کد خبر : 14909
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 12:02
-

جلسه مخفیانه مدیران عامل، تماس های پشت پرده و پیشنهاد حق السکوت آقای مربی به بازیکنان!

جلسه مخفیانه مدیران عامل، تماس های پشت پرده و پیشنهاد حق السکوت آقای مربی به بازیکنان!
در این گزارش به جلسات مخفیانه مدیران عامل دو باشگاه و تماس های آقای سرمربی با بازیکنان و مربیان قدیمی تیمش برای دادن حق السکوت اشاره کرده ایم. همچنین در این گزارش ویژه مصاحبه هایی از بازیکنان قدیمی تیم خواهید خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در این روزها که مراجع قانونی به شدت اما بی سر و صدا پیگیر ماجرای رمالی و جادوگری در فوتسال هستند باشگاهی هم که در فصل جاری از جادوگر استفاده می کند تمام انرژی و وقت خود را صرف جلوگیری از لو رفتن اطلاعاتش می کند.

ماجرا از این قرار است که حدود دو هفته پیش پایگاه خبری فوتسال مصاحبه های سریالی با فوتسالی هایی که در جریان این پدیده شوم هستند را آغاز کرد. همچنین یکی از برنامه های پرطرفدار فوتبالی تصمیم به ضبط چند مصاحبه درباره این موضوع را داشت اما بعد از اینکه این باشگاه از ماجرای مصاحبه ها مطلع شد، شروع به برقراری تماس با مصاحبه شوندگان کرد.

در این زمینه مطلع شدیم مسئولان این باشگاه حتی جلسه ای مخفیانه با مسئولان باشگاه دیگر ترتیب داده و از مدیرعامل آن به خاطر فاش نکردن اطلاعات و مصاحبه  نکردن با دوربین این برنامه تشکر کردند. همچنین با تعدادی از مربیان و بازیکنانی که حاضر به مصاحبه نشدند تماس گرفته شده و از آن ها تشکر کردند.

اما برای اینکه از موضوع تماس های پشت پرده مطمئن شویم با یکی از بازیکنان قدیمی این تیم که قول مصاحبه داده بود تماس گرفتیم. این بازیکن که پیش از این اعلام کرده بود حاضر است تمام اطلاعات مربوط به آقای جادوگر ملقب به «مهندس» را در اختیارمان قرار دهد به یک باره با چرخشی ۱۸۰ درجه صحبت های زیر را مطرح کرد:

*سلام آقای…

-سلام؛ بفرمایید.

* طبق هماهنگی که برای مصاحبه کرده بودیم تماس گرفتم. الآن می توانید صحبت کنید؟

– متاسفانه من نمی توانم درباره رمالی صحبت کنم.

* دلیلش چیست؟

– به هر حال موضوع جادوگری یک زمان بوده و الآن دیگر بهتر است درباره اش صحبت نکنیم.

* اما امسال هم این اتفاقات می افتد و هنوز این مربی از جادوگر استفاده می کند.

– ما توافق کردیم دیگر این باره حرفی نزنیم.

* با کسی توافق کردید؟

– بین خودمان به این توافق رسیدیم. یعنی همه بازیکنانی که در این باره اطلاعات دارند جمع شدیم و به این نتیجه رسیدیم دیگر به این موضوع نپردازیم چون خوب نیست!

همچنین تماس دیگری داشتیم با یکی دیگر از بازیکنان قدیمی تیم که پیش از این علاقه زیادی به افشاگری داشت.

* سلام آقای … از پایگاه خبری فوتسال تماس گرفتم.

– سلام داداش خوبی؟

* تشکر. طبق صحبتی که چند روز پیش داشتیم می خواستم یک سری جزئیات از موضوع رمالی بگیرم.

– اجازه دهید صحبت نکنم. هفته پیش هم یکی از برنامه های تلوزیونی قصد مصاحبه داشت اما با آن ها صحبت نکردم. از باشگاه«…» تماس گرفتند و به خاطر اینکه مصاحبه نکردم تشکر کردند. اگر الآن به شما اطلاعات بدهم شرمنده آن ها می شوم!

هماهنطور که دیدید دوستان در عرض چند روز تغییر عقیده دادند و حال اینکه پاداش این وفاداری چیست و به جز تشکر، چه چیزهایی دریافت کرده اند را خدا می داند.

اما در این میان هنوز هستند آدم هایی که شرافت خود را به آسانی نمی فروشند. مصاحبه این شخص را به زودی در یکی از برنامه های پر مخاطب تلوزیونی خواهید دید اما قبل از پخش این مصاحبه باید بگوییم، زمانی که سرمربی تیم از تصمیم این شخص برای مصاحبه مطلع شد با وی تماس گرفت و قول داد او را به کادر فنی تیم اضافه کند. اما این مربی با بی توجهی به این پیشنهاد اغوا کننده و با وجود بی کار بودن، مصاحبه خود را انجام داد.

به هر حال با وجود چنین فضایی و تلاش شبانه روزی آقایان و دادن پیشنهادهای وسوسه کننده و در شرایطی که پول، حرف اول را می زند، موفق به گرفتن آمار و اطلاعات بسیاری از استفاده یک تیم از جادوگر شده ایم. چون آقای جادوگر بیش از پنج سال در شهر خود و با مربی خاص ارتباط داشته و بازیکنان قدیمی زیادی در جریان این موضوع هستند.

شما نیز اگر اطلاعاتی دارید که می تواند به پیشرفت بررسی های حقوقی کمک کند با دو ایمیل زیر در ارتباط باشید:

bazresi.nezarat.league@gmail.com – ایمیل کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ

info@fut5al.ir – ایمیل پایگاه خبری فوتسال ایران

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريز شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

اگرچه این ها به هر قیمتی می خواهند این امر را مخفی نگه دارند ولی نمی دانند که دست خدا از همه دست ها بالاتر است وهرکه خدا خواهد همان خواهد شد واین اقایان باید تقاص خیانتی که به فوتسال استان …………..کرده اند،بدهند وباعث شده اند مربیان وبازیکنان زیادی خانه نشین شده وزحمات چندین ساله آنها را توسط رمال ولابی گری به هدر داده اند ویک عده بله قربان گو و…را در تیم خود جای داده اند.

س م شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

حالا امسال موضوع رمالی را پیش کشیدید و پیگیری میکنند
اگر جلوی هر کار خلافی را به موقع گرفتی هنر کرده ای وگرنه …
چه ب خوردی با سایر رفتارهای زشت و بداخلاقیهای مختلف در طول سالها شده و توجه نکردند و هر سال برای سیدن به منافع موضوع جدیدی اضافه میشود و بعد در رسانه ها و همایشها سینه چاک میدهند که اهای فوتسال ما به قهقرا میرود
با قهرمانی توام باتبانی گیتی چه برخوردی شد با انواع تبانی با داور و ناظر چه میکنند با انواع فحاشی سازمان دهی شده تماشاگر و تدارکات از روی نیمکت چه کرده اند با انواع دلالی چه کرده اند با ورود بدون معیار و ملاک و سواد ورزشی ادمهای مختلف و گاه سیاسی چه کرده اید با دوپینگیها ومعافیتهای جعلی چه کردند و امسال هم با صدور کارت و اجازه مربیگری به فرد بی مدرک چه کرده ایم
بعد فقط زورمان به خسوس میرسد و حتی به وزن سایر کمکهای تیم ملی فکر هم نمیکنیم
ایا اینها نیست که روح صداقت در فوتسال پاک و لذت بردن از رقابت سالم را از ما گرفته است

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

فوتسال خیلى ناپاکه، اگر میشه به موضوع تبانیهایى که میشه بپردازید، با عاملان تبانى برخورد کنید