کد خبر : 19015
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 12:36
-

نعمتی: ناجوانمردی ۴۰دقیقه اهانت نیمکت آنها به بازیکنانم بود/ آقایان به عوض بداخلاقی، سریال جنگی کمتر تماشا ‌کنند!/ آقای پدر بزرگ ظرفیت دو گل در ۵۰ثانیه آخر را نداشت

نعمتی: ناجوانمردی ۴۰دقیقه اهانت نیمکت آنها به بازیکنانم بود/ آقایان به عوض بداخلاقی، سریال جنگی کمتر تماشا ‌کنند!/ آقای پدر بزرگ ظرفیت دو گل در ۵۰ثانیه آخر را نداشت
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: نامردی این است که از تیم حریف بهترین پذیرایی را انجام دهی و آن وقت یک نیمکت‌نشین آنها 40دقیقه به بازیکنان ما از کنار زمین ناسزا بگوید.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بین دو نیمه بازیکنانم از ریچارها و فحاشی‌های یک نفر از نیمکت نشینان تاسیسات دریایی به نام مشیری به شدت گلایه می‌کردند که خواستم به فحاشی های او گوش ندهند و بازی خودشان را ادامه دهند اما متاسفانه دیدم این اتفاق در نیمه دوم هم افتاد که آقایانی که دم از مردانگی و مرام می‌زنند اخلاق ورزشی و ارزشی را به فراموشی سپرده اند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم تدارکاتچی‌ای که در غالب بازی ها حاشیه‌ساز است و گفته می‌شود از سالیان دور هم بعد از دعواها همواره دندانش می‌شکند و حتی در قدیم در بازی پرسپولیس و شهید منصوری به علت بر هم زدن بازی و درگیری ۴۸ساعت بازداشت شده و استاد پرتاب بطری است چگونه و توسط کدام بزرگتر برای ارتکاب چنین اعمال و فحاشی هایی اجازه می‌یابد و این چه اسطوره و چه پدربزرگ فوتسالی است که نمی تواند جلوی تدارکاتش را بگیرد؛ مگر اینکه خود او را تحریک کرده باشد.

وی با ناراحتی افزود: از تمام تیم هایی که تا به حال به مشهد آمده‌اند سئوال کنید که چگونه از آنها پذیرایی کرده‌ایم و دنبال آرامششان بوده ایم اما وقتی میهمان ما پس از سوت داور باز هم به فحاشی رکیک خود ادامه می‌دهد چه باید گفت؟! چرا غالبا در بازی‌هایی که یک سرش آقایان هستند جنجال می‌شود؟! ما هم از فحاشی ناموسی متنفریم و وقتی تماشاگر را تحریک می کنند چه انتظاری باید داشت.

نعمتی با بیان اینکه برخی با لباس ورزشی فتنه‌گری می‌کنند ادامه داد: متاسفانه این روزها جنجال کردن هم جزو حرفه‌ای‌گری برخی شده و وقتی تیمشان نتیجه مناسب نمی گیرد دست به جنجال می‌زنند. در این میان متاسفانه خبرنگاران شریف صدا و سیما هم مورد آسیب از سوی چند تماشاگرنما قرار گرفتند که ریشه‌اش چیزی جز فتنه‌گری با لباس مقدس ورزشی از جانب دوستان نبود.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که بعد از تحریک آقایان رخ داد مورد تایید نیست و به همین خاطر بر حسب وظیفه تا ساعاتی بعد از بازی مشغول دلجویی از خبرنگاران شریف سازمان صدا و سیما بودم و در نهایت هم سعی کردم ناراحتی شان را کمتر کرده و روانه منازلشان کنم چراکه آنها بی‌گناه از فتنه‌گری سناریوی آقای پدربزرگ آسیب دیدند.

سرمربی فردوسی مشهد متذکر شد: واقعا نمی‌دانم در مورد رفتار آقای شمسایی که وقتی می‌برد همه چیز را خوب می‌بیند و وقتی امتیاز از کف می‌دهد همه چیز را بد جلوه می‌دهد چه باید گفت. اما قدر مسلم می‌دانم که باشگاه محترم تاسیسات یک تخریب چی را سکانداره تیمش گمارده است که هر تیمی از او امتیاز بگیرد دست به تخریب و … می‌زند مگر اینکه منافعی در میان باشد.

وی با اشاره به صحنه‌های تلخ رخ داده در پایان این بازی توضیح داد: فحاشی بی حد و حساب یک عضو تاسیسات منجر به درگیری شد و اتفاقات جرقه ماجرا از جانب کسانی بود که در لباس مقدس ورزشی جنجال را استارت زدند و زمینه‌ساز آشوب شدند. دوستان لفاظ که به نظر فیلم‌های جنگی هم زیاد نگاه می‌کنند سناریوپردازی می‌کنند تا همه را جذب معرکه خود کنند در حالی که این سناریویی که تعریف کرده‌اند مربوط به فیلم جنگ ستارگان بود نه وقایعی که بعد بازی رخ داد.

نعمتی با طعنه و ابراز خرسندی از اینکه بر سر بازی ها لباس ورزشی بر تن نمی‌کند گفت: خوشحالم که در این فصل کنار زمین لباس ورزشی نپوشیده‌ام چون برخی از آنها فتنه‌گر هستند و می ترسم مرا هم با آنها اشتباه بگیرند. من هم از این پس در مواجه با لباس ورزشی پوشان محتاط خواهم بود. آنها جرقه درگیری را می زنند و خودشان را کنار می کشند.

وی افزود: خوشحالم اگرچه سن وسالی ندارم و ویترین خانه‌ام عوض جام و مدال پر از گلدان های عادی است حداقل ادعایی هم ندارم و حرفم را با یکسری جوان بی نام و نشان آن هم در داخل زمین می‌زنم. اگر نتیجه هم نگیرم سرم را پایین می‌اندازم و تلاش می‌کنم تیمم را درست کنم نه اینکه به داور و تیم حریف بد و بیراه بگویم و تشنج ایجاد کنم و با آرامش و تدبیر تلاش می کنم تیمم را درست کنم.

نعمتی در پاسخ به این که شمسایی گفته او همسن بچه‌اش است متذکر شد: عادت دارم که در زمین حرفم را بزنم. معتقدم اگر من با چنین شرایط سنی نسبت به آقای شمسایی، تیم قدرتمند او را با غیرت بازیکنانم در اولین سال حضور در لیگ برتر و آن هم در عرض ۵۰ثانیه زمین‌گیر کرده‌ام، قدری بزرگتر شوم می‌توانم خاویر لوزانو شوم. فکر می‌کنم آقای پدربزرگ پاسخ ادعای بزرگی خود را در همین ۵۰ثانیه آخر از من و بازیکنان جوانم گرفت.

سرمربی فردوسی مشهد در خاتمه خاطرنشان کرد: من خوشحالم که آقای رمضانی قائم مقام تاسیسات که اتفاقا جزو کت و شلواری های حاضر در زمین بود همه چیز را به عینه دید. این مرد بزرگوار و بااخلاق پس از وقایعی که منشاء آن را خودش دید از ما دلجویی می‌کرد که گواه خوبی بر ماهیت اتفاقات رخ داده بود. من از ایشان که سال گذشته هم قهرمانی پاکی برای فوتسال ایران رقم زد چیزهای زیادی آموخته‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 48 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

گل گفتی دمت گرم ………

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

آقای نعمتی من برای شما متاسفم.شما حق ندارید به میهمانانتان هدیه بدهید.شما حق ندارید از جان و ناموس خود در برابر کتک ها و فحاشی ها دفاع کنید.حق شما بی احترامی است چرا که آنها بزرگان ورزش هستند و برد تنها حق آنهاست ضمن اینکه سالها از شما بزرگتر هستند و این بزرگتر بودن کاملا در رفتارشان پیداست چه در میدان مسابقه و چه در رسانه های خبری.آقای نعمتی جمع کن و برو اینجا جای جوان ها نیست .اینجا جای هدیه دادن نیست.اینجا فقط بزرگتر ها حرف می زنند.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

چون بزرگ هستن برد حق اونهاست؟ این چه حرفبه مهندس؟

مرتضى یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

بابا تمام این بدبختى هاى فوتسال مال اینه که وحید شمسایى میخواد با زور و داورى بازى رو ببره ولى تو مشهد أسیر بازى حرفه اى فردوسى شد وحید شمسایى تو در مقابل استاد نعمتى عددى نیستى برو خودت رو إصلاح کن با این کار ها به هیج جایى نمى رسى!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

با اینکه کا ر آقای شمسایی در به هم زدن جو بد بود اما آقای نعمتی اگه استاد بود نباید میذاشت اون از شرایط به نفع خودش استفاده کنه .
و همشهریهای خودشو مورد ضرب و شتم قرار بده اونم خبرنگار وو مجری محبوب شهر مهدی داوری

مرتضی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

تمام مسولین که کم کاری کردن تو فردوسی مشهد باید از فوتسال کنار گذاشته بشند

سعید امیری یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

آقای تازه وارد
همین مونده که تو برای وحید شمسایی کری بخونی !!!!!!!!!!!!

مهدي یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

آخه وحید شمسایی کی هست که براش کری بخونند

و دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۵

همون کسی که جهان فوتسال ایرانو رو اون میشناسن

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۲

همونیه که تمیش اول و شما با بزن و بزن دهمیم داداش!!!!!!!!!!!!

علی شهابی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

پسر جون
یادمون نرفته که تو دیدار رفت تنها آرزوت این بود که با وحید شمسایی عکس یادگاری بگیری !!! حالا مدعی هستی که لوزانو میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

حسن زاده از اصفهان یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

آقای باباپولدار !!!
برو یان حرف ها رو برای کسی بزن که ندونه اگر مولایی تو تیمت نبود الان ته جدول بوی با این همه بازیکن!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

اصلا تابلو نیست که این مصاحبه رپورتاژ اگهیه برای تبلیغات سمت چپ سایت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روابط عمومي موسسه اعتباري آرمان یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

باید به اطلاع برسان تبلیغات روبرو هیچ ارتباطی به تیم فردوسی و حتی موسسه اعتباری آرمان ندارد

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

پس سایت دیونست که برای شما تبلیغ می کنه ؟؟///

روابط عمومي موسسه اعتباري آرمان دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

اینو از خودشمون بپرسید

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

باید به مدت ۲ سال در این فوتسال را تخته کرد تا امثال شمسایی،منصوری،طاهری و مجموعه کامل گیتی پسند از صحنه فوتسال محو شوند
انگاه فوتسال به رویه سابق خود برمیگردد

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

آقای فردوسی !
اگر جایگاه تاسیسات تو لیگ رو داشتی احتمالا ادعای خدایی می کردی !با این همه بازیکن به زور این ته مهایی.

طرفدار یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

کدوم بازیکن کل بازیکننهای ما ارزش قرار دادیشون نصف وحید شمسایی هم نمیش

مجاور یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

تیم جوان و با انگیزه فردوسی در این جریان مظلوم واقع شده و این ترفند ها و هوچی گریها را بلد نیست آقای نعمتی جوان و با اخلاق و مودب میباشد و در ذات ایشان مهمان نوازی و احترام به پیشکسوت و بزرگترها و اخلاق ورزشی عجین شده است پس باید همه کمک کنیم تا این جوانان که آینده کشور را تعیین خواهند کرد از تمام ظرفیت و پتانسیل خود استفاده نموده و بالفعل درآورند . جناب شمسایی واقعا جامعه ورزشی از شما انتظاری فراتر دارد تا در پیشرفت این ورزش کمک نموده و حامی جوانان مملکت باشید امید است در سخنان خود تجدید نظر نموده و از مشهدیها که به احترام شما سالن امدن و تشویق تان کردند عذرخواهی نمایید

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

انشا نوشتی؟ خدا کنه نعمتی به خاطر نوشتن این انشا بهت اضافه کاری بده که اجر کارتو ببینی کارمند فردوسی

امین یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

با سلام
به عنوان یکی از هواداران شهروند سار ی میخواهم به عرض برسانم اتفاقات این بازی و جناب شمسایی حقانیت هواداران ساروی در بازی با تاسیسات و آن اتفاقات کذایی را ثابت کرد. شما مطمئن باشید آقای شمسایی مسبب تمام حواشی بوجود آمده هستند شک نکنید.

حسین از مشهد یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

افرادی که بی اطلاع نظر می دید برید از بخش فنی ورزشگاه سئوال کنید که واقعاً سالن مشکل برق داشت یا این موضوع یک دسیسه برای خراب کردن حریف بوده؟!

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

آقای لوزانو!
آیا شمسایی به عوامل شما گفته بود که خبرنگار بد بخت رو ضرب و شتم کنند؟!!!

عليرضا سليماني یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

با سلام
امیدوارم یک روزی تیم جوان و صاحب نام فردوسی قهرمان آسیا شود

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

joke jalebi bood. khoda hamaro shad kone koli khandidim ba in jok

فوتسال یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

مشهد با چهارتا بازیکنان جوان توانست تیم پر مهره تاسیات دریایی را با وحید شمسایی متوقف کنه
در ۵۰ ثانیه دو گل

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

وحید شمسایی متاسفیم برایت

حسین یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

ببخشید مشهد تو لیگ برتر تیم داره عایا

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

نمیدونم آقای مشیری تا حالا چندتا دندون براش مونده?!!!
آخه از زمانی که حتی تدارکات تیم چمنی پرسپولیس بود مرتب دندانش سر همین کارها می‌شکست!!!!
وقتی قرارداد ایشان سالها است در هر تیمی که همراه اسطوره مدیره بالاتر از خیلی از بازیکنان همان تیم است واقعا فکر میکنید کار ایشان فقط تدارکات بودن است?!!!!!!
و فکر میکنید بسیاری مقامهای قهرمانی که در سالهای مختلف و تیمهای مختلف بدست آمده و ادعای پاکی آن را دارند همینطوری بدست آمده?!!!!!
بزرگی در فوتسال ایران یعنی بازیکنان و بعضی عوامل کادر بلد باشند که در مواقع لزوم جهت نتیجه گیری چگونه روند بازی را به نفع تیم خود تغییر دهند که نمونه ملموس آن تیمهایی مثل گیتی و تاسیسات امسال و دبیری سال گذشته و فولاد ماهان و گاهی منصوری میباشد که این نقش کلیدی توسط افراد در قالبهای مختلفی مثل تدارکات کمک مربی سرپرست مدیر اجرایی قیام مقام باشگاه بسته به فراخور زمان انجام میگیرد!!!!
یک کلام اینکه نتیجه به هر قیمت باید گرفته شود چون رسیدن به پول و شهرت درگرو آن است وگرنه بقیه حرف‌های عشق پیراهن و عشق مردم و عشق تیم ملی کشک است

... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

تو کجای این فوتسال بودی آخه؟؟ بزار یه سال از اومدنت بگذره بعد بیا حرف بزن آقای لوزانو..
یادت باشه وحید شمسایی سلطان فوتسال ایرانه..

سلطان یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

وحید شمسایى تاریخ مصرفت خیلى وقته گذشته با این هزینه میلیاردى با دوتا بچه بردیمت معلوم شد چرا پارسال ترسیدى جام باشگاه هاى آسیا نرفتى چون اون جا دیگه با داورى و دعوا نمى تونستى نتیجه بگیرى مثل جام رمضان کویت که تو ۴تا تیم عربى چهارم شدى و از گروهت هم بالا نیومدى حالا ما فهمیدیم تو چکاره اى!!

عاشق شمسایی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

اشتباه نکن آقای نعمتی بازیکنان جوان بی نام و نشان نه، بازیکنان جوان بی نام و نشان دوپینگی که معلوم نیست چرا کمیته مبارزه با دوپسنگ بازیکن دوپینگین و محروم نکرد و باشگاه تبریز به همین موضوع معترضه

حسین یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

ببین جوونی جویای نام تو اگر از فوتسال سر در میاوردی که جای مربیگری اونم بدون مدرک مربیگری با این سن کمت باید فوتسال بازی می کردی نه مربیگری.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

اینا رو گفتی که گنده بشی اقای متولد۷۰

حامد وارسته یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

با سلام
همه دیدن که شمسایی حتی تو بازی رفت هم با کمک….. برد
اینجاهم زورش اومد دوگل تو پنجاه ثانیه خورده
همینه دیگه باند بازی

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

شمسایی سلطان میخوامت

حمید یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱

داداش تماشاگرا مثل اینکه مشکل برق نداشتن چون قبل از بازی اقای ایمنی خوب شارزشون کرده بود.داداش تهران به این بزرگی برق بره ۱۰ دقیقه ردیفش می کنه.

هوادار تهرانی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱

دوست داشتی توپ جمع تاسیسات می شدی خدایش راستشو بگو داداش بیا فرم پر کن شاید شدی.

ناظر یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

یه یادآوری کنم فقط…. بازی تاسیسات و دبیری آخرین بازیه سال گذشته و تعیین کننده قهرمان لیگ…. صحنه تک به تک شماره ۱۴تاسیسات با پرتاب بطری آقای مشیری گرفته شد.. . *** اون بازی اگر امثال انسهای بزرگی چون آقای رمضانی و صانعی و… نبود بازی جنجال کشیده میشد شک نکشید*** نتیجه بازی ۲.۲ شد….. خیلی دوست دارم فیلمی از التماسهای شمسایی به بازیکنای تاسیسات رو وقتی که پنج کرده بودنو داشتم…خخخخ

مشهدی دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

اقای شمسایی سلام
میدونم کامل نظراتو میخونی وبقیه دوستان و تیمهای دیگه هم میخونن
مشهد شهر امام رضاست.اومدی قدمت روچشم زایری حرمتت واجب
اما قرار نیست سواستفاده کنی. وکج خلقی کنی و همشهری مارو مورد اهانت وناسزا وتموم الفاظی که لایق خودته قرار بدب ,
من تولیگ برتر بودم خیلی دوس داشتم از نزدیک ببینمت. واقعا میخواستم ببینم چهره رسانه ایت تو تلویزیون و برنامه های خونوادگی با اونیکه. ازت میگفتن یکیه ?
متاسفم برات اقا بودن به تعداد گل زده ملی یا قهرمانی لیگ نیست برات متاسفم.
واما…
به تموم تیمهای محترم عرض میکنم درتشریف فرمایی به مشهد مقدس پای خود را فراتر از حدود خود نگذارید وگرنه خدایی نکرده جواب درخور شان خود و خونواده محترمتان خواهید دید
به امید ورزشی سالم و بدور از خودبزگی و غرور
یاعلی

شاهد کامل ماجرا دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰:۳۰

یه یادآوری…. آخرین بازی سال پیش بین تاسیسات و دبیری …بازی ۲.۱تتسیسات جلو بود موقعیت تک به تک شماره ۱۴تاسیسات با پرتاب بطری از سمت دکتر مشیری گرفته شد… ( بخدا که بالا سر تاسیسات آدمهای انسان و با شخصیتی مثل اقای رمضانی و صانعی و … نبود اون بازی جنجال میکشید و شایدم نیمه تمام … و قهرمانی اون سال زیر سوال میرفت… خودتون قضاوت کنین که این صحنه تواون شرایط اگر تیمهای دیگه ای بودن چی میشد… ) **** در ضمن چهره شمسایی و دوستان موقع ۵نفره کردن تاسیسات عالی بود…همچنین التماس کردناش به بازیکنای تاسیسات….همه شنیدن

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱:۲۴

خیلی از این کامنتهارو خود مشیری میزاره.
انسانی بسیار باهوش و موزی و البته مورد حمایت اسطوره

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۴

الکی ژست نگیر همه می دونن که تو از لحاظ فنی هیچی نیستی و به عنوان سرپرست روی نیمکتی !
همه کار فنی تیم مولایی است که بیچاره به خاطر حفظ موقعیتش یه مصاحبه هم نمی تونه بکنه!

علی شهابی دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۵

تو چون مدرک مربیگری نداری و به عنوان سرپرست اسمت رد شده اصلا نمی تونی با لباس ورزشی روی نیمکت باشی.

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۶

لوزانو حداقل با مرتضایی هماهنگ کن تو کلاسهای مربیگریش راهت بده تا یه مدرک بتونی بگیری!!!!!!!!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

مرتضایی باید بیاد کلاس تا اقای نعمتی بش سیستم پاور پلی یاد بده

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

baba ye bar 5nafare kardid hosen shams azatoon tarif kard hava baretoon dasht nemati koja morezaee koja. agar ferdosi too 5nafare khoob kar mikone dalilesh ine ke too 5nafare 5a mashadi ba ham too zaminan chon kolan mashadiya doost nadaran bazikonaye shahrestanishoon gol bezanan