کد خبر : 16676
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 15:13
-

خسوس:برای حضور موفق باید با تیم های مطرح و بزرگ دنیا به رقابت بپردازیم

خسوس:برای حضور موفق باید با تیم های مطرح و بزرگ دنیا به رقابت بپردازیم
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضور در کشور کرواسی و انجام یک بازی دوستانه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضور در کشور کرواسی و انجام یک بازی دوستانه به نکاتی اشاره کرد.خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کرواسی گفت: حضور در دیدارهای مختلف و یا تورنمنت های گوناگون باعث می شود تا علاوه بر اینکه بازیکنان تجربه کسب کنند، کادر فنی به مشکلات و نکات ضعف تیم پی ببرد. با رقابت پرداختن با تیم های مختلف و تحت فشار قرار گرفتن بازیکنان، هم عملکرد تیمی مشخص می شود و هم اینکه ملی پوشان کاملا ارزیابی می شوند.
وی در ادامه بیان کرد: در ادامه روند برنامه ای که در اختیار کمیته فوتسال قرار گرفته است، بازی دوستانه ای را با تیم ملی کرواسی برگزار خواهیم کرد. بازیکنان باید با تیم های مختلف مرتبا بازی تدارکاتی داشته باشند تا عملکرد مثبتی در مسابقات بزرگ از خود به جای بگذارند. مهمترین موضوع این است که تیم ملی برای اینکه حضور خوبی در مسابقات داشته باشد، باید با تیم های مطرح و بزرگ دنیا به رقابت بپردازد.
کاندلاس در ادامه گفت: تیم های بزرگ آفریقایی و اروپایی هر ماه در یک دیدار تدارکاتی و یا تورنمنت رسمی شرکت می کنند و بدون شک برای حضور در مسابقات بزرگ دنیا آماده هستند.فوتسال ایران هم اگر بخواهد که شرایطی مانند تیم های اروپایی و یا افریقایی داشته باشد باید هر ماه اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه داشته باشد.

وی در پایان گفت: برای بهتر شدن باید در شرایط تمرین و بازی قرار گرفت. بعد از برگزاری بازیهای لیگ، ملی پوشان در اردو خواهند بود و پس از پایان تمرینات به شهرهای خود می روند تا برای تیم هایشان بازی کنند. درست است که ملی پوشان مرتبا در شرایط بازی هستند اما بازیهای برون مرزی می تواند برای بازیکنان مفید تر باشد و تجربه خوبی کسب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

خسوس یادت باشه
نظرى باید باشه

سلطانی وحید شفیعی پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

فوتسالی

فوتسالی پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

سلطانی وحید شفیعی