کد خبر : 14370
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 12:05
-

وقتی فریاد می‌زنند آی دزد آی دزد!

وقتی فریاد می‌زنند آی دزد آی دزد!

پایگاه خبری فوتسال ایران– مهدی جاویدی– اگر چه که پیش از آمدن سرمربی اسپانیایی گوشزد شده بود که مربی‌ای با کارنامه باشگاهی در اسپانیا نمی‌تواند فردی قابل اعتماد برای سپردن سکان ملی کشوری با عقبه فوتسالی قوی چون ایران باشد و دوباره اگر چه نتایج ایران در جام‌جهانی۲۰۱۲ بر این مدعا مهر تایید زد و

پایگاه خبری فوتسال ایران– مهدی جاویدی– اگر چه که پیش از آمدن سرمربی اسپانیایی گوشزد شده بود که مربی‌ای با کارنامه باشگاهی در اسپانیا نمی‌تواند فردی قابل اعتماد برای سپردن سکان ملی کشوری با عقبه فوتسالی قوی چون ایران باشد و دوباره اگر چه نتایج ایران در جام‌جهانی۲۰۱۲ بر این مدعا مهر تایید زد و خیلی‌ها گوششان بدهکار نبود؛ ماجرای این روزهای کسانی که خسوس کاندلاس را تحت عنوان پروفسور، علامه و … فوتسال تحمیل به این مملکت کردند و خود را از اصل ماجرا کنار کشیده‌اند اکنون حکایت همان مثل قدیمی است که دزدی برای رد گم کردن داد می‌زد آی دزد را بگیر و آی دزد را بگیر.

کنار گذاشته شدن سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران پس از موفقیت در جام جهانی ۲۰۰۸ و موفقیت‌های متمادی در آسیا از بحث برانگیزترین مباحثی بود که در زمان خود هر روز یک دلیل برایش عنوان می‌شد و نتایج خوب ایران در دوران وی و افت تیم‌ملی پس از کنار گذاشتنش آتشی بود که زیر خاکستر شعله‌ور ماند. ناکامی ایران در آسیایی امارات ۲۰۱۲ با علی صانعی و جوراندیرو هجمه‌ها را سنگین و سنگین‌تر کرد تا مسئولان وقت دوباره به فکر بیفتند که حال چه می‌شود کرد؟! ملیت پرطمطراق خسوس اسپانیایی به واسطه شهرت فوتسالی کشورش به انضمام لقب پروفسوری که به وی اعطاء شد اگر چه به همراه موفقیت در تورنمنتی سبک چون بازی های سالنی آسیا -که در رقابت های قاره کهن درجه دوم محسوب می‌شود- توانست سر و صداها را برای مدتی بخواباند اما شکست دوباره ایران در فینال جام ملت‌ها ۲۰۱۴ در ویتنام دوباره داغ دل فوتسال ایران را تازه کرد.

خاکستر فوتسال ایران در آن برهه به عوض کادر فنی، مدیریتی را سوزاند که کورکورانه تنها از پروفسورش حمایت می‌کرد و در نهایت نیز خود کباب روی این آتش افروخته شد و در نهایت هم که قرعه به نام افتخاری افتاد. از آن پس مدیریت در سایه فوتسال که بی دلیل(!) در حال خرج کردن اعتبارات خود برای فوتسال است یا همانی که خود باعث و بانی آمدن خسوس شده، با همان با مدیریت در سایه و دلسوزانه اش فریاد آی دزد آی دزد سر داده است.

این فریادهای رد گم کننده این روزها حول و حوش کمیته فوتسال هم سر داده شده است؛ جایی که کمیته فوتسال که همواره کارمندان کمی در اختیار داشته، به باد انتقاد بی‌برنامگی گرفته شده و دوباره از اتفاقات ریشه‌ای که در دوران قبل آن رخ داده فراموش شده است. روزهایی که دبیر کمیته فوتسال ایران در اقدامی عجیب برکنار شد و یک خانم به عنوان مسئول در این سمت به خدمت گرفته شد. مسئولیتی که پس از درگذشت ناگهانی کارمند ارزشمند کمیته فوتسال به اشتباه به آن مرحوم اتلاق شد و صدایش را هم درنیاوردند اما در حقیقت مسئولیت آن با خانمی بود که حال در دوران دبیری او کمیته فوتسال را بی برنامه و بر هم ریخته خطاب می‌کنند. مگر این خانم را چه کسی آورده بود آقای … ؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

واقعیتها چه زیباست حسین شمس کجایی که یادت بخیر با آن افتخارات

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

درودگر بیا که فوتسال رو کشتن

علی از قم از داخل استادیوم دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

واقعا باید از آقای ترابیان تشکر کرد که همیشه در حال خرج کردن اعتبارش برای فوتسال هست فقط سوال اینه که قبل از اومدن ایشون به فوتسال چرا وضعیت ما بهتر بود در حالیکه رییس فوتسال قبل هیچوقت از اعتبارش خرج نمیکرد؟
ال

دوستدار فوتسال-تهران دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

آقای ترابیان ما که میدونیم شما برای چی خسوس رو آوردی چون تحمل محبوبیت بی چون و چرا وحید شمسایی و حسین شمس رو نداشتی.
شما همیشه به دنباله مطرح کردن خودت بودی نه فوتسال.
با تشکر

ناشناس دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

جناب رییسی که همیشه از اعتبارت خرج میکنی چطور شما نتونستی چند سال پیش از اعتبارت استفاده کنی و بتونی حداقل در خارج از کشور ۲۳ تا دونه ساندویچ برای اعضای تیم بگیری نه اینکه ۱۲ تا بعدش هم بگی آقای صانعی برو یه جور مدیریت کن و بعد خودت ساندویچ کامل رو بخوری و به بازیکنات توجهی نکنی/
لطفا جواب بده؟
امیدوارم جوابی داشته باشی مدیر با اعتبار

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

آقای اعتبار میشه در مورد ساندویچهایی که برای تیم خریدی و به علی صانعی گفتی یه جوری مدیریت کن توضیح بدی.
ده ساندویچ برای ٢٣ نفر
ممنون آقای ترابیان

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

فوتسال فقط وحید شمسایی

ناشناس پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۲۳

وحید شمسای اگر مربی بود تو جام رمضان کویت بین ۴ تا تیم کویتی و قطری و پاراگویه چهارم نمی شد و اوت بشه دوم اینکه با دبیری میرفت باشگاه های آسیا از ترسش فرار نمی کرد بیخود سنگش رو ب سینه نزنید!!

نام ... پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

سلام جناب ترابیان میشه از اعتبارت برای بازگشت آقای شمس وعزت تیم ملی ایران استفاده کنی، میشه ؟ میشه اینقدر لاف نزنی ؟ میشه برای یکبار به اشتباه خودت در مورد خسوس وبرداشتن استاد شمس اعتراف کنی ؟ واقعا میشه

مهدی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۳:۱۳

وحید شمسایی بدرد مربیگری نمی خوره چون تیم تاسیسات مصطفی نظری و مجید رئیسی و خیلی های دیگه که بازیکنان حرفه ای و سابقه دار هستن و خود شمسایی که بازیکن خوبیه داره می چرخه اگر امثال اینا تو تیم نباشند وحید شمسایی می تونه بازیکن ساز باشه و ب تیم خودشو اول کنه.