کد خبر : 15162
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 10:09
دسته‌بندی نشده
-

از تشویق وزیرزاده تا کنده شدن کفپوش سالن

از تشویق وزیرزاده تا کنده شدن کفپوش سالن
حاشیه های بازی ماهان تندیس قم با مس سونگون از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و مس سونگون در قم با پیروزی ۲ بر صفر ماهان همراه بود که حواشی این مسابقه از این قرار است:
محمد وزیر‌زاده بازیکن فصل گذشته ماهان تندیس و حال حاضر مس سونگون قبل از شروع مسابقه، به سمت نیمکت و بازیکنان ماهان تندیس رفت و ماهانی‌ها نیز به وی خوشآمد گفتند.

وزیر‌زاده از سوی تماشاگران قمی به شدت تشویق شد ضمن اینکه تماشاگران قمی بازیکنان تیمشان را با القاب گوناگون مورد تشویق قرار دادند.

ماهان تندیس با ترکیب ۵ نفره مسعود ایازی، سعید قاسمی، محمد کرمانی، ابوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی بازی را آغاز کرد.

مسلم اولاد قباد بازیکن لرستانی ماهان تندیس در این بازی، نمایش بسیار خوبی داشت البته وی در یکی دو صحنه فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست داد.

فرهاد فلامرزی بازیکن جوان ماهان تندیس پس از مدت‌ها سکونشینی در این بازی به میدان رفت و با یک پاس گل، بازی خوب خود را کامل کرد.

در اوایل نیمه نخست، یکی از قطعات کفپوش سالن ۲هزار نفری شهید حیدریان در مقابل محوطه جریمه ماهان تندیس از جای خود کنده شد که عوامل تیم ماهان تندیس به تعمیر آن پرداختند در حالی که این کفپوش هفته گذشته و پیش از دیدار ایران و روسیه در قم بازسازی شده بود.

در برگه اسامی بازیکنان تیم ماهان تندیس نام مربی به چشم نمی‌خورد و بلندگوی ورزشگاه نیز در هنگام معرفی بازیکنان و کادر فنی دو تیم، نام سید وحید غیاثی و حسین صبوری را به عنوان مربی اعلام کرد.

پیش از آغاز نیمه دوم مسابقه، محمد وزیر‌زاده کاپیتان تیم مس سونگون و فصل گذشته ماهان برای تعدادی از تماشاگران ماهان تندیس که گویا تشنه بودند، آب معدنی پرتاب کرد تا تماشاگران تیم سابقش را سیراب کند.

پس از پایان مسابقه بازیکنان و مدیر عامل ماهان تندیس به سمت تماشاگران حاضر در سالن شهید حیدریان قم رفتند و از آن‌ها قدردانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.