کد خبر : 22495
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 23:55
-

از احداث کمپ اختصاصی تا راه اندازی اولین شبکه فوتسال/ نجفی:سال آینده با قدرت بیشتر می آییم

از احداث کمپ اختصاصی تا راه اندازی اولین شبکه فوتسال/ نجفی:سال آینده با قدرت بیشتر می آییم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از بازی این تیم با دبیری برای تهیه گزارش از فعالیت ها و برنامه های مس به ساختمان این باشگاه رفتیم. حاصل گفت و گوی یک ساعته گروه خبری fut5al با حامد نجفی مدیر عامل باشگاه مس، خبرهای خوشی بود که در صورت تحقق آن ها حرکت بزرگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از بازی این تیم با دبیری برای تهیه گزارش از فعالیت ها و برنامه های مس به ساختمان این باشگاه رفتیم. حاصل گفت و گوی یک ساعته گروه خبری fut5al با حامد نجفی مدیر عامل باشگاه مس، خبرهای خوشی بود که در صورت تحقق آن ها حرکت بزرگی در فوتسال کشور انجام می شود.

متن کامل گفت و گوی ما با مدیرعامل باشگاه مس را در ادامه می خوانید:

* ابتدا از ورود مس به فوتسال بگویید. چه شد که شرکت صنایع مس ایران بعد از سرمایه گذاری در فوتبال، به فکر تیم داری در فوتسال افتاد؟

– باید بگویم صنایع مس در ابتدا نمی خواست وارد فوتسال شود. آن ها همچنان در فوتبال برنامه ریزی کرده بودند و ما تیم منحل شده شهرداری تبریز را با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتیم. این تیم حتی به سیگار فروش محله هم بدهی داشت. به یکی از هتل ها نیز در طول چهار سال، ۴۰ میلیون بدهی داشت. ما آقایان را از شرکت مس دعوت کردیم و در جلسه ای با آقای دلاوری(رئیس کمیته راهبردی ورزش مس ایران) پیشنهادمان را مطرح کردیم و قرار شد تیم فوتسال تشکیل شود. ما سهمیه شهرداری تبریز را گرفتیم و بودجه باشگاه هم در ابتدا ۸۰۰ میلیون بود. اما کل بودجه در پایان مذاکرات با شرکت مس به یک و نیم میلیارد رسید.

DSC00298

* چه شد که شما مدیرعاملی باشگاه را به عهده گرفتید؟ پدرتان چقدر در این انتخاب تاثیر داشت؟

– یکی از کسانی که به شدت مخالف این بود که به مس بیایم، پدرم بود. با این حال من به پیشنهاد یکی از بزرگان صنعت در این پست شروع به فعالیت کردم. سوابق ورزشی کمی هم ندارم. در تیم های گچ آذربایجان، بازرگانی و فولاد گستر تبریز سابقه بازی دارم اما به خاطر کار عمرانی و همچنین اختلافم با خطیبی، فوتبال را بوسیدم و کنار گذاشتم. فکر می کنم الآن هم با ۲۹ سال سن، جوان ترین مدیرعامل فوتسالی باشم.

* شما در آستانه شروع مسابقات تیم را تشکیل دادید. آیا تصور می کردید چنین نتیجه ای کسب کنید؟

– ما در همان ابتدا به کادرفنی و بازیکنان گفتیم از شما در این چهل روز انتظار معجزه نداریم. شرکت مس هم از ما انتظار رتبه چهارم-پنجمی داشت اما بچه ها غیرت به خرج دادند و ما حتی پنج هفته صدرنشین بودیم.

* واکنش مدیران مس به این موفقیت چه بود؟

– آن ها از زمان صدرنشینی تیم، شدیدا پیگیر فوتسال شده اند و حتی مدیرعامل شرکت می گوید زمان بازی های تیم تمام کارهایش را کنار می گذارد و نتایج تیم را از سایت ها دنبال می کند. آقای مرادعلی هم گفت: «از فوتبال مس سونگون که قطع امید کردیم، ان شاالله فوتسال قهرمان شود!» ما هم گفتیم قول قهرمانی نمی دهیم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بین تیم های اول تا سوم باشیم. ما همچنین برای سال آینده قول احداث اولین کمپ اختصاصی فوتسال را در ورزقان می دهیم.

DSC00303

* تاکنون باشگاه های زیادی مثل فولاد ماهان و گیتی پسند قول احداث کمپ اختصاصی فوتسال را داده اند اما در همان مرحله کلنگ زنی مانده است. آیا کمپ مس هم به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد؟

– من از الآن اعلام می کنم که به دنبال احداث مجموعه ای منحصر به فرد نیستیم و نمی خواهم شعار دهم. ما مجموعه ای احداث می کنیم که امکاناتی مثل هتل، سالن تمرین، سالن بدنسازی و استخر را داشته باشد.

* چقدر احتمال دارد فوتسال مس هم به وضعیت فوتبال این باشگاه در کرمان بیفتد؟ آیا برنامه بلند مدت برای فوتسال مس تدوین شده است؟

– مطمئن باشید تا زمانی که من باشم، فوتسال مس هم هست! البته به شرطی که در راس شرکت مس ایران شاهد ثبات مدیریت باشیم. شرکت مس برای سرمایه گذاری در ورزش چند هدف را انتخاب کرده است. هدف اول رشد فوتسال در ورزقان، هدف دوم رشد فوتبال در کرمان و هدف سوم هم رشد فوتسال در شهر بابک(از توابع تبریز) است. آن ها حتی برای خرید امتیاز تیم دسته یکی برای شهر بابک با آقای افتخاری هم جلسه برگزار کردند. مطمئن باشید تیم مس سونگون هم در فصل آینده بسیار پرقدرت تر از این شرکت خواهد کرد. هم به لحاظ بودجه و هم به لحاظ هدف گذاری. اما باید تاکید کنم تمام این ها بستگی به یک اتفاق دارد و آن اتفاق هم قهرمانی تیم در بازی های امسال است. ما حتی اگر قهرمان شویم حاضریم میزبانی جام باشگاه های آسیای ۲۰۱۵ را هم به عهده بگیریم و اسپانسر آن شویم. تنها به شرطی که قهرمان شویم! همچنین ما در حال مذاکره با صدا و سیما هستیم تا شبکه اینترنتی برای باشگاه مس خریداری کنیم تا تمام بازی های فوتبال و فوتسال مس به صورت اختصاصی از این شبکه پخش شود.

گفت و گو از: علی احدی- حامد اردهالی

DSC00301

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داداش یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

ای خدا چرا حسین شمس هرجا میره یا خواهر خوانده یک تیّم اروپایی میشه یا میخواد کمپ بزنه
جوان
یا
جوانک
ریختگران با اون عظمتش
طاهری های گیتی پسند
تام ایرانخودرو
مرتضوی شن سا
نتونستن ونزاشتن پسر خوب تو الان زود وسریع أمدی وعرق گردی بزار عرقت خشک بشه بعد داداش
حسین شمس ناموسا این تیّم خراب نکن بزار بمانه جان مادرت بزار این جوان از فوتسال زده نشه
از دست تو بابا این فوتسال چکار کنه ول کن بابا
چکار کردی این بابا مثل رئال مادرید میخواد شبکه خصوصی داشته باشه
چی کفتی این میخواد مجموعه بزنه هنوز یکسال از قدمت تیمش نگذشته
ای جوان مواظب باش رهی که تو میروی به …….

تبريزي یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۵۸

سابقه بازی ؟مردم ازخنده!! تو هیچ سابقه بازی نداری ودر کنار تیم بازرگانه به توصییه بابا به عنوان تدارکات به همراه آقای شیخ بودید. ضمنا برو به جای شعار وادای آدم های خوب رو در آوردن بدهی بازیکنان سالهای قبل رو تسویه کن.بخوای از این کارهای خیلی بزرگتر از خودتو انجام بدی حتما که منافعی هم برای شما جوانترین مدیر عامل(با لابی گری)!!!!!!!دارد.در آخر متاسفم برای فوتسال تبریز که باداشتن سه تیم در لیگ یک عده بازیکن درجه دو وسه که به توصیه بعضی ازآقایان در تیم ها وصدالبته منافع مالی برای مربیان و مدیرعامل محترمشان ویک عده دلال در تیم ها بازی میکنند وعده ای ازمربیان وبازیکنان مطرح تبریزی را از گردونه فوتسال تبریز خارج کرده اند زیرا آنها منافعی برای آقایان ندارد .

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

آقای تبریزی تا اونجایی که من این مدیرعامل جوانو میشناسم هیچ نیاز مالی به این باشگاه نداره تو خودتو نکش

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

سابقه بازی داشته باشه یا نه فعلا که مدیر عامل اونه دفه بعد تورو میزارن ههههههه