کد خبر : 133430
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 14:59
-

خبر بد برای سربازهای فوتسالی/ تیم های نظامی حق گرفتن سرباز- بازیکن ندارند/احتمال انحلال تیم های نظامی

خبر بد برای سربازهای فوتسالی/ تیم های نظامی حق گرفتن سرباز- بازیکن ندارند/احتمال انحلال تیم های نظامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاد کل نیروهای مسلح در نامه ای تیمداری نیروهای مسلح در تمامی رشته ها را منع کرده است. به همین دلیل تیم های فوتسال مثل مقاومت قرچک، مقاومت البرز، پاس ناجا، رعد پدافند اصفهان، مقاومت مپ مشهد و … در معرض انحلال قرار دارند با این حال در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاد کل نیروهای مسلح در نامه ای تیمداری نیروهای مسلح در تمامی رشته ها را منع کرده است. به همین دلیل تیم های فوتسال مثل مقاومت قرچک، مقاومت البرز، پاس ناجا، رعد پدافند اصفهان، مقاومت مپ مشهد و … در معرض انحلال قرار دارند با این حال در این بخشنامه تاکید شده که در صورت تمایل به تیمداری،این باشگاه ها حق استفاده از بازیکن سرباز را ندارند و از این پس تیم های نظامی نمی توانند سرباز بازیکن بگیرند.

سال قبل بود که نیروهای مسلح قانونی را تصویب کرد که بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سال و ملی پوش تا ۳۰ سال می توانند به بازی خود ادامه داده و راهی خدمت سربازی نشوند. بخشنامه جدید در راستای همین قانون است و این مصوبه هم چالشی جدید برای تیم های نظامی خواهد بود که بخشی از مشکلات مالی خود را با داشتن بازیکن سرباز با کیفیت حل می کردند و هم چالشی پیش روی بازیکنی که باید خدمت سربازی خود را بگذرانند و مشمول بخشنامه قبلی نیستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.