کد خبر : 25816
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 فروردین 1394 - 22:39
-

خوراکچی:وحید شمسایی از فوتسال خداحافظی می کند/فوتسال ما حاشیه ندارد حاشیه پرداز دارد

خوراکچی:وحید شمسایی از فوتسال خداحافظی می کند/فوتسال ما حاشیه ندارد حاشیه پرداز دارد

  به بهانه تولد محمود خوراکچی سرمربی تیم شهرداری ساوه خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گپ و گفت کوتاهی با وی داشت. آقای خوراکچی تولدتان مبارک.چندمین تولدتان بود؟  خیلی ممنون که به یادم بودید. تعداد تولد های من یک عدد دورقمی می باشد که شامل عدد ۴ است و می تواند هر عددی قبل و

 

به بهانه تولد محمود خوراکچی سرمربی تیم شهرداری ساوه خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گپ و گفت کوتاهی با وی داشت.

آقای خوراکچی تولدتان مبارک.چندمین تولدتان بود؟ 

خیلی ممنون که به یادم بودید. تعداد تولد های من یک عدد دورقمی می باشد که شامل عدد ۴ است و می تواند هر عددی قبل و یا بعد از این چهار قرار بگیرد وهنوز جوان هستم و با یک ماه تمرین می توانم به زمین بازگردم و فوتسال بازی کنم.

سال ۹۳ چطور سالی بود؟

سال ۹۳ شروع خیلی خوبی داشت ولی پایان خوبی نداشت.در کل با اکثر آدم هایی که در ارتباط بودم با من موافق بودند و اعتقاد داشتند که در کل سال خوبی نبود.امسال فوت آقای حسین زاده هم یکی از اتفاقات تلخ فوتسال بود که هنوز جامعه فوتسال در شوک این اتفاق غیر منتظره می باشد از همین طریق به خانواده مرحوم حسین زاده تسلیت  و سال نو را هم تبریک می گویم.از طرفی فوت پدر علی خسروی را هم خدمت ایشان و خانواده خسروی تسلیت می گویم.

فوتسال ما امسال را چطور گذراند؟

امسال تیم ملی ما با بازی های تدارکاتی شروع خوبی داشت ولی با اتفاقاتی که در جام باشگاه های آسیا افتاد شان و منزلت فوتسال ایران ضربه خورد که بعدا در تیم ملی هم اثر گذاشت. امسال تیم ملی منهای بازی های تدارکاتی که داشت در تورنمت هایی که شرکت کرد نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند.اما شاهد یک لیگ جذاب و پویا بودیم که نتیجه اش معرفی بازیکنان جوان و خوبی به تیم ملی بود. امسال تاسیسات با ۵۱ امتیاز قهرمان شد در حالی که سال پیش با ۶۰ امتیاز دبیری قهرمان شده بود و تیم ها با ۲۴ امتیاز سقوط کردند در حالی که سال گذشته با ۱۷ امتیاز این اتفاق افتاد همه اینها نشان می دهد لیگ ما بهتر شده و نتایج از قبل قابل پیش بینی نبود.همچنین کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا و قرار گرفتن جز نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان توسط اصغر حسن زاده هم یکی از بهترین اتفاقات فوتسالی امسال بود که به ایشان و خانواده اش تبریک می گویم

سال ۹۴ برای فوتسال ما چطور خواهد بود؟

امیدوارم آزمون و خطایی که در سال ۹۳ داشتیم  در سال ۹۴ تبدیل به موفقیت شود.امسال اتفاقات خوب و بد زیادی در فوتسال افتاد و تصمیماتی گرفته شد که در جهت پیشرفت فوتسال نبود و جنبه انحصاری و سلیقه ای داشت ولی امیدوارم با توجه به مدیریت و درایتی که از آقای افتخاری سراغ دارم با هم اندیشی و تشکیل اتاق فکر و تصمیم گیری با مشورت از خاک خورده های این رشته تصمیماتی اتخاذ شود که در سال ۹۴ فوتسال ایران پیشرفت کند و به جایگاه واقعیش برسد.از طرفی امیدوارم همه دوستان عینک خوش بینی به چشم بزنند و قصاص قبل از جنایت انجام ندهند و کسی را به خاطر کاری که انجام نداده محکوم نکنند.در سال جدید انشالله انگ تهمت ها را به فرصت تبدیل کنیم و مثل همین قضیه تبانی که داشتند تیشه به ریشه فوتسال کشور می زدند، ناکام ماندند کاری نکنیم که فوتسال ضربه ببیند.

 

آقای خوراکچی به نظر شما چرا در فوتسال ما حاشیه بیشتر از اصل است؟

من کاملا با حرف شما مخالف هستم.در فوتسال ما حاشیه زیاد نیست بلکه حاشیه پرداز زیاد داریم.اصل فوتسال ما با مدیریت افتخاری و قانون مداری جابری خوب پیش می رود. من این حرف را با قدرت قبلا هم گفته ام امروز هم می گویم و در آینده هم خواهم گفت.امیدوارم این حاشیه پردازها هم که کمتر از انگشتان دست هستند دست از حاشیه پردازی برداند و برای پیشرفت فوتسال کمک کنند.

 

سر سفره هفت سین چه دعایی کردید؟

من از زمان کودکی همیشه برای خانواده و مردم ایران و حتی دنیا آرزوی سلامتی و دل شاد را داشتم که وقتی کسی این دو تا را دارد همه چیز دارد و اگر یکی از این دو را نداشته باشد چیزی ندارد.امسال هم دعای سر سفره هفت سینم همین را از خداوند برای مردم کشورم خواستم.

دروغ سیزده؟

وحید شمسایی از فوتسال خداحافظی می کند.

حرف آخر؟

از تماشاگران ساوه،مسئولین و پیشکسوتان،کادر فنی و بازیکنان ساوه که سال پرفراز و نشیبی را سپری کردند تشکر می کنم و یک خسته نباشید به کمیته فوتسال و مسئولین اجرایی فوتسال بگویم که برنامه ریزی خوب و دقیقی را امسال داشتند و همچنین تبریک به دوست عزیزم وحید شمسایی که پس از چندین سال قهرمانی را به تهران آورد و همچنین تشکر ویژه از هئیت ریسه فوتسال و کمیته داوران و داوران عزیز که سال سختی را سپری کردند داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچكى دوشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۰۶

عیارت امسال با سقوط ساوه مشخص شد. خوراکچى استاد بدبخت کردن تیمها هستش.

عاشق بی ترمز خوراکچی m.r94 دوشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲:۴۴

اقای مدیر سایت فراموش کردی آخرش بنویسی چشم زدن ممنوع و اسپند دود کردن فراموش نشود
ادبیات زیبا درنظر داشتن همه کسایی که در امورات فوتسال تلاش میکنند حتی از هیئت رئیسه که با رای جالب انگیزناک خودشون تمرکز تیم را در بازی با حفاری تحت الشعاع قرار دادن نیز تشکر میکنه
ایشالا هزار سال عمر با عزت داشته باشی و دعای خیرت برای همه جاری باشه
هر تولدی یک هدیه داره هدیه این تولد دعا برای سلامتی و توفیقات شایان برای سلطان فوتسال ایران محمود خوراکچی عزیز

ساوه دوشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

محمود خان بمون تو شهرداری و این تیم را برگردون لیگ برتر

شهريار دوشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

عاشقتم ،مبارکه صدساله بشی انشاا…

نام ... دوشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

دوستان لطف کنند مروری بر مصاحبه های قبلی دوست خوبمون آقای خوراکچی داشته باشند و سپس آنها را با این مصاحبه مقایسه کنند که چقدر برنامه ریزیها دقیق بوده و آقای افتخاری و کارهاشون خوب بوده و فوتسال حاشیه نداشته و حرف از تبانی و سود بردن بقیه تیمها از خیلی چیزها نبوده و۰۰۰!!!
باز خدا را شکر همه اش مال سال قبل بوده

ساوجی سه شنبه , ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۹:۴۸

خداییش این هم مصاحبه بود تا این اقا کردین..این همه مربی زحمتکس فوتسال که با ده درصد هزینه های شهرداری ساوه تیمشون را تو لیگ برتر نیگر داشتند وایشون با هزینه های میلیاردی واوردن حتی تازیکنان برزیلی مردم ساوه را شت عید غمگین وبهت زده به خانه هایشان فرستادند…ککش هم نمیگزه تازه برای تیم ملی ودیگر باشگاه ها هم نظر میده…

داوری سه شنبه , ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

جقدر این اقا خوبه ترو خدا هر چی زودتر قبل از اینکه خسوس برگرده بذارینش سر مربی تیم ملی