کد خبر : 28273
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 11:32
دسته‌بندی نشده
-

صعود بوکارامانگا و کره به فینال

صعود بوکارامانگا و کره به فینال
تیم‌های رئال بوکارامانگا کلمبیا و کره بولیوی با شکست حریفان خود به فینال جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در منطقه شمال راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم‌های بوکارامانگا و کره با شکست حریفان خود به فینال جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در منطقه شمال راه پیدا کردند. شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات ابتدا کره موفق شد دپورتیوو پانتا پرو را در ضربات پنالتی ۲ بر ۰ مغلوب کند. این دیدار در دو موقت عادی و اضافه با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسیده بود. در دیدار دوم نیز رئال بوکارامانگا توانست ریکو سور بولیوی را در وقت‌های اضافی ۳ بر ۱ از پیش رو بردارد. این دیدار در وقت‌های عادی ۱ بر ۱ به اتمام رسیده بود. بدین ترتیب امشب دو تیم رئال بوکارامانگا کلمبیا و کره بولیوی برای تعیین قهرمان و تیم راه یافته به فینال جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی به مصاف هم خواهند رفت. همچنین در دیدار رده‌بندی دو تیم دپورتیوو پانتا پرو و ریکو سور بولیوی با هم دیدار خواهند کرد.

در دیدار تعیین مقام پنجمی نیز دپورتیوو متا کلمبیا موفق شد آر.وای.آر سورکو فوتسال پرو را ۶ بر ۴ شکست دهد و به مقام پنجمی دست پیدا کند.

لازم به ذکر است مسابقات جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود و تیم‌های قهرمان هر منطقه به دیدار فینال راه پیدا می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.