کد خبر : 135600
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 10:44
-

با چهار بازیکن لیگ‌برتری توافق کردیم/ در حال مذاکره با سه بازیکن تیم‌ملی زیر بیست سال هستیم

با چهار بازیکن لیگ‌برتری توافق کردیم/ در حال مذاکره با سه بازیکن تیم‌ملی زیر بیست سال هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید رستمی پیرامون آخرین وضعیت تیم هایپر شهر شاهین‌شهر برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: تمرینات بدنسازی تیم هایپر از اواخر هفته گذشته و با حضور بازیکنان جدید و سابق تیم آغاز شده است؛ طبق برنامه ریزی انجام شده اواسط هفته جاری بازیکنان در دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید رستمی پیرامون آخرین وضعیت تیم هایپر شهر شاهین‌شهر برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: تمرینات بدنسازی تیم هایپر از اواخر هفته گذشته و با حضور بازیکنان جدید و سابق تیم آغاز شده است؛ طبق برنامه ریزی انجام شده اواسط هفته جاری بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند کرد.

سرمربی تیم هایپر شاهین‌شهر پیرامون جذب بازیکنان جدید این تیم افزود: از ابتدای سال جاری مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کردیم، فراز و نشیب‌های بسیاری را در سال اول حضورمان در لیگ برتر سپری کردیم، اما با این وجود توانستیم به بازیکنان مد نظر خود نزدیک و آن‌ها را به‌خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: علی رمضان‌پور و ابراهیم حسینی بازیکن فصل قبل شهرداری ساوه ، مهدی زاهدی بازیکن فصل گذشته ارژن شیراز و سعید افشار بازیکن فصل قبل گیتی‌پسند به تیم هایپر پیوستند، همچنین در حال مذاکره با چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی هستیم.

رستمی در خصوص وضعیت کادرفنی تیم خود در فصل جدید اضافه کرد: سیاست باشگاه از ابتدا حفظ شاکله اصلی تیم بود و از همین رو سعی کردیم کادرفنی سال گذشته که توانست تیم را راهی لیگ برتر کنند استفاده کنیم، البته در چند پست تغییراتی خواهیم داشت که پس از عقد قرارداد رسمی اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: طبق قوانین فصل گذشته تیم ما همانند دیگر تیم‌ها می‌توانست چهار بازیکن لیگ برتری و دوبازیکن خارجی را به خدمت بگیرد، در طی روزهای اخیر رایزنی‌های با کمیته فوتسال انجام داده‌ایم و توانسته‌ایم این سهمیه ها را در جذب بازیکن لیگ برتری قطعی کنیم.

وی ادامه داد: در زمان جذب و مذاکرات با بازیکنان نیز عده‌ای با دخالت‌های نا‌به‌جا سعی در تضعیف ما داشتند، متاسفانه افرادی از مذاکرات ما با خبر بودند و حتی مبلغ قرارداد پیشنهادی و شرایط عزیمت بازیکن به اصفهان برای مذاکرات نیز در اختیار داشتند و نقش دلال یا واسطه را در تیم ایفا و شیطنت‌هایی را مرتکب شدند اما با درایت مدیریت مجموعه و تلاش های بی وقفه کادرفنی دخالت این افراد کاهش یافت.

سرمربی تیم هایپر شهر شاهین در مورد استفاده از ظرفیت‌های فوتسالی اصفهان گفت: خوشبختانه اصفهان از هر نظر در فوتسال نمونه است، سعی کردیم که از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و در همین راستا کادرفنی کاملا بومی را به خدمت گرفتیم، در چندین مرحله از بازیکنان مستعد بومی نیز تست‌گیری فنی به‌عمل آوردیم و در نهایت دو بازیکن رده سنی امید را به تیم بزرگسالان اضافه کرد. همچنین با سه بازیکن تیم ملی زیر بیست سال هم در حال رایزنی هستیم.

وی در خصوص پیش‌بینی شخصی خود برای آینده تیم هایپر شاهین شهر افزود: فوتسال هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نبوده است با این وجود سعی خواهیم کرد با تکیه بر تلاش بازیکنان جوان، کادرفنی و حمایت مدیریت باشگاه از نام فوتسال اصفهان و شاهین شهر حفاظت کنیم و بتوانیم در پایان لیگ بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.