کد خبر : 19603
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 0:29
-

جای بطری این بار بازیکن ذخیره جلوی توپ را گرفت/ زاگرس با یک اخراجی بازی باخته را برد!

جای بطری این بار بازیکن ذخیره جلوی توپ را گرفت/ زاگرس با یک اخراجی بازی باخته را برد!
در دیدار تیم‌های زاگرس خوزستان و لبنیات ارژن فارس بازیکن ذخیره اهوازی جلوی گل شدن یک توپ مسلم را گرفت تا این بار در لیگ به جای بطری، نیمکت نشین یک تیم شخصا وارد گود شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم زاگرس خوزستان و لبنیات ارژن فارس از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته اول در سالن جهان اهواز برگزار شد که این بازی کانون اتفاقات ویژه و جنجال سازی شد.

در شرایطی که ارژن با نتیجه سه بر دو از حریف اهوازی خود پیش بود در فاصله ۲دقیقه و ۱۰ثانیه مانده به پایان بازی و در شرایطی که تیم زاگرس پاورپلی کرده بود، در یک توپ‌ربایی زیبا شوت بازیکنان ارژن به سمت دروازه خالی اهوازی ها شلیک شد که محمد ساکی بازیکن نیمکت نشین زاگرس به میانه میدان آمده و توپ را روی خط برگشت داد!

داور این دیدار بلافاصله این بازیکن را از زمین اخراج و اعلام ‌کرد با قوانین جدید زاگرس بایست با یک بازیکن کمتر ۲دقیقه جریمه را نیز پشت سر بگذارد. این تصمیم داور عملی ‌شد اما تصمیم عجیب مربی ارژنی‌ها برای استفاده از پاورپلی در شرایطی که از حریف خود پیش بود، باعث یک اتفاق نادر در فوتسال ایران شد.

تیم چهار نفره زاگرس در اولین دقیقه موفق شد با توپ‌ربایی دروازه بدون دروازه‌بان ارژن ۵نفره را بگشاید و اصرار شیرازی ها بر تکرار بازی پاورپلی در شرایطی که حریف همچنان یک بازیکن کمتر داشت باعث شد تا دوباره این اتفاق رخ داده و نتیجه پیروزی ۳ بر ۲ آنها در نهایت با حساب ۴ بر ۳ به سود اهوازی ها به خاتمه برسد!

اما پس از این اتفاقات جالب، اتفاقات تلخ در انتهای بازی رخ می دهد به صورتی که تماشاگران تیم میزبان اقدام به حمله با بازیکنان و کادر فنی تیم ارژن کرده و بنا به ادعای سرپرست تیم ارژن با چاقو و چوب بازیکنان این تیم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

نعمتی سرپرست تیم ارژن در گفت و گو با fu5al درباره اتفاقات بعد از این بازی گفت: در انتهای بازی در حالی که تیم ما بازی را ۴ بر ۳ باخته بود، تماشاگران تیم زاگرس اقدام به حمله با بازیکنان و کادر فنی تیم ما کردند و ما را با چاقو و چوب زدند!

این در حالی است که جمال پور سرپرست تیم زاگرس حمله با چاقو و چوب را تکذیب می کند. وی به خبرنگار ما گفت: تیمی که برنده می شود نیازی به درگیری ندارد. مربی ما در پایان بازی برای دست دادن به سمت نیمکت ارژنی ها می رود اما آن ها به او فحاشی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، از نکات جالب بازی های لیگ یک در این هفته‌های پایانی عدم وجود ناظر داوری است. در حالی که مسابقات لیگ یک در هفته‌های پایانی همواره با شک و شبه‌هایی همراه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۳۶

مثل اینکه بزن بزنو فیلم اکشن تو فوتسال ما دیگه مد شد

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۰۸

هیچ میدانید الگوی این حرکت ورود بازیکن ذخیره به زمین و دفع توپ از دروازه خالی توی ایران کیه?
استاد اخلاق آقای محمد کشاورز که دو سال پیش توی مشهد در بازی حساس گیتی و فرش آرا در زمانی که گیتی عقب بود و تصمیم داشتند ۵ نفره کنند و سپر محمدی هنوز وسط زمین بود توپ بازیکنان گیتی لو رفت و شوت به دروازه مشهدیها روانه دروازه خالی شد و کشاورز از بیرون زمین آمد داخل و توپ را از روی خط دروازه به بیرون زد!!!
با همین کارهای اسطوره های اخلاقی و بازی اول شدند و فوتسال پاک ارایه دادند!!!
از آن عجیب تر تصمیمات داوران و بعد کمیته انظباطی بود که همه چیز ماست مالی شد و رفت!!!!

اصفهان شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

پارسال هم ارزن تو اصفهان نتونست صعود کنه اخر کار با تیم نیک اندیش دعوا را جور کردند بعدشم گفتند اصفاهانیها با چاقو ما را زدند.. بابا برین بازی یاد بگیرین … اخه پاور پلی وقت داره انجام دادنش…

اسی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

پارسالم تو اصفهان بازی با نیک اندیش گفتید چاقو خوردیم……. بابا برین بازی یاد بگیرین..

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

چرا امار اشتباه میدید..اقای،،،،،،که ارژن رو نابود کرد چرا به رفیقات امار اشتباه میدی،،کدوم پاورپلی،کدوم ۵نفره کردن،،برا سایت شماهم متاسفم که چرا امار غلط به خواننده ها میده،،البته شما هم در باند همون اقایی هستید که برا مربی شدن در ارژن به هردری میزنه،،اگه خواستید تا گزارش بازی رو براتون بفرستم،،،بفهمید چقدر اشتباه کردید

سید دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

چه میگین شما اصفهانیا اون آقای افضلتون به دلیل باخت رو به رو ارژن تو بازی آخر داشت میپوکید بعد مگه شما کور بودید که تماشاگرا بعد از بازی ریختن تو زمین و با بازیکنای ارژن درگیر شدن

مهدی سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

خوزستان برزیل ایران که توی دو دقیقه با یک بازیکن کمتر دو گل به بچون شیراز میزنه و بازی میبره