کد خبر : 15352
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 16:48
-

خوراکچی پاور پلی را به خسوس یاد داد/صدای فریادهای آقای مربی در سالن پیچید/غیبت عجیب سرپرست دوست داشتنی/ داوران همرنگ حفاری!

خوراکچی پاور پلی را به خسوس یاد داد/صدای فریادهای آقای مربی در سالن پیچید/غیبت عجیب سرپرست دوست داشتنی/ داوران همرنگ حفاری!
بازی شهرداری ساوه با حفاری خوزستان با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های شهرداری ساوه با حفاری خوزستان با حواشی جالبی همراه بود.گزیده ای از حواشی این بازی از نظرتان می گذرد:

*در نیمه اول شباهت رنگ لباس داوران با تیم حفاری خوزستان عجیب بود.در حالی که معمولا این هماهنگی ها پیش از مسابقه صورت می گیرد.موسوی ناظر داوری بازی هم از این قضیه گلایه داشت.در نیمه دوم داوران پیراهن زرد خود را با رنگ مشکی عوض کردند.

*در سالهای اخیر سرپرستی دوست داشتنی به نام ایرج کریمی در بازی های حفاری حضور داشت.کریمی اما چند هفته ای است است که همراه حفاری دیده نمی شود.شنیده می شود ارتقای پست باعث شده کریمی قید فوتسال را بزند گرچه برخی ها هم شایعه کرده بودند او با حاجتی مدیرعامل باشگاه به اختلاف برخورده است.

*بازی با شوک بزرگی آغاز شد.در ۷ دقیقه ابتدایی شهرداری سه گل خورد.این سه گل را دو دروازه بان این تیم پذیرفتند.بعد از گل سوم خوراکچی سرمربی شهرداری تایم گرفت و به شدت بر سر بازیکنانش فریاد کشید به نحوی که صدای او در کل سالن پیچید.

*پس از فریاد های خوراکچی و پایان تایم او در حرکتی نادر از دقیقه ۸ نیمه اول پاور پلی کرد و تیم را ۵ نفره به زمین فرستاد.در این لحظات جو به شدت به سود تیم شهرداری شد و شاگردان خوراکچی دو گل به ثمر رساندند تا این مربی پاور پلی درست را به خسوس سرمربی تیم ملی یاد بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

am دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

چه ربطی به خسوس بیچاره داشت,مردم دیگه خسته شدن از این انتقادهای بیجا و مسخره

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

میشه لطف کنید نتیجه نهایی بازی حفاری و شهرداری ساوه را به اطلاع مردم برسانید؟؟؟
پاورپلی کرد، به نتیجه رسید؟؟؟؟؟
خسوس در سالن حضور داشت و شاهد پاورپلی شهرداری ساوه بود؟؟؟؟؟

نام دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵

بس کنید دیگه از این انتقاد علیه خسوس ، وحید شمسایی بهتون چی میده بگین تا خسوس هم بهتون همونو بده………

حفاری قهرمان دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

آقای محترم تمام خوزستان مدیون آقای کریمی در فوتسال که چنین برنامه ریزی خوبی برای فوتسال حفاری داشته وباید از زحمتهای بیدریغ سرپرست جوان وزحمت کش حفاری جناب قائدی نباید گذشت که ازحضورش شش برد پیاپی به همراه داشته &&&&&&احسنت به مدیریت فوتسال حفاری

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴

بابابایدخجالت بکشن چ فایده پاورپلی داره ک نتیجه نمیگیرن فوتسال ساوه روزیرسوال بردن

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸

وااااااای بس کنید دیگه، چون مربی بی حاشیه ای هستش میخواید ببرینش تو حاشیه، حسین شمس با این کارات نمیتونی سرمربی تیم ملی بشی!!!!!!!!!

حمید دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

با سلام
آقایانی که مدام از خسوس بیچاره انتقاد میکنند آنها داییه مهربان تر از مادرن و چون خودشان را درحد مربی ملی میدانند ولی باید دید که در تیمهای خودشان چه دارن و چکاره هستن
بخدا همین حرفهاست که فوتبال ما را ار مقام اول آسیا به رده سوم آورده بابا دست بردارید.

جنوبی سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۱۰

خوشم میاد هرچی حرف حساب نمیزارید…..جای تاسف داره…..

حمید سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

اگه خوراکچی مربی بود این همه باخت نداشت فقط دنبال حاشیه درست کردن توی تیمها هستش

نام... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

خوراکچی بابا دست از سر فوتسال ساوه بردار بگذار رضا عقابی برگرده به خونش اگر عقابی این نتایج رو گرفته بود الان اعدامش میکردند!! ول کن برو دیگه !! اگر پاور پلی بلد بودی که بازی رو نمی باختی که!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

اتفاقا این نوع پاورپلی کردن را در روزی که تیمت خوب نیست را اخیرا و در همایش مربیان فوتسال آقای خسوس به همه مربیان یاد داد که الان آقایون خوراکی و خسروی و زندی پور که در جلسه حاضر بودند در کمتر از چند روز از این درس پروفسور استفاده کردند!
خسوس جان دمت گرم!!