کد خبر : 26026
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردین 1394 - 12:43
-

بهترین‌های ۲۰۱۴ معرفی شدند/ ریکاردینیو بهترین بازیکن شد؛ حسن‌زاده در رده نهم قرار گرفت

بهترین‌های ۲۰۱۴ معرفی شدند/ ریکاردینیو بهترین بازیکن شد؛ حسن‌زاده در رده نهم قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهترین‌های سال ۲۰۱۴ توسط فوتسال پلنت انتخاب شدند که در زیر به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم: ۱- بهترین بازیکن جهان: سایت فوتسال پلنت نام ده بازیکن را برای انتخاب بهترین بازیکن سال فوتسال جهان اعلام کرده بود که نام علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ایرانی تیم نوریل نیکل نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهترین‌های سال ۲۰۱۴ توسط فوتسال پلنت انتخاب شدند که در زیر به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

۱- بهترین بازیکن جهان:

سایت فوتسال پلنت نام ده بازیکن را برای انتخاب بهترین بازیکن سال فوتسال جهان اعلام کرده بود که نام علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ایرانی تیم نوریل نیکل نیز در میان این اسامی به چشم می‌خورد ولی این بازیکن شایسته ایرانی موفق نشد عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کند و در رتبه نهم قرار گرفت٬ و ریکاردینیو پرتغالی٬ بازیکن باشگاه اینترموویستار اسپانیا موفق شد این عنوان را در سال ۲۰۱۴ از آن خود کند.پس از ریکاردینیو٬ فالکائو از برزیل و گابریل لیما از ایتالیا قرار گرفته‌اند.

بهترین بازیکن جهان۲-بهترین مربی جهان:

از سوی سایت فوتسال پلنت خسوس ولاسکو تخادای اسپانیایی و سرمربی باشگاه اینترموویستار اسپانیا عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۴ را از میان ده نامزد این عنوان به خود اختصاص داد.پس از ولاسکو، مارک کارمونا مربی تیم بارسلونا اسپانیایی و ریکاردو کامارا صبرال مربی آلماتی قزاقستان رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

بهترین مربی۳-بهترین مربی تیم‌های ملی:

در میان مربیان برتر ملی در سال ۲۰۱۴ میلادی٬ روبرتو منیچلی سرمربی تیم ملی فوتسال ایتالیا توانست عنوان برترین مربی ملی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کند. پس از منیچلی٬ میگوئل رودریگو سرمربی تیم ملی ژاپن و سرجینیو سرمربی تیم ملی برزیل قرار دارند.

بهترین مربی ملی۴- بهترین دروازبان جهان:

از میان ۱۰ نامزد برترین دروازه‌بان جهان٬ استفانو مامارلای ایتالیایی توانست بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد. پس از مامارلا٬ فرانسیسکو سدانو آنتولین از اسپانیا و گوستاو لوبو پاراددا از روسیه قرار گرفتند.

بهترین دروازبان جهان۵-بهترین بازیکن جوان:

در بخش بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۱۴ اسپانیایی‌ها خوش درخشیدند. در مکان اول بنابر رای شرکت کنندگان در رای‌گیری فوتسال پلنت٬آدولفو فرناندز اسپانیایی بازیکن باشگاه سانتاکولوما اسپانیا قرار دارد. در جایگاه دوم خوان خوزه کاماچو پرز از اسپانیا و در جایگاه سوم فیلیپه پارادنسکی دوس سانتوس از برزیل قرار گرفتند. نکته قابل توجه این بخش این‌است که هر سه این بازیکنان در لالیگا اسپانیا بازی می‌کنند.

بهترین بازیکن جوان۶-بهترین بازیکن زن:

در بخش بهترین بازیکن زن جهان برزیلی‌ها مکان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. آماندا لیزا دی اولیویرا کرایسوستومو به عنوان بهترین بانوی فوتسالیست در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد. ونسا کریستینا پریرا و لوسیلیا رنر مینوزو در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بهترین بازیکن زن۷-بهترین تیم ملی:

مانند سال‌های گذشته تیم ملی فوتسال برزیل عنوان بهترین تیم ملی جهان در سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد. پس از برزیل تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

بهترین تیم ملی۸-بهترین تیم باشگاهی:

بارسلونای اسپانیا در بخش بهترین تیم‌های باشگاهی توانست بالاتر از بقیه رقبا در جایگاه نخست برترین تیم باشگاهی سال ۲۰۱۴ قرار بگیرد. اینترموویستار اسپانیا و برزیل گیرین سوروکابا در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. در این بخش باشگاه دبیری تبریز نیز کاندید بود که جایگاهی بهتر از دهم گسب نکرد.

بهترین باشگاه۸-بهترین داور:

در بخش بهترین داور الساندرو مالفر از ایتالیا در جایگاه نخست ایستاد. ساشا تومیچ از کرواسی در جایگاه دوم و داریو خاویر سانتاماریا از آرژانتین در جایگاه سوم قرار گرفتند.

بهترین داور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

این شیوه رای دادن عادلانه نیست چون تعداد رای دهنده های اسپانیا،برریل و ایتالیا از سایر کشور ها بیشتره.
بعدش ریکاردینیو با چه معیاری اول شد؟
هرسال فالکایو هرسال یا اوله یا دوم،چون طرفدار زیاد داره.
بهترین تیم هم مثل هیشه برزیل شده در حالی که آرژانتین قهرمان جام کنفدراسیونها شده و ایتالیا هم قهرمان اروپا شده و چک هم تونست پدیده مسابقات جام کنفدراسیونها بشه.
مثلا چه الزامی دارد که رای دهندگان ایرانی حتما به نامزد های ایرانی رای بدهند.
انتخابی که بی معیار باشد میشه این.

سعید پروا شنبه , ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

شیوه رای گیزی در فیفا هم به همین شکل است.
در ضمن هیچ جامی به نام کنفدراسیون‌ها برگزار نشد که آرژانتین قهرمان آن شود و چک پدیده مسابقات. مسابقاتی که شما از آن یاد می‌کنید تورنمنتی با شرکت تیم‌هایی از آسیا و اروپا و آمریکای جنوبی و مصر در کویت بود. کویتی‌ها به برگزاری مسابقات نمایشی و بزرگ‌نمایی آن اعتقاد خاصی دارند.

علیرضا پنجشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۴۲

مگه برزیل قهرمان گرند پریکس شده،هنر کرده؟
اصلا چرا باید برزیل بهترین تیم شه،چرا؟