کد خبر : 153457
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 12:33
-

تیم رویایی تاریخ فوتسال ایران را شما انتخاب کنید / بخش پنجم راس

تیم رویایی تاریخ فوتسال ایران را شما انتخاب کنید / بخش پنجم راس

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد با مشارکت شما مخاطبین گرامی تیم رویایی فوتسال ایران را تشکیل دهد. در پنجمین بخش این نظرسنجی به سراغ راس‌های فوتسال ایران رفته‌ایم. با هر دیدی به راس‌های فوتسال ایران نگاه کنیم بجز ستاره و آقای گل چیزی نمی‌بینیم. راس‌های فوتسال ایران همواره جزو برترین‌های فوتسال جهان بودند

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد با مشارکت شما مخاطبین گرامی تیم رویایی فوتسال ایران را تشکیل دهد. در پنجمین بخش این نظرسنجی به سراغ راس‌های فوتسال ایران رفته‌ایم.

با هر دیدی به راس‌های فوتسال ایران نگاه کنیم بجز ستاره و آقای گل چیزی نمی‌بینیم. راس‌های فوتسال ایران همواره جزو برترین‌های فوتسال جهان بودند و مایه رشک و افتخار فوتسال ایران. اولین راس ملی ایران سعید رجبی بود. رجبی از فوتبال و سایپا آمد و در جام‌جهانی ۱۹۹۲ با ۱۷ گل آقای گل مسابقات شد و از فوتسال رفت. رکوردی که تنها توبیاس برزیلی در با ۱۹ گل توانست بشکند. رضا رضائی‌کمال اولین آقای گل جام ملت‌های آسیا لقب گرفت. آقای گلی مشترک با کاظم محمدی در سال ۱۹۹۹ با ۱۸ گل. جواد اصغری‌مقدم اسطوره تنکابنی‌ها همیشه در اوج بود. اوجی که الان به عنوان سرمربی هم در دبیری و سن‌ایچ تجربه می‌کند. شاید اصغری‌مقدم هیچ‌گاه آقای گل نشد، ولی همیشه جزو برترین گل‌زنان ملی و باشگاهی ما بوده است. مرتضی عظیمایی در دورانی که وحید شمسایی همواره آقای گل لیگ ایران بود، با ۳۲ گل آقای گلی مشترک را از آن خود کرد. روند عظیمایی در فوتسال ایران خطی بود و هیچ‌وقت نمی‌شد از اسم وی گذشت. هرچند عظیمایی بجز ساری تنها دورانی را در منصوری بازی کرد و هیچ‌وقت به هواداران خونگرم ساوری پشت نکرد. مرتضی فصل گذشته رکورد ۳۰۰ گل باشگاهی را از خود بجا گذاشت. مسعود دانشور در دورانی که کسی فکر نمی‌کرد بجز وحید و جواد راس فوتسال ما باشد ظهور کرد و آقای گل شد، به تیم ملی دعوت شد، گل‌ حساس به ایتالیا در جام‌جهانی زد و به همان سرعت از فوتسال ما محو شد. حسین طیبی راس دوست داشتنی و مشهدی فوتسال ما در حال حاضر بین‌المللی‌ترین چهره فوتسال ایران است. بازی در فینال جام باشگاه‌های اروپا آرزوی هر فوتسالیستی در سراسر جهان است. چندین دوره حضور در جمع برترین‌های آسیا، آقای گلی لیگ قزاقستان، جام باشگاه‌های آسیا، جام ملت‌های آسیا و … تنها بخشی از افتخارات حسین است. مهدی جاوید هم مانند طیبی از مشهد و مکتب علم و ادب بزرگ شد و به فوتسال ایران معرفی شد. جاوید را خیلی از کارشناسان کامل‌ترین فوتسالیست فعلی ایران می‌دانند. تکنیک ناب در کنار تاکتیک‌پذیری و هوش ذاتی مهدی از وی یک ماشین تمام عیار گل‌زنی ساخته است.آقای گل ۳ دوره اخیر فوتسال ایران، امسال را در حالی به پایان برد که جزو سه بازیکن برتر آسیا شد و در جمع ۱۰ فوتسالیست برتر جهان قرار گرفت. در کنار تمام این اسم‌ها و دیگرانی که نیستند نمی‌شود از نام اسطوره فوتسال ایران و جهان گذشت. وحید شمسایی که با ۳۹۲ گل ملی سال‌ها عنوان آقای گلی فوتسال جهان را یدک می‌کشید. به نظر شما راس تیم رویایی فوتسال ایران کدام یکی از این ستاره‌ها هستند؟

بدیهی است تمامی افرادی که در این لیست حضور دارند از لحاظ فنی در بالاترین سطح قرار داشته یا دارند و این نظرسنجی تنها یک چالش عمومی است و به میزان شناخته شدن و معروفیت هر فرد بستگی دارد و به هیچ عنوان میزان عملکرد فنی افراد را نمی‌سنجد.

شخصی که بالاترین امتیاز را کسب کند در ترکیب اول و شخص دوم در ترکیب ذخیره قرار خواهد گرفت.

مدت این نظرسنجی ۴۸ ساعت بوده و از ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴:۰۰ جمعه ۲۲ فروردین ادامه دارد. برای حضور در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید:

نکته: در این نظرسنجی وحید شمسایی به درخواست شخصی خودش حضور ندارد.

این بخش ۷ نامزد دارد (به ترتیب حروف الفبا):

جواد اصغری‌مقدم

مهدی جاوید

مسعود دانشور

سعید رجبی

رضا رضائی‌کمال

حسین طیبی

مرتضی عظیمایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.