کد خبر : 14091
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 - 15:22
دسته‌بندی نشده
-

حواشی و متن بازی مس سونگون با تاسیسات

حواشی و متن بازی مس سونگون با تاسیسات
حواشی و متن بازی مس سونگون با تاسیسات دریایی از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی تیم های مس سونگون ورزقان و تاسیسات دریایی در حالی برگزار شد که تا ۲۰ دقیقه مانده به شروع بازی درهای سالن به روی علاقمندان به این رشته بسته بود و هواداران خونگرم تبریزی در هوای سرد پشت درب های بسته منتظر حضور ماموران نیروی انتظامی بودند تا وارد سالن شوند.

این بازی که طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون قرار بود راس ساعت ۱۶ آغاز شود با تاخیری ۵ دقیقه ای شروع شد.با توجه به شرایط حساس جدول هردو تیم بازی منطقی و آرامی را به نمایش می گذاشتند و هیچ کدام دست به ریسک نمی زدند. مس در این دیدار مسلم رستمی ها و حمیدرضا یوسفی را بخاطر سه کارته بودن در اختیار نداشت و از طرفی مرتضی عزتی بخاطر مصدومیتی که داشت زیاد پرفروغ ظاهر نشد و دست مربی مس در این دیدار برای تعویض بسته بنظر می رسید.

پرتاب های دست عالی مصطفی نظری در نیمه اول چند بار علی ابراهیمی را در موقعیت گل قرار داد ولی با بی دقتی و درخشش دروازبان مس روبرو شد.بازی روال آرام خودش را تا دقایق پایانی بازی ادامه می داد تا که ۶ دقیقه مانده به اتمام نیمه موقعیت تک به تک رامین رستمیان با مصطفی نظری با تعلل بازیکن مس از بین رفت.دقیقه ۱۶ بازی بود که سعید مومنی روی یک واکنش خوب دروازه تیمش را از باز شدن نجات داد ولی این درخشش زیاد دوام نیاورد و از ۴۰ ثانیه از این سوپر واکنش روی اشتباه مسلم مومنی توپ وحید شمسایی وارد دروازه مس شد تا تاسیساتی ها با پیروزی یک بر صفر نیمه اول را به رختکن بروند.

با پایان نیمه اول اسماعیل تقی پور سرمربی مس نسبت به عملکرد داوری معترض بود دقایقی با داور مسابقه در این مورد حرف زد.

با شروع نیمه دوم مس که صدر جدول را از دست رفته می دید و دوست نداشت در خانه مغلوب شاگردان شمسایی شود رو به بازی تهاجمی آورد ولی  دفاع منطقی تاسیاتی ها اجازه ایجاد موقعیت به بازیکنان مس را نمی داد.بازیکنان تاسیسات هم که از تاکتیک دفاع،ضد حمله استفاده می کردند در چند صحنه موقعیت به ثمر رساندن گل را داشتند.در ادامه بازی روی صحنه کرنر اشتباه بازیکنان مس توپ را در اختیار بازیکنان باتجربه تاسیسات گذاشت و فرصت طلبی سعید احمد عباسی با خروج اشتباه سعید مومنی همرا ه شد و عباسی بعد از پشت سر گذاشتن دروازبان مس دروازه خالی را باز کرد تا تاسیساتی ها با اعتماد به نفس بیشتری بازی را دنبال کنند.

مس که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت سرتا پا حمله شد و ۸ دقیقه مانده به اتمام بازی حامد حسین زاده صاحب موقعیت مناسبی شد ولی مانند یک مدافع از باز شدن دروازه مصطفی نظری جلوگیری کرد.

در ادامه بازی حرکت عالی مجید رئیسی گل سوم بازیکنان تاسیسات را زد.در ادامه تقی پور از سیستم پاور پلی استفاده کرد و موفق شد در این تاکتیک یک موقعیت عالی بدست آورد که با خطای مصطفی نظری همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که بابک نصیری در جدال نفر به نفر با نظری موفق شد گل اول مس را به ثمر برساند.در این صحنه وحید شمسایی و حامد حسین زده دست بر گردن هم انداخته و صحنه ای جالب را خلق کرده بودند.

مسی ها که بعد از این گل به ادامه بازی امیدوار شدند بر فشار حملات خود افزودند و  با پاس نصیری به تیر دو حسین زاده در موقعیت گل قرار گرفت ولی حسین زاده سخترین کار ممکن را انجام داد و توپ را به بیرون زد.در ادامه تجربه شمسایی و رئیسی باعث شد که این دو بازیکن از سیستم پاورپلی حریف نهایت استفاده را بکنند و هرکدام یک گل به ثمر برسانند.

-باشگاه مس سونگون بنری به خاطر مرحوم حسین زاده در سالن نصب کرده بود و از طرفی به آرش جابری بخاطر اینکه بجای مرحوم حسین زاده منصوب شده بود بنری با مضمون تبریک زده شده بود.

-داور بازی در اوایل بازی بخاطر استفاده تماشاگران از بلندگو بازی را برای دقایقی متوقف کرد.

-آرش جابری به همراه محمد پیروزرام در سالن مسابقه حاضر شدند و بازی را از نزدیک به تماشا نشستند.

-شهاب سفال منش بهمراه تاسیساتی ها در تبریز حضور نیافته بود.

-حدود ۶۰۰ نفر از این بازی استقبال کرده بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار تاسيسات جمعه , ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

درود بر رئیسی و شمسایی. امیدوارم تا انتهای فصل موفق باشید