کد خبر : 16708
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1393 - 9:37
-

شمسایی به دبیری رسید،خوراکچی با تیم جدید مقابل گیتی پسند

شمسایی به دبیری رسید،خوراکچی با تیم جدید مقابل گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز و فردا برگزار می شود که در مهمترین بازی هفته تاسیسات دریایی در غیاب وحید شمسایی به مصاف دبیری تبریز می رود. انتقام بدون وحید تاسیسات که بازی رفت را در تبریز به دبیری باخت در شرایطی میزبان تیم تبریزی است که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز و فردا برگزار می شود که در مهمترین بازی هفته تاسیسات دریایی در غیاب وحید شمسایی به مصاف دبیری تبریز می رود.
انتقام بدون وحید
تاسیسات که بازی رفت را در تبریز به دبیری باخت در شرایطی میزبان تیم تبریزی است که در این بازی شمسایی را به علت محرومیت در اختیار ندارد تا او که با تیم دبیری قهرمان لیگ شد فرصت بازی مقابل تبم سابقش را از دست بدهد.هم شمسایی و هم اصغری مقدم مربی بازیکن دبیری این جدال را یک بازی دوستانه تلقی کردند با این حال به نظر می رسد فارغ از این مسائل،یک جدال زیبا را شاهد باشیم.دبیری اگر بازنده این بازی باشد کارش برای ماندن در جمع مدعیان دشوار می شود اما تاسیسات با پیروزی می تواند یکه تاز صدر جدول باشد.
خوراکچی با تیم جدید مقابل گیتی پسند
خوراکچی پس از رد استعفایش در شهرداری ساوه دست به خانه تکانی در این تیم زد.او فتوحی و شجری را کنار گذاشت و اسماعیل عباسیان دروازه بان سابق تیم چونبوری را جذب کرد تا با اضافه شدن طه مرتضوی بازیکن فصل قبل گیتی پسند، ساوه ای ها با توپ پر به اصفهان بروند.بدین ترتیب به نظر می رسد کار شاگردان کشاورز در مصاف با ساوه ای ها آسان نباشد. با توجه به کارنامه خوب خوراکچی مقابل گیتی پسند،درخشش عباسیان مقابل تیم اصفهانی در جام باشگاه های آسیا و انگیزه های مرتضوی مقابل تیم سابقش ،گیتی پسندی ها باید با حواس جمع در این میدان حاضر شوند.
فرصت آخر ماهان تندیس
ماهان تندیس که باخت پرحاشیه ای را مقابل منصوری در خانه تجربه کرد حالا به تهران آمده تا مقابل میثاق بحران زده به پیروزی برسد. ماهانی ها اگر نتواند در این بازی به سه امتیاز برسند کارشان برای ماندن در جمع مدعیان سخت می می شود. در سمت مقابل رضا لک که خبر برکناری را هم حس می کند فرصت زیادی ندارد و چه بسا اگر بازی خانگی را به ماهان تندیس ببازد از سمت خود برکنار شود.
مس مقابل سد محکم فردوسی
تیم بحران زده مس که شنیده می شود دو بازیکن خارجی را به جمع خود اضافه کرده به سد محکم فردوسی رسیده است. تیم مشهدی هفته قبل دربی مشهد را برد و با روحیه عالی به تبریز آمده تا در مصاف با مسی که شرایط خوبی ندارد با دست پر به خانه بازگردد. اگر مسی ها نتوانند این بازی را ببرند به جای نزدیک شدن به صدر به قعر نزدیک می شوند.
مقاومت به دنبال کار بزرگ دیگر
مقاومتی ها که هفته قبل شکست سنگیتی را به شهرداری ساوه تحمیل کردند حالا میزبان حفاری هستند که تنها تیم بدون باخت است.حفاری با جذب احسان زحمتکش تقویت شده و به نظر می رسد در مصاف با مقاومت با تمام قوا به دنبال پیروزی است. البته روحیه تیم کرجی بالاست و شاید این پوئن مثبت شاگردان فلاح باشد.
تلاش های پایاسازه برای بقا
پایاسازه که با از دست دادن دو دروازه بان خود شرایط بسیار بدی دارد مهمان منصوری است که در خانه خود به کمتر تیمی باج می دهد. منصوری که با برد ماهان تندیس روحیه خوبی گرفته اگر بتواند در این بازی هم برنده باشد به نیمه بالای جدول نزدیک می شود. در سمت مقابل پایاسازه اگر این بازی را نبرد در زمره فانوس بدستان قرار می گیرد و کارش برای بقا دشوار خواهد شد.
حمله شهروند به فرش آرا
فرش آرا که غیر قابل پیش بینی ترین تیم لیگ است پس از شکست در دربی مشهد انتقادات زیادی را به جان خرید و شرایط چندان مساعدی ندارد. در این میان آنها میزبان شهروندی هستند که برای بقا می جنگد و با تمام قوا به دنبال پیروزی در این بازی است . به نظر می رسد شاگران مرتضایی کار دشواری برای مقابله با اندیشه های سید مهدی ابطحی دارند.

برنامه و اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر
پنجشنبه چهارم دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶
* شهید منصوری قرچک – پایا سازه تبریز (سالن هفتم تیر قرچک)
داوران : رضا ترابی- وحید سلیمانی- رضا شیرزادی- رضا عبدالهی ناظر داوری: علیرضا رجبی
*میثاق تهران – ماهان تندیس قم (سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
داوران :حسین شاهمرادی- محمد حیرتی- امیر لامعی- محمد داودپور ناظر داوری: سیدعباس بهروش
جمعه پنجم دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶
*فرش آراء مشهد – شهروند ساری (سالن شهید بهشتی مشهد)
داوران :پژمان رضایی- جم تاج مهجور- مرتضی جانبکلو- عبدالحسین شاهی ناظر داوری: عباس رنجی
*مقاومت البرز – حفاری خوزستان (سالن انقلاب کرج)
داوران :ابراهیم مسیبی- فردین مبارکی- مرتضی شعبانی- وحید سکوتی ناظر داوری: مصطفی حاج محمد
*گیتی پسند اصفهان – شهرداری ساوه ( سالن مخابرات اصفهان)
داوران :قاسمعلی شهسوار- امیربهنام نقوی- فرزین صالح- مجید اکبری ناظر داوری: علی کلبادی نژاد
* تأسیسات دریایی ایران- دبیری تبریز (سالن هندبال تهران)
داوران :سیدحسن موسوی- ابراهیم محرابی افشار- حسن کشاورز- ولی صفارها ناظر داوری: علیرضا رجبی
*مس سونگون ورزقان – فردوسی مشهد (سالن شهید پورشریفی تبریز)
داوران :محمد غفاری نژاد- رضا وثوقی- محمدحامد حدیدی- شمس ا… اخوان ناظر داوری: نعمت کریمی

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.