کد خبر : 24456
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 17:01
-

پیشنهاد fut5al برای تنظیم تقویم سال آتی لیگ

پیشنهاد fut5al برای تنظیم تقویم سال آتی لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدهدایتی -پس از اعلام برنامه جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۱۵ و رقابتهای آسیایی در سال ۲۰۱۶ به نظر می رسد برنامه فشرده ای در سال ۱۳۹۴ هجری شمسی برای تیم های ایرانی در عرصه های فراملی وجود دارد و حتی مسئولان فوتسال به این نتیجه رسیدند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدهدایتی -پس از اعلام برنامه جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۱۵ و رقابتهای آسیایی در سال ۲۰۱۶ به نظر می رسد برنامه فشرده ای در سال ۱۳۹۴ هجری شمسی برای تیم های ایرانی در عرصه های فراملی وجود دارد و حتی مسئولان فوتسال به این نتیجه رسیدند که رقابتهای لیگ زودتر از موعد همیشگی برگزار شود این در حالی است که خسوس نیز از کم بودن تعداد بازی ها و مدت بازی های لیگ گلایه دارد.
بر اساس برنامه همیشگی لیگ در سالیان اخیر ، معمولا طول عمر این رقابتها حدود ۶ یا ۷ ماه است یعنی نزدیک به نیمی از سال مسابقات تعطیل است که به لحاظ آماده سازی نمی تواند با استانداردهای بین المللی انطباق داشته باشد.
در سال گذشته بین دیدارهای لیگ ، مسابقات جام حذفی نیز به صورت جسته و گریخته و با انصراف تعداد زیادی از تیم های مدعی لیگی برگزار شد ، بازی هایی که در فصل فعلی به سال آینده موکول شد.
به نظر می رسد راه حل برطرف کردن این اشکال برگزاری لیگ به صورت فصل در دو سال شمسی و به صورت شبه میلادی است به نحوی که بازی ها در فصل تابستان آغاز و در بهار سال آینده به پایان برسد و در بین بازیهای لیگ ، تیم ملی به رقابتهای آسیایی برود و بازیکنان با آمادگی در لیگ به موفقیت تیم ملی کمک کند. با این شرایط امکان برگزاری رقابتهای جام حذفی و افزایش تعداد مسابقات رسمی نیز محقق خواهد شد و هم تیم ملی از این تصمیم برای افزایش توان بازیکنان و بالابردن تجربه ایشان بهره مند می گردد.
البته در سالیان گذشته نیز رقابت های لیگ بدین صورت برگزار می شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

آقایون خبرنگار شما برنامتون خوب هست ولی یه سوال از طرف همه بازیکن هایی که مبلغ قراردادشون کم هست!
با سالی سی چهل میلیون قرارداد که اونم مقداریش جریمه میشه بیست درصد هم تصفیه نمیدن آخر سال چطوری گذران زندگی رو بگذرونیم آقایون؟
نه ماه ده ماه بازی با اون استرس و کار سخت ولی بدون پول چطوری میشه زندگی کرد؟؟

نام ... دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

زمان آقای درودگر اینجوری بود
تاقبل از سال ۸۵

iman سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۰۶

Javab bedid lotfan shomayi ke dam az herfeigari mizanid avval berid bebinid emkanate tima dar che haddi hast mablaghe gharardade bazikona cheghade bad barname tanzim konid vase lig fek kardid bazikonaye futsal mese bazikonaye footbalan tamame sal dar ekhtiyare tim bashan harfaye khandedar nazanid lotfan harvaght pole khob be bazikone futsal dadid az in barnameha bechinid.