کد خبر : 19995
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1393 - 12:26
-

دبیری: عکس‌العملم را توجیه نمی‌کنم، اما زیادی ما را تحت فشار قرار دادند/استعفای اصغری رد شد

دبیری: عکس‌العملم را توجیه نمی‌کنم، اما زیادی ما را تحت فشار قرار دادند/استعفای اصغری رد شد
مالک باشگاه دبیری گفت: بالای یک میلیارد هزینه تیم‌داری کرده‌ایم و با یک تصمیم و روش اشتباه کلی متضرر می‌شویم. من نه به کسی ظلم می‌کنم و نه اجازه می‌دهم که کسی به مجموعه‌ام ظلم کند.
 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در مورد اینکه گفته شد کادرفنی این تیم به زودی تغییراتی خواهد داشت، اظهار داشت: جواد اصغری‌مقدم بعد از بازی با پایاسازه از سمت خود استعفا کرد. شاید به همین خاطر بود که دکتر دبیری صحبت از تغییرات زده‌اند، وگرنه روز گذشته که جلسه داشتیم و اتفاقا شهرام دبیری در فدراسیون فوتبال بود، قرار شد که اصغری‌مقدم با قدرت به کارش ادامه دهد و فقط فرزین دبیری زمانی که او در بازی است، در بحث تعویض‌ها و گاهی هم تمرینات کمکش کند. در واقع هیچ فرد جدیدی به کادر ما اضافه نمی‌شود و با همین کادرفنی لیگ برتر را به اتمام می‌رسانیم. می‌خواهیم دست به دست هم بدهیم تا در هفت بازی باقی‌مانده عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد دیدار اخیر تیمش با پایاسازه، که عده‌ای پیش از آغاز مسابقه از احتمال تبانی صحبت می‌کردند، خاطرنشان کرد: می‌توانم ادعا کنم که از روز اولی که به این فوتسال آمدیم و حدود ۱۴ – ۱۵ سال از آن می‌گذرد، موردی نبوده که حتی به ذهن‌مان خطور کند که به خاطر مصلحت تیمی دیگر، بازی کنیم. چه زمانی که بالای جدول بوده‌ایم و چه زمانی که پایین جدول بوده‌ایم. گرچه وقتی هم که داوری به ضررمان بوده، نسبت به آن گله‌مند بوده‌ایم، به خاطر اینکه اعتقاد داریم که باید نتیجه بازی‌ها در زمین رقم بخورد و اشتباهات داور در آن تاثیرگذار نباشد. دوست نداریم شرایط داوری به شکلی باشد که حق تیمی پایمال شود و در عین حال آنچه را که برای خود روا نمی‌دانیم برای تیم‌های دیگر هم روا نمی‌دانیم. این نیت کلی ماست و قهرمانی و موفقیتی جز این نمی‌خواهیم.

دبیری در خصوص اتفاقاتی که بعد از دیدار با پایاسازه بین او و داور رخ داده و پرونده آن به کمیته انضباطی ارجاع شده است، گفت: ناحقی‌هایی که در چند بازی اخیر از طرف کمیته داوران علیه ما رخ داد، غیرقابل جبران بوده و من همه این‌ها را با مستندات گفتم اما رسیدگی لازم به آنها نمی‌شود. آنها برای اینکه از زیرمجموعه خود دفاع کنند، هرگز داور و عملکردش را زیر سوال نمی‌برند و این برای ما قابل تحمل نیست و آن را نوعی لجبازی می‌دانیم. اینطور استنباط می‌کنیم که اگر صدای‌تان دربیاید، برخورد بدتری با شما خواهد شد. من هنوز هم دراین‌باره جواب قانع‌کننده‌ای نگرفته‌ام. وقتی اتفاقی رخ می‌دهد و کار به کمیته انضباطی می‌کشد،‌ خوب است که کمیته داوران هم بر عملکرد داوران خود نظارت داشته باشد و در موقع لزوم تنبیهاتی هم برای آنها درنظر بگیرد.

وی ادامه داد: ما به عنوان قهرمان فصل گذشته با مدعی قهرمانی این فصل (تاسیسات دریایی تهران) بازی داریم که خیلی هم حساس است، چطور است که در بازی تهران، طوری چینش داوران می‌شود که دو داور از تهران هستند که اتفاقا تا حالا هم سرداور نبوده‌اند؟ وقتی به این سوال ما پاسخ منطقی نمی‌دهند و اینگونه می‌گویند که «ما تشخیص می‌دهیم، ما صلاح می‌دانیم»، خب ما باید چه کار کنیم؟ بالای یک میلیارد هزینه تیم‌داری کرده‌ایم و با یک تصمیم و روش اشتباه کلی متضرر می‌شویم. من نه به کسی ظلم می‌کنم و نه اجازه می‌دهم که کسی به مجموعه‌ام ظلم کند. وقتی با عسگری مکاتبه می‌کنیم می‌گوید به خاطر اینکه چند سالی در فوتسال بوده‌اید، احترام برای‌تان قائلم اما این حرف‌ها برایم مهم نیست. به ما پاسخ می‌دهند که نمی‌توانند روی این موضوع وقت بگذارند. به ما به چشم ارباب رجوع هم نگاه کنند، بالاخره باید جوابی قانع‌کننده به ما بدهند.

دبیری گفت: اینطور حاشیه‌ها در فوتسال زیاد است. البته من عکس‌العمل خودم را توجیه نمی‌کنم اما زیادی ما را زیر فشار قرار دادند. حالا هم کمیته انضباطی هر رایی بدهد به آن احترام می‌گذارم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

آقای دبیری بی جهت حرف نخور این جناب عسگری سالها است که عملکرد شان برای اهالی فوتبال و فوتسال مشخص است
ذاتا ایشان انسانی لجباز و خود رای بوده و هستند و هرجا حرفی بزنی یا اعتراضی انجام شود شدیدا لجبازتر میشوند
از سالها قبل که داور بودند و بخصوص در بازیهای لیگهای پایین تر با داوری که توام با تصمیم گیری بد و بدتر از آن با لجبازی بود چه حقها که ناحق کردند
ایشان حتی در برنامه زنده نود هر چه دیگران با سند و مدرک و فیلم و دلایل منطقی صحبت میکردند مرغ ایشان یک پا داشت و با لجاجت حرف خودشان را میزدند
البته معدود کارهای مثبتی هم در این چند سال برای داوری انجام داده اند ولی۰۰۰

موري دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

جناب دبیری پشت این مربیت باشی حتما نتیجه میگیری

عباس دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

جناب دبیرى همه بهت گفتند این اصغرى مقدم براى تیم بزرگ دبیرى خیلى کوچیک است قبول نکردى و به لجبازى خودت ادامه دادى تا تیم قهرمان رو به این روز و حال انداختى!!نتیجه بچه بازى همین میشود که میبینى تا دیر نشده اصغرى مقدم رو بذار کنار و یک مربى درست و حسابى براى تیمت بیار که بازیکنان تیم قبولش داشته باشند و بتونه حداقل تیم رو تمرین بده تا یه موقع تیم در آستانه انحلال قرار نگیره!!

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

داداش بیخیال شو از کجا ناراحتی که اینقدر گنده حرف میزنی

تبريز دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

أصغری دوست داریم ما دوستداریم ما

نام سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

جناب دبیری تا آبروی فوتسال تبریز از بین نرفته این بچه اصغری مقدم رو عوض کن وگرنه هر چی تو این ۱۵ ساله کار کردی از بین میره با این اصغری مقدم!!

طرفدار دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

داداش خیلی باحالی باهات حال میکنم دمت گرم
هوای این مقدم داشته باش نتیجه میگیری

ساشا اسپرت دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

یک کار مثبت در زندگیت کرده باشی
یک اخراج حسین شمس
دوم نگه داشتن این أصغری مقدم هستش
والسلام

ناشناس دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

بابا لوتی دمت گرم

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

سال بعد انشاللهه یه تیم خوب با اصغری مقدم بدون حاشیه برای قهرمانی

نام دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

جواد جان بازم که تمام نظرات رو خودت زدی زشته عزیزم هیچ کی هم که نمیفهمه

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۴۹

بازم فأمیل حسین شمس کامنت گذاشت

حسین سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۹

اقای دبیری به نظر بنده اهل فوتسال : چند مورد ۱-تیم واقعا خوب بسته نشده بود ۲- کادر فنی ضعیف کمی دارید۳- کنار تیم از بی تجربه ها وغیر ورزشی جمع شده اند۴- در مدیریت این است که شما مربی خوب وبازیکن خوب به تیم اضا فه میکردی که مشکل دوکانکی نداشته باشندو اکر مشکل هم بود آن را حل میکرد۵- تیم خوب به آن نمی کویند بازیکنان گران قیمت بیاری بازیکن خوب عبارت از باغیرت وبا تعصب به شهر خود-مشکل ساز نباشد-به حرف مربی گوش کند -همبستگی تیمی داشته باشند – تیم باخت داد واقعا ناراحت باشد وقتی تیم برد از ته دل شاد باشد – وقتی برای پول بازی کنند این می شود نمیکم که پول نباشد وبرای پول بازی نکنیم.

عاشق فرهاد پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

باز می گم فرهاد را از تیم کنار بزارن بایک مربی درجه ۲ بهتر نتیجه میگیری