کد خبر : 19990
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1393 - 12:28
-

اصغری‌‌مقدم :برخی از همه توان‌شان در بازی‌ استفاده نمی‌کنند!

اصغری‌‌مقدم :برخی از همه توان‌شان در بازی‌ استفاده نمی‌کنند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌‌مقدم در مورد استعفای اخیرش از مربیگری تیم فوتسال دبیری اظهار داشت:‌ بعد از سه باخت، خیلی از وضعیت ناراحت شدم و پس از دیدار با پایاسازه بود که از شدت ناراحتی، به آقای دبیری گفتم با این شرایطی که هست و همه چیز را می‌بینم اما نمی‌توانم کاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌‌مقدم در مورد استعفای اخیرش از مربیگری تیم فوتسال دبیری اظهار داشت:‌ بعد از سه باخت، خیلی از وضعیت ناراحت شدم و پس از دیدار با پایاسازه بود که از شدت ناراحتی، به آقای دبیری گفتم با این شرایطی که هست و همه چیز را می‌بینم اما نمی‌توانم کاری انجام دهم، استعفا می‌دهم. یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که همه آنها را می‌بینم.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش از «اتفاقات در حال رخ دادن» چیست، خاطرنشان کرد: زمانی که مسئولیت تیم را به عهده من گذاشتند،‌ فقط به خاطر رفاقت با خانواده دبیری این کار را قبول کردم. حالا هم هر اتفاقی که رخ می‌دهد فقط به خاطر این است که قهرمان آسیا نشدیم و آنجا نتیجه نگرفتیم. در ادامه در لیگ هم شروع خوبی نداشتیم، وحید قاسمی و بهروز جعفری در نیم فصل اول از جمع ما جدا شدند، مصدومیت وحید شفیعی را هم داشتیم. همچنین دوگانگی‌ای که در تیم ایجاد شده بود و آغاز آن از همان جام باشگاه‌ها بود. همه اینها را دیدم، در مورد آنها صحبت کردیم اما حل نشدند. بعد که سه هفته متوالی باختیم، ترجیح دادم بیش از این باشگاه دبیری ضرر نکند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در توضیح بیشتر این اتفاقات تصریح کرد: نمی‌خواهم گناه کسی را بشویم و از کسی نام ببرم، اما دوگانگی در تیم وجود دارد و همه نفرات ما، از همه توان‌شان در بازی‌ها استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل نمی‌خواهم سرمایه باشگاه دبیری در فوتسالی که هیچ بازگشت سرمایه‌ای هم ندارد، به این شکل هدر برود، با این وجود در جلسه‌ای که روز گذشته با هم داشتیم، آنها دوباره تاکید کردند که خیلی محکم به کارم ادامه دهم و با توجه به اینکه در کار فنی تنها هستم، فرزین دبیری بیشتر در تمرینات و در حین بازی کمکم کند. من فقط به خاطر خانواده دبیری به این کار ادامه می‌دهم، چون این تیم، تیم من نیست، من نه در یارگیری ابتدای فصل نقش داشتم و نه از ابتدای فصل این تیم را تمرین دادم، یک تیم را به من دادند و گفتند با همین‌ها کار کن. ضمن اینکه جام آسیایی را هم از دست داده بودیم.

وی ادامه داد: درواقع من خود را سپر بلا کردم، آبروی خود را در سال اول مربیگری به خطر انداختم. حالا هم کار را ادامه می‌دهم فقط به خاطر رفاقت. هر جا هم احساس کنم نمی‌توانم، کار را تحویل خواهم داد درست مثل همین چند روز پیش که استعفا کردم.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی را کنار خواهد گذاشت، گفت: کسی را کنار نمی‌گذاریم. البته این هم اشتباه من بود که می‌توانستیم در نیم فصل یکی – دو نفر را کنار بگذاریم ولی به خاطر شرایط اخلاقی این کار را نکردم. شاید از همانجا ضرر کردیم. من اصلا نمی‌گویم چند نفر هستند که از آنها ناراحتم، بلکه تاکید می‌کنم برخی انگار می‌خواهند مدارا کنند که لیگ تمام شود. درست است که ما نتایج خوبی نگرفته‌ایم و شانس قهرمانی نداریم اما این هم درست نیست که مدارا کنیم. باید برای هر بازی تلاش کرد تا حداقل از آبروی باشگاه و مربی‌ای که برای تیم زحمت کشیده،‌ دفاع شود، اما برخی این را درک نکرده‌اند و خیلی برد و باخت تیم برای‌شان مهم نیست.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در مورد اینکه آیا در فصل آینده هم مربی – بازیکن تیم خواهد بود یا نه،‌ یادآور شد: فعلا که تا پایان لیگ به همین شکل ادامه می‌دهم. اتفاقا در مورد فصل بعد هم صحبت‌هایی با من شده است و پیشنهادی مطرح شده، اگر قرار باشد به این شکل کار کنیم باید نفراتی اضافه و کم شوند تا اتفاقاتی که امسال رخ داد را دیگر شاهد نباشیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

بنده خدا حسین شمس هم که همین حرفها را در مورد بعضیها میزد و میگفت عده ای تلاش کافی ندارند و در تیم چند دستگی وجود داره!!!!

شهسوار دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

بابا طرف تا بحال زانتیا ندیده بوده امد تبریز دنیا رو دید خودشو گم کرد

سام دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

مربی گری جناب مهندس أصغری مقدم تعارف بر نمیداره شما نباید مصامحه میکردید

سلطان سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

اصغرى مقدم بازیکنا کم نمیگذارند مشکل اینه که تو در حد و اندازه هاى این تیم نیستى و اکثر بچه قبولت ندارند طبیعی که نمى تونى تیم رو أداره کنى این تیم بازیکنان بزرگ داره مربى بزرگ میخواد نه کسى مثل تو که آقاى دبیرى أجازه مصاحبه هم به تو نمیده!!

حمزه دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

نمازی
شفیعی
کوهستانی
سید مجتبی مومن
اقا برای شما بازی نمیکنن خودتو الاف اینا نکن

رادين دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

عمو جواد عاشق بازیتم وکارتو میپسندم

مرتضي دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

برای سال اول وأین تیّم وا رفته خوب بود انشالله سال بعد با بإزیکنان مردتر

بحري دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

بابا دروازبانت تو میگیره میده به تیّم مقابل بزنه داخل گلت بعد میخوای ببری

فرشاد دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

جواد جان با چند تا بازیکن امید بازی کنی بهتره تا این نمازی ومومن بازی بدی

اهوازی دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

قدر یکی مثل فرید نمازی نمیدونید شما؟
نمازی بهترین بازیکن لیگ گذشته بود

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۴۶

داداش أمسال فرید خیلی ضعیف بود دلیلش هر چی هست ضعیفه

نام پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

فرید ضعیف نبود اصغری مقدم بلد نبود با بازیکن بزرگی مثل فرید کارکنه!!!چون مربیگری بلد نبود که!!!

ناشناس دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

مهم نیست سال بعد

طرفدار دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

ایکاش مربیگری رو قبول نمیکردی

@@@ دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

فقط دروازه بان سومتون فرشاد اقا همه مفت گرون هستن فقط فرشاد دست طلایی

شهسوار دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

اقا جلو باند بازی وایسا بنداز بیرون

طرفدار دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

تجربه خوبی بود برای سال بعد تا با هر بازیکن کار نکنی

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

خودت ۴٠ دقیقه باری میکنی توپ لو میدی یارتو گم میکنی بدش گیر میدی به بقیه بازی با گیتی یار کی فرار کرد توپ رو زد تو گل اقا جواد

محسن دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

جواد یه دونه ای ایشالاه ساب بعد.فرهاد بهترینه

عباس دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

اصغرى مقدم اینا همه چوب خداست یادت باشه از هر دست که بدى از همون دست میگیرى !!وقتى تو جام باشگاه هاى آسیا تیم رو بهم ریختى فکر نمى کردى یک روز به این روز بیافتى!!؟؟یادت باشه با خیانت نمیشه مربى شد باید از راهش مربى بشى این تیم با این همه مهره بدون مربى بهتر نتیجه میگرفت حالا برو خونتون از اونجا بازى دبیرى رو خوب نگاه کن!!!

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۱

عباس جان من جان باشم زیاد حرص نمیخورم وبه خودم فشار نمیارم چون حقیقت اون چیزی نیست که تو میگی وداری کسی رو خراب میکنی پس تو هم از چوب خدا بترس که صد در صد جایی مثل خودت خرابت کنه
عباس جان با کلمات همیشه نمیشه بازی کرد ومردم خراب کرد همین فخیم اصغری مقدم شمس بردن تبریز وجناب شمس در کمال زرنگی بد چوب رضا کردی رو خورد وتیمش بهم ریخت اره جان تمام این داستانها خودکارش دست کردی بود

جواب عباس سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

بازم پسر حسین شمس پیام گذاشت بابا از جان دبیری چی میخوای

طرفدار سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۳

بر چشم بد لعنت
أصغری خودتو اسپند دود بده دادا

عباس عباس عباس سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۵

نگو عباس نگو که مردم عقل دارن اره جان نگو که فعلا خدا أصغری رو بغل گرفته و ووقت تلف نکن

نام سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲

اصغری مقدم بجای اینکه صبح تا شب با اسم های مختلف بیایی برای خودت کامنت بذاری به تیمت توجه میکردی الان صدر جدول بودی تو اینکاره نیستی بیخود وقت مردم تبریز و پول دبیری رو هدر نده برو دنبال کارت!!بدو برو

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۴۷

مگه وقتی همه مانده براش تا کامنت بزاره

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۵۱

فأمیل حسین شمس بازم کامنت گذاشت تا فصل تمام نشه ول کنی نیستی حالا شمس مدیر فنی مَس شد دیگه ول کن

عاشق حاج فرهاد پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

تا حاج فرهاد هست فوتسال تبریز روی خو ش نمی بیند یادت باشه کسی که شمس رو خراب میکنه تورو حب میکنم میخوره