیگری را طی نکرده‌اند در راس کادرفنی به تصویب رسانده، اظهار داشت: این قانون شامل حال ما نمی‌شود چون اسم اصغری‌مقدم به عنوان سرمربی رد نشده و هم اینکه وی مدرک مربیگری دارد و دوره گذرانده است.

وی در مورد شکست روز پنجشنبه تیمش برابر مس سونگون تصریح کرد: شرایط این بازی بد نبود،‌ دو بر یک پیش افتادیم. در هر صورت مشکلی در تیم هست که نتیجه نمی‌گیریم. بچه‌ها با روحیه بازی کردند اما باختند و این باید بررسی شود. نیاز است که نشستی داشته باشیم و در این مورد صحبت کنیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم.

دبیری در پاسخ به این سوال که اگر نتایج دلچسب نباشد باز هم امکان ایجاد تغییر در راس کادرفنی وجود دارد، گفت: تغییر قبلی هم دست ما نبود، خودشان استعفا کردند و مسائلی که پیش آمد و تغییری که دادیم،‌ جبری بود، نه اختیاری.

مالک باشگاه در مورد اینکه آیا با حسین شمس تسویه حساب صورت گرفته یا نه، تاکید کرد: باید به تهران بیایم تا این کار انجام شود.

افشین دبیری ادامه داد: شرایطی پیش آمده که دلسردمان کرده‌اند و این موضوع بیشترش به بازیکنان بازمی‌گردد. باید تا آخر فصل بگذرانیم. به هر حال هر تیمی که سرمایه‌گذاری می‌کند، هدف‌گذاری کرده و از طرف باشگاه همه چیز فراهم شده و در اختیار تیم قرار گرفته، ولی با مسائل جزئی و بچه‌گانه حاشیه درست می‌کنند و مشکل به وجود می‌آورند، آدم دلسرد می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

رک بکو فرهاد فخیم و خودت و خلاص کن
هر چند اون از الان تیم سال بعدشم انتخاب کرده

محمد یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

شما با آن آبرو ریزی که در آسیا و لیگ کردید بهتر تیم رو تعطیل کنید به نفع کل فوتساله!!